Bij ons in t zwembad is t 32 graden bij het babyzwemmen, lekker ! Maar dat is toch een stuk kouder dan t badje. @krampjes, wij gebruiken sab simplex voor de krampjes, ik haal het bij de apotheek in duitsland, bij ons net over de grens. Werkt goed, heb nauwelijks meer last van krampjes, alleen s'avonds een beetje maar dat kan ook clusteren zijn.
Ik wil het wel proberen, wie weet werkt het wel. Meneer drinkt nu mijn melk uit een flesje, hij krijgt mijn melk daar ben ik blij om maar ik zou het liever anders doen. Wat wil je ervoor hebben? @slapen, Seth komt s`nachts om de 3 soms 4uurtjes. @babyzwemmen, lijkt me geweldig met seth die vind het geweldig in het water, maar ik wacht ook voorlopig nog. Vandaag is hij 3weken, wat gaat het snel.Lijkt wel gister dat ik ben bevallen.
Daisy, ik hoef er niks voor te hebben hoor. Ik had ze gekocht omdat ik wist dat ik met een tepelhoedje moest voeden. In het zkh had ik er één van hun gehad. Ik was dus al na 2 wk gestopt en die ik zelf had niet gebruikt. Terugbrengen kan toch niet meer en anders liggen ze hier maar Pb even je adres.
Werk/cursus; gister de cursusleidster gebeld om eea af te stemmen, ze wist via mail al dat ik de cursus niet doe nu. Ze was uiterst vriendelijk en zei dat ze mijn keuze volkomen begreep. Ook wil ze de intake pas na mijn verlof doen, zat nu nog in de slaapjes en voedertijden en mijn hoofd zou wel ergens anders na staan, moest daar nu niet mee bezIg zijn. Ze had zelf 3 kids dus wist t wel. Verder zei ze dat ze me na mijn verlof zou bellen voor n afspraak en dat ze me dan wel zou bijbrengen wat de rest al geleerd heeft. Zo kan t dus ook gelukkig! Hadden ze op mijn werk maar eerder deze optie gezien, inhalen zou geen optie zijn, blijkt makkelijk te kunnen, had me n hoop irritatie gescheeld. Maar goed t is klaar nu. VanavOnd n verjaardag, nemen Isa even mee kan in de reiswieg, hopelijk wil ze niet net zoveel drinken als de afgelopen dagen savonds, om t uur, dan zit ik de hele avond boven hihi. Fijne zaterdagavond alle allemaal!
Blondje , jammer dat het dan altijd eerst met veel stress en frustratie moet hè ?! Gelukkig is het opgelost. Fijne avond.
Even hier een abbo opnemen, ik ga niet alles lezen hoor, is niet te doen met een bbtje. Huilen, hier een rustig kindje, maar niet zo rustig als zn jongste zusje, die kon je wegzetten en hoorde je niet, zelfs niet echt voor de borst. Nou deze wel, honger is brullen, moe is brullen, aankleden duurt dat te lang, brullen had zoooo gehoopt op hetzelfde als zn zus. Maar gelukkig is het geen huilbaby, phew
Brusje, daar ben ik ook wel blij om hoor, geen huilbaby. Fenna was makkelijk dus dan is het altijd afwachten hoe de volgende is. Meira is gelukkig ook makkelijk.
Babyzwemmen, heb het met de oudste gedaan en we vonden het alletwee helemaal super. Lekker warm dat kleine lijfje lekker tegen je aan. Echt een aanrader !!!! Lekker hoor blondje dat jullie dochtertje zo goed slaapt. @ hier al 2 poepluiers ( ja een record ! ) en een fles 120 helemaal op . We blijven duimen.
Hoi dames, Niet alles bijgelezen en ik ga zo weer lekker bankhangen Lin; gelukkig was het maar een ontstoken borstkliertje, mijn kraamverzorgende heeft mij er toen wel op gewezen dat dit kan voorkomen, zelfs als je alleen fv geeft. Blackbird; wat een leuke foto van L.ars Blondje; fijn dat het nu opgelost is met je werk, weer een zorg minder. Slapen; gaat hier gelukkig goed. Ruben kreeg gisterenavond om 19.30 een fles, maar sliep pas 1,5 uur later vanwege krampjes. Toen kwam hij pas weer om 02.00 uur en toen om 09.00 uur Hij komt overdag wel nog om de drie uurtjes, maar slaapt wel de volle drie uur tussen de flessen. Mijn twee andere kinderen waren zo makkelijk niet, die huilde beide vrij veel, dus dit is echt een verademing
@Blackbird Ja het werkt wel he zo zonder chocolade,hier laat ik het ook staan Maar o wat kijkt die mars in de kast mij aan elke x als ik wat moet pakken O kan je echt slapen als je mannetje huilt ,ik kan dat echt niet lig maar wakker te luisteren tot het stopt (en vaak pak ik hem eerder ) Wat een mooi mannetje zeg! @Blondje Zo dat is een lekkere nacht ! O fijn zeg dat zij zo lekker mee werkte en jou precies begrijpt hadden ze op jou werk dit maar eerder gedaan idd dat had jou een hoop kopzorgen bespaard,maar gelukkig is het geregeld voor nu Fijne avond meis! @Daisy Hier soms ook met een tepelhoedje en dan pakt hij wel goed en drinkt dan zo 10 min Maar ik doe het maar af en toe tussendoor,vind zelf de fles makkelijker omdat k dan weet wat hij krijgt en hij niet elk uur komt(daar ben ik dan bang voor en eerlijk gezegd heb ik daar geen zin in ) Maar hoop voor je dat het gaat lukken ! Ja het gaat hard he!? @Lin O wat ontzettend fijn zeg dat het voor nu goed lijkt te gaan Ik hoop voor je dat het zo doorzet!
ons prinsesje heeft sinds vandaag oorbelletjes, staat haar zo schattig.. effe showen ze schrok maar heel even en lache heel snel weer, stoere tant is het ihih
@tam wat een leuke foto @prinsesje wat een schatje en gelukkig viel haar reactie mee goede morgen allemaal zo vanacht de eerste nacht alleen met Aiyanna me man die had nachtdienst.nou het is gelukkig goed gegaan.alleen na de voeding van 9 uur ben ik 1,5 uur bezig geweest om dr te troosten wat ik ook deed het hielp niet maar uit eindelijk dus wel.ik zat dus echt ff met me handen in me haar waarom net nu ik alleen ben.nadat ze uit eindelijk in slaap is gevallen heeft ze toch nog ruim 2 uur geslapen daarna gevoed en heeft ze weer ruim 3 uur geslapen. zo net een moeilijke mail dr uit gedaan.bekenden van ons zijn al ruim 5jaar bezig om zwanger te worden.het laats wat ik weet is dat ze een keuze moesten maken adoptie of door gaan in het ziekenhuis als je voor adoptie kiest mag je niet ook bezig zijn in het ziekenhuis wat ze me vertelde.ik heb ze dus net gemaild dat ik bevallen ben ik durfde het niet eerder bang dat ik hun feestdagen zou verpesten want zei heeft het altijd heel moeilijk met dit soort berichten.ze wilde geen geboorte kaartje omdat ze die toch niet neer zou zetten toen ik zwanger was had ik gevraagt wat ze wilde en ze koos voor de mail. vandaag een rustige dag niet op de planning me man slaapt toch heel de dag
Tam, ahh kijk nou . Grote zus! Leuke foto Bella, staat schattig die knopjes. Coon, dat is idd moeilijk als het bij andere niet lukt. Ik vind dat ook altijd een lastige situatie.
Ik heb ook het idee dat het sprongetje (bijna) voorbij is. Ze ligt niet meer te stoeien met het drinken en ze praat meer.
@Tam: leuke foto! echt lief! @manuela: persoonlijk vind ik het echt niks om oorbellen te schieten bij een baby, ik zou het kind zelf willen laten kiezen voor zo iets permanents.. maar iedereen zijn mening toch? Het is wel een schattige foto! @coon: jeej wat moeilijk idd met die mail.. bij ons duurde het ook een tijd voor we zwanger waren en het gevoel is idd vreselijk.. wel goed dat je gevraagd hebt wat zij het fijnste vond, en niet zomaar een kaartje hebt gestuurd! @sniffy: aaahhh wat lief! L is hier vanmorgen ook aan het brabbelen
ik heb het niet mee gemaakt dat het lang duurt om zwanger te worden maar kan me wel een beetje indenken hoe ze zich voelen.en inderdaad dan maar een beetje mee denken is het minst wat ik kan.ze bedankte me er ook voor dat ik altijd zo meedenk met hun dat schijnt niet iedereen te kunnen.we hadden best geregeld contact tot ik zwanger raakte en sinds dien bijna niet dat zeg al genoeg hoe hun zich voelen