Stijladvies

Discussie in 'De lounge' gestart door Anique, 27 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anique

Anique Niet meer actief

Ik zie vaak van die metamorfose-programma's en dan denk ik vaak "dat zou ik ook wel willen".. alleen dan absoluut niet op tv. Dus stijl en kleuradvies voor m'n haar en voor m'n kleding en make-up.... Ik ben namelijk zelf echt een doos in dat opzicht, ik weet echt niet wat mij leuk staat en wat niet en heb ook al veel geprobeerd, maar ik vind het wel belangrijk dat ik er verzorgd uitzie...
    Weet iemand of dat kan? En heeft iemand hier ervaring mee?
    Ben benieuwd...

2. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    voor je make-up
    kun je je laten adviseren bij de douglas of ici paris maar ik heb ook geen idee aar je alles ion 1 keer kan laten doen eigenlijk,

ik lees mee vind ik ook wel intersesant!

3. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
  4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wij hebben op het werk vorige week een workshop gehad over stijl/kleding/kleuren etc. Was erg interessant en leuk alleen wel erg kort. Ik zou ook graag een meer persoonlijk advies willen maar ik heb geen idee wat het kost.

Hier is de website van Pauline: http://www.figuresandfaces.nl

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik zou ook wel een make over willen ....wil er alleen niet al te veel bekendheid aan geven

6. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    mari vd venn mag mijn haar en make-up wel een keertje komen doen...

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Dan moet je naar Den Bosch toe Wup, daar heeft hij een zaak ;)

8. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Jammer dat dat niet naast de deur is, maar ik vind hem echt super!

9. Anique

Anique Niet meer actief

Ik heb de site van die zaak eens opgezocht, het is wel prijzig zeg ruim 355 euro voor de complete metamorfose... maar even gaan sparen, maar misschien dat ik het echt wel eens een keertje doe, die metamorfose.. Maar ja, dan ga ik eigenlijk nog het liefst samen met iemand.. maar ja.. wie is er zo gek om daar ook zoveel geld aan uit te geve?... :(

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik zou gewoon naar een goeie kapper gaan, daar 150 euro besteden en je goed laten advieseren en naar de ici paris gaan voor een (volgens mij gratis) make up advies (natuurlijk wel onder de voorwaarden dat je wat koopt...maar dan heb je wel wat voor het geld!)

11. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ici paris is inderdaad gratis dat ze je dan opmaken maar uiteraard gebruiken ze dan wel hele dure make-up maar ze weten wel wat goed is voor je huid en de kleur die het beste bij je huid past, ze leggen je ook goed uit hoe je je op moet maken
    ik wil dit zelf graag een keer laten doen maar ja het komt et niet van :(

12. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik zal eens even googlen want ze zijn er wel. of ga met iemand die er wel oog voor heeft winkelen.

ik weet ook iemand waarbij je fotoshoots kan doen voor de lol. kostte 119 euro met visagie en haar erbij. advies krijg je. kleding moet je zelf meenemen, 3 setjes en uiteindelijk krijg je zeker 30 foto's mee! www.starshoot.nl

Deel Deze Pagina