Welke sauna leuk met overnachting..

Discussie in 'De lounge' gestart door wendy339, 10 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey meiden.

Ik wil een nachtje en dagje weg met mijn man.
    Nu leek ons een dagje sauna, met een overnachting eraanvast wel leuk.

Nu ken ik hier in Brabant wel de leuke sauna's maar wat zijn nog meer aanraders waar een leuk hotel bij zit?

Bedankt alvast!

2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Thermea 2000 in Valkenburg maar ik weet niet hoe duur dat is.

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Had ik naar zitten kijken inderdaad.. Maar is 2000 mooier als Busloo bijv?

4. sjak

sjak Niet meer actief

Thermen 2000 is een beetje (erg) vergane glorie! Thermen Schiedam vind ik altijd heerlijk, Elysium in Barendrecht is ook super! (Tilburg ook, maar die zal je wel kennen als je uit Brabant komt)
    Hotels zitten overal wel in de buurt.

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik ben nog nooit ergens anders geweest. Woon namelijk bij thermea in de buurt. Ik vind het daar heel mooi en rustgevend. Vooral als je buiten bent en zo de heuvels in kijkt. Je zit daar op de Cauberg dan :)

6. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Wanneer ben je er voor het laatst geweest? Het is daar helemaal opgeknapt. Ben er vorige week nog geweest. Veel mooier dan voorheen!

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Thanx voor de tips!

Tilburg kom ik inderdaad vaker, inderdaad heerlijke sauna!

8. sjak

sjak Niet meer actief

Vorig jaar februari voor het laatst geweest. Is het daarna opgeknapt? Kom namelijk erg graag in Valkenburg (elk jaar min één keer) maar ben er niet meer geweest, omdat ik het in vergelijking met andere sauna's niet goed en veel te duur vond geworden.

9. Brabootje

Brabootje Actief lid

11 feb 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Savarin in Rijswijk is ook erg mooi. Niet zo groot, hotel zit er aan vast en is prachtig, restaurant is top! Wij hadden destijds een aanbieding (is nu ook weer via Travelbird te boeken, volgens mij), anders is ie denk ik wel prijzig.

10. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Duur vind ik het sowieso daar heb je gelijk in. Maar het is wel opgeknapt en veranderd. Heb er zelfs gewerkt in het verleden.

11. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Savarin ziet er goed uit, luxe kamers en leuke aanbieding!

12. Wam

Wam Actief lid

28 dec 2012
    259
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bussloo is een erg mooie sauna! Goede mix van baden en sauna's en het is gewoon erg mooi omdat het allemaal nog niet zo oud is. Geen ervaring met overnachten daar.

13. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Sanadome in Nijmegen!

Helemaal TOP!

14. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Savarin zijn leuke aanbiedingen van bij groupon onder afdeling travel.

Welke bij ons nog op de lijst staat is de veluwse bron, die lijkt mij ook erg mooi.
    Elysium blijswijk is ook erg mooi.
    Mocht je in de buurt van de veluwe gaan met sauna kan ik je hotel vd valk harderwijk aanbevelen. Super kamers, super ontbijt, gewoon heerlijk.

15. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

In Born Limburg, bij Sittard is mooi. Heel strak ingericht en zit een hotel aan vast zodat je binnendoor met badjas kunt lopen. En via weekendje weg . Nl kun j heel voordelige nachtjes boeken met sauna erbij

16. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Veluwse bron is echt een mooie sauna met veel keus. Ben er nog nooit blijven slapen maar als dat net zo netjes is als de rest van de sauna zeg ik doen!

17. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Veluwse bron heeft 25 verschillende sauna's.
    Ben maandag nog geweest

18. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
  19. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Thermen Holiday in Schiedam.

20. Koon

Koon Niet meer actief

Sanadome is geen sauna. Dat zijn thermaalbaden. Groot verschil. Ik vind het daar verschrikkelijk. Kleffe pubers in die baden die niet in hun nakie durven, dus daar naartoe gaan en lekker gaan zitten flikflooien in zo'n badje. Overal waar badkleding is toegestaan vind ik de sfeer 3x niks.

Ik vind de sauna in Den Bosch fantastisch, Deverana. Maar daar zit geen hotel bij dus daar heb je weinig aan denk ik. Misschien zit er heel dicht in de buurt een mooi hotel.

Deel Deze Pagina