Bandenpijn herken ik als steken aan de zij- en onderkant van baarmoeder. Bekkenpijn herken ik als pijn aan stuitje en beurs gevoel van onderen. Groeipijn baarmoeder als een menstruatieachtige kramp. Maar wat voel ik nu dan? Ben nu 18+5. Sinds een week voel ik een soort rommelend gevoel in baarmoeder. Voelt een beetje alsof mijn darmen van slag zijn. Eerst voelde het licht en maar twee keer per dag. Dit gevoel is nu veel sterker en voel het redelijk lang en vaak. Paar uur achter elkaar geen uitzondering. Meer aanwezig als ik lig, dan als ik loop. Maar in beide gevallen aanwezig. Het gevoel is het best te omschrijven als trekkend/duwend. Niet als luchtbelletjes. Wat voel ik nu? Baby of toch darmen?
Zou heel goed de baby kunnen zijn. Zo voelde het bij mij niet rond dat termijn maar ik voelde de baby ook voor het eerst met 17 weken..
Haha, dat is je kindje Lijkt in eerste instantie erg op plopjes in de darmen, maar is het toch echt niet.
Klopt wat de dames zeggen denk ik je baby heeft pret in je buik kan nu nog alle kanten op hihi, je darmen zou je aan de achterkant of hoger moeten voelen zei mijn vk dan of klopt weet ik niet vandaar dat ik ook denk dat het je baby is..Hier is ook een druktemaakster soms hele tijd druk en dan hele tijd rustig en voel haar van links naar recht schieten onder naar boven houd me hart vast.