Ik heb ong 1 week voor mijn menstruatie last van pms. dit uit zich meestal in duizeligheid ik vind dit erg vervelend en moeilijk om mee om te gaan zijn er meer meiden met pms en hoe gaan jullie hier mee om en dan vooral met duizeligheid is er een medicijn voor?
Ik heb dat ook en ik slik daar verder niks tegen. Meestal is het namelijk maar heel even als ik dat heb.
Laat jullie B12 even checken...het kan ermee te maken hebben.Ik had er ook last van maar sinds ik B12 injecties krijg omdta mijn B12 zo laag was is het helemaal weg.
Bij mij is het ook B12 niet. Bloedarmoede denk ik ook niet want ik heb het alleen 2 dagen voordat ik ongesteld moet worden. De voornaamste met PMS geassocieerde lichamelijke klachten zijn huilbuien (zonder depressieve gevoelens), duizeligheid, hartkloppingen, hoofdpijn, strakke huid, opgezwollen borsten buikpijn. Psychisch kan de vrouw last hebben van angstigheid, depressieve gevoelens, nervositeit, prikkelbaarheid en agressie. Ik heb altijd hartkloppingen, duizeling, hoofdpijn, erg prikkelbaar en soms angstig
Sjonge. Ik heb praktisch alle bovenstaande klachten.. Ik herken mezelf dan gewoon niet. Wat kan je eigenlijk doen tegen PMS?
Ik heb dus duizeligheid soms misselijk. Niet te genieten ik verander in een heks idd prikkelbaar. En dingen vooraf zwarten inzien en angstig( heb een angsstoornis die dan om het hoekje komt kijken maar ook niet elke keer Ik heb het een dik week van te voren niet fijn dan duurt een week nog lang