whahahahha, zo verschrikkelijk dat ze grappig zijn. Als ik iemand er mee tegen kom lig ik echt in een lachstuip. Gelukkig heb ik me nu kunnen voorbereiden.
Wat lelijk hahahaha. Kan me ook werkelijk niet voorstellen dat dat lekker zit. Schoenen die je tenen uit elkaar houden. De onderzoeken naar bigfoot zijn hiermee opgelost. Er is helemaal geen bigfoot, maar iemand met zulke schoenen
oh nee! Die zijn echt heel erg lelijk! Ik vind ze erger dan de harembroeken en uggs bij elkaar. Daar ga je toch niet mee lopen!
Ik vraag me dan af: Wie bedenkt zoiets???? Ik kan het nog begrijpen als iemand dit aan zou doen op het strand, maar om daar nou serieus mee over straat te gaan lopen. Dat is gewoon nog erger als een kerel met sandalen en daar witte sokken in .
Ik vind ze spuug lelijk en zou er zelf nooit mee lopen. Ik begrijp wel waarom (top) sporters het willen dragen het schijnt veel beter te zijn voor je spieren en daardoor maak je ook meer snelheid met rennen. Maar goed mij zie er niet mee lopen, laat staan rennen wat ik toch wel niet doe
Hahaha ja sorry maar nee ook niet mijn smaak zou echt wel ff hard lachen als n collega hiermee rond zou lopen en hip of niet ik trek t echt niet aan, zo wel ff mn vriend voor de gek houden dat ze super gaaf zijn.
Zat gisterenavond rizoli &iles te kijken en daar zag ik ze ook. Was al een poging oude aflevering, maar vond ze toen ook ergvaag. Als dit een trend is doe ik niet mee, zo lelijk. Liefs doris
ik vond de crocs en de uggs al ieuwwwwwwwwwwww maar dit spant echt de kroon wat een afschuwelijke uhm schoenen teenschoenen whatever lelijkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Heel grappig. Vorig jaar met manlief in Amerika en daar zag je ze al veel.. Zei toen tegen hem 'volgend jaar zie je ze in Nederland', heb ze ook al gespot. Verschrikkelijk.. Maar misschien wel heel comfortabel?
Ik zag ze laatst op marktplaats in n kindermaat hier in de buurt. Ze waren heel snel verkocht voor een goede prijs.. Moest zelf lachen toen ik die dingen vergroot op m'n beeldscherm kreeg ..
Mij lijken ze echt geweldig maar vind ze te grappig om te dragen. Een aantal jaren geleden zag ik ze voor het eerst en echt ideaal. Ik loop het liefst de hele dag op blote voeten maar niet elke ondergrond is prettig. Deze schoenen lijken dat goed te maken en het dichtst bij blote voeten te komen. Ook ben ik fanatiek hardloopster en zou dat erg graag op blote voeten doen. Je hebt er ook sportvarianten van. Denk dat ik het niet erg vind dat het een trend is. Loop ik in elk geval niet alleen voor schut Zag laatst in een Adidas winkel ze ook gewoon tussen de andere schoenen liggen. Nu ik lees dat het een trend is, is dat wel begrijpelijk
Oke...als schoenen voor in huis of misschien bij bepaalde sporten...ik kan er mee leven... Maar dit!!!
Ik heb niet alles gelezen, dus misschien heeft iemand het al gezegd: dit zijn toch van die 'barefoot shoes' waarmee ht voelt alsof je op blote voeten loopt zonder dat je in de viezigheid trapt. Weet niet zozeer of het een trend is, lijkt me meer een levensstijl zoals nudisme. Er zijn mensen die altijd blootvoets lopen: naar hun werk, in de winter, door de regen. Gewoon altijd.