Nadesy, ik mag niet klagen. Hier gaat het goed. 's Nachts kan ik 4 uur achter elkaar slapen. Het lijkt niet veel maar dat is wel genoeg.
@Nadesy O dat is idd erg vermoeiend,hier heeft D.jaydian de eerste 3 weken ook erg veel last van krampjes gehad ( savonds zo n 3/4 uurtjes met hem bezig en na de nachtvoeding ook weer ruim 2 uurtjes)en we hebben toen infacol gehaald en die maakte het naar ons gevoel erger Ben met hem bij een osteopaat geweest en echt sindsdien is het beter/over Hij is vaak een uurtje wakker per voeding en slaapt dan weer tot de volgende voeding ,alleen gisteren onrustig en steeds een uurtje slapen en dan weer wakker ,maar zal wel van het sprongetje zijn Ik hoop voor je dat het snel beter gaat,knuffel
@Goofie Ik hoop dat het vanaf nu beter zal gaan met de flessen en dat ze dan weer verzadigd is! @Babyboo O meis wat naar dat je je hondje weg gaat doen Ik zou eerst wat dingen proberen als ik jou was voordat je hem weg doet hier ook wel eens gehad met de hond dat die aan het janken was steeds,maar we hebben hem toen in een bench gedaan met een shirtje van 1 van ons zodat onze geur er was dikke knuffel voor jou meis
@aapje thnx meis!infacol helpt hier niet echt lijkt wel of het erger word maar een osteopaat is mischien wel een idee' ik voel het ook mega borrelen als mijn hand op zijn buik ligt
Ooh ik vind het echt sneu voor sommigen van jullie, die korte nachten.. dikke knuffel! Ik durf het nu bijna niet meer te typen maar mijn mannetje heeft geslapen van 22.30 tot half 8.. heb rond 7 uur wel even gekeken, vond het zo stil maar hij lag heerlijk te slapen
Ben ook blij met mn 6 uurtjes slaap vannacht ! Maar dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat hij vannacht weer zo lang slaapt. Morgen gaan we babyzwemmen, maar ik twijfel nog of t niet te vroeg is, hij is nu 5,5 week. Hij blijft niet lang in t water en daarna goed warm maken. Wat vinden de ervaren mama's ?
Petera, dat is wel vroeg hoor. Naar mijn idee te vroeg. Volgens mij mag je pas na de eerste prikjes zwemmen. Met fenna ging ik toen ze 3 maanden was en toen had ze na een kwartier al blauwe armpjes van de kou.
waaaaauw,maar in het begin mag er toch niet langer dan 6 uurtjes tussen de voedingen zitten?sorry hoor hahahaha
zo weinig maar,ja geen idee hoor geef je fv?is dat weer anders kwa voedingen op een dag?maar die van jou is ook wel wat ouder
We gaan morgen niet babyzwemmen, kon sowieso pas vanaf 6 weken na de uitgerekende datum, dan is Koen nu pas 3 weken. Het lijkt al zoveeeel langer . We wachten idd ff tot na de 1e prikjes,we kunnen nog vaak genoeg zwemmen.
Ja geef fv hij krijgt 150 ml water en dan 5 schepjes poeder erin.. maar vanochtend had hij dus zo lang geslapen dat ik maar 180 had klaargemaakt en dat dronk hij ook op. hij krijgt wel genoeg binnen.. ja hij is alweer 6 weken! gaat snel
even ego hoor.............. pfffffff L.exi is nog steeds onrustig. De hele dag door giga krampen (echt haar beentjes zijn zooooo stijf!) met haar hoofd naar achteren slaan, geregeld spugen, elke boer zet ze het op een krijsen en ze hoest ook nog eens! En sinds paar dagen onrustig slapen (hazeslaapjes) en maar gillen gillen gillen. Zie echt tegen elke voeding op! we zijn nu gestopt met dat johannespitspul misschien dat het daardoor komt? Ze spuugt ook met dus dat maakt ook niet uit.......... Dacht dat op 6 weken de top qua krampen waren en daarna afnam........nou hier wordt het elke dag erger! Pfff ben doodmoe! en dan ook nog mijn kleine man van bijna 2 die ook aandacht wil en begint te jengelen omdat hij ook gek wordt van de weinig aandacht en het gegil. En dan ook nog bonje met mn man............. pfffffffffffffffffffffff sorry hoor even spuien!! Dat lucht op
Hier vandaag gestart met Neocate . OMG het kost even 82 euro per 400 gram . Nu duimen dat het beter gaat. Mijn knobbeltje in mijn (.) is een ontstoken borstkliertje . Hmm kan ook zelfs als je geen BV meer geeft. Niets terug gelezen. Schoonouders weer weg ( gelukkig ). Vanaf hier spring ik weer in.
@germini ik zou vragen of je naar de KA mag en ook over op andere voeding zoals Nutrimigen of Neocate.
@Nadesy Ja dat hadden wij ook met infacol Kan je echt een osteopaat aanraden,wij kregen bij de 1e ook vaak het advies en wij dachten steeds jaja,maar na 2 jaar toch maar gegaan en voor hem heeft het toen wel wat gedaan,dat we nu maar voor de zekerheid zijn gegaan en hij ook iets heeft gevonden en het nu al een stuk beter gaat! @Tamm O dat is heerlijk zeg,lekker van genieten hoor!!! En gewoon vertellen hoor,zo krijg ik weer hoop Kan me wel indenken dat je even bent gaan kijken @Petera Ik hoop voor je dat het vannacht weer zo n nacht word Nou ik zou eerst maar eens navragen of zo n kleintje al wel mag Hier mocht het pas met 9 weken ivm infecties/virussen die ze op kunnen lopen @Germini Hele dikke knuffel voor jou! Ik weet ook hoe vervelend/vermoeiend/zwaar het is als je kindje er zo n last van heeft Ik zou maandag echt naar de HA gaan voor een verwijzing naar de KA hier moeten ze toch iets mee/aan gaan doen dit kan toch zo niet Dit is voor L.exi heel erg naar,geef haar maar een dikke knuffel @Lin Ik hoop dat het beter gaat hiermee !
@krampjes: knuffel voor alle kindjes met krampjes.. hier lijkt het dus echt minder te zijn als ik geen chocolade eet raar.. en jammer maar ik heb het wel voor hem over natuurlijk. En over een paar weekjes probeer ik het gewoon weer eens een klein beetje. @lin: jeemig wat duur!! hoe lang doe je met 400 gram dan? of is flesvoeding altijd duur?? eigenlijk nog nooit naar gekeken.. Hier een redelijke nacht gehad, mijn man was heel laat thuis van werk (overwerk) dus laat naar bed.. meneer kwam om de 3 a 4 uur.. heel netjes dus. Tussendoor wel weer flink liggen huilen, maar het is echt een "verveel/boosheid" huiltje omdat ik hem ingebakerd had.. sorry maar dan wil ik je best even troosten, en daarna draai ik me om en ga ik slapen. Gelukkig troost hij zichzelf, hij huilt en als hij merkt dat je niet meer troost, dan houd hij uit zichzelf op.. vrij snel (binnen 2 min.) heel handig eigenlijk. nu nog een stoere man foto van vanmorgen, het valt me vandaag op dat ie zo groeit!!! Bekijk bijlage 214834
Petera; volgensmij is zwemmen zo ie zo pas verstandig na de inentingen. En hoorde van n tante die in de kraamzorg werkt dat kinderartsen geen fan zijn van het peuterbadje voor kleine baby's ivm bacteriën etc. Aangezien Isa te vroeg was en we extra bedacht moeten zijn hebben wij besloten niet te gaan zwemmen als we half februari naar landal gaan. Ze heeft er zelf niks aan en te is koud en dan t risico.
Wij gaan in maart naar CP , hier al de eerste prikken gehad en ik denk dat ik woensdag ga beginnen met babyzwemmen vanaf 8 weken.
Babyzwemmen is ook lekker warm water hè, dat wil ik ook eens gaan proberen. Slapen; Isa heeft vannacht van 22.30 tot 7.00 geslapen.