De trotse december mama's 2011

Discussie in 'De mama's' gestart door Babyboo92, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    En van de ei-spring gesprekken gaan we naar de bh-maten :D.Hier voor de bv een 95D.Maar de Hema voedngsbeha 90D pas ik.Maar zit `smorgens vroeg niet heel lekker als mijn borsten behoorlijk vol zitten.

2. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    En ik was zo trots op mijn c.....maar in dit gezelschap zijbeweging het maar eitjes (haha speciaal voor daisy!)

3. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Flora, geef mij maar jouw c-cup ! Veel handiger dan mijn f-cup, konden we maar delen ;)

Koen net pas wakker, fijn doorgeslapen voor de 2e keer al deze week !

4. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Ik doe met je mee flora wat betreft de kleinere cup, c

Kleine man heeft hier ooj weee goed doorgeslapen!

Zelf wat minder had het dekentje voor het eerst in de lengte, maar daardoor kon ik hen minder goed instoppen, was bang dat het dekentje los zou gaam etc. hoezo pverbezprgd?

5. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Zucht.. waar L pas nog 2 nachen doorsliep was het vanacht weer om de 2 a 3 uur omdat hij weer niet kon poepen.. nu ligt hij op mijn schoot zijn luier vol te knallen met een enorme grijns :D maakt alles weer goed dat bekkie

Bij bh maten is het trouwens wel zo dat als je in de omvang een stapje hoger gaat, gaat de cup een maat omlaag, dus daisy, als je een 90 hebt ipv een 95 zou je eigenlijk van de 90 een cup groter moeten hebben.. en dat klopt wel als ik jou verhaal zo lees :)
    Anyways.. ik stop nog maar even niet met bv, ik wil eerst deze lente/zomer nog even showen hoor! :p

6. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Ik word altijd 4 dagen na het slikken van de laatste pil ongesteld, dus dat zou betekenen dat jij vandaag (zaterdag) ongesteld zou worden. Kan dus wel kloppen hoor.
    En hier net weer ongesteld geweest, en weer netjes 4 dagen na de laatste pil.
    Als je dinsdag de laatste pil hebt genomen moet je op woensdag de week erop weer beginnen.
    Ik moest ook weer even nadenken hoor, ook bijna 1,5 jaar gestopt dus het zat niet meer zo in mijn systeem.

7. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Hier een blije mama.
    Liam heeft vannacht ruim 8,5 uur geslapen :D:D:D
    En toen hebben we hem om 7.45 uur maar uit bed gehaald voor een fles. Hij was wel al wakker maar lag nog lekker om zich heen te kijken. Het lijkt erop alsof hij zijn nachtrimte ontdekt heeft.
    Hopelijk houdt hij dit nu vast. Het is wel weer ff lekker om de nachten gewoon door te slapen (helemaal nu ik weer werk).

Blackbird: wat naar dat het bij jou weer slecht ging. Hopelijk alleen de krampjes. Hopelijk gaan ze snel weer weg.

8. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@manoontje
    Super mooir bericht.
    Heerlijk he het doorslapen!

9. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hoe gaat het bij jou Nijntje?

10. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    @florabella, ben je weer een beetje opgeknapt? En Em?

@eisprong, weet ik niet meer. Had net een miskraam gehad en was meteen weer zwanger, dus had dat totaal niet verwacht!!

@bv-bh's had er eentje van de prenatal. Vond ik ook wel fijn, zonder beugel. En had er 1 van de h&m, die zag er leuk uit maar vond die beugel irritant als je borsten op springen stonden! :$ Nu ben ik over op de fles. Had geen zin in dure want ik wist dat ik toch niet zo lang bv zou geven!

Hier, L.izzy krijgt al een paar weken 5x180, om zo aan de 900cc te komen want dat heeft ze nodig volgens het CB voor haar gewicht. maar daar komt ze nooit aan maar maak me daar totaal niet druk om. Ze is super tevreden en vrolijk en sterk, en slaapt nog steeds van 22.00 tot 08.00. Moet haar soms zelfs wakker maken, zoals vanochtend, anders kom ik in de knel met de voedingstijden. Verder kijk ze sinds een week naar haar handje en soms schrikt ze van dr eigen handje :D moet daar zo om lachen!! Dan probeert ze dr handje zo ver mogelijk van zich af te houden!

Gisteren is mn man zn nichtje bevallen met 29weken. Meisje is 3 pond en de longen wilden niet open :( wat een zorgen dan meteen he!!

11. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt! en goofy ook voor je antwoord, ik ben het idd gister avond geworden.. hmm niet zo`n klein beetje ook:( bah! oke woensdag dus weer beginnen, haha idd een beetje uit het systeem!

12. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamsie; Ah wat rot zeg voor je nichtje en de kleine, veel te vroeg! Maar meisjes zijn echte vechtertjes, zeiden ze tegen ons ook. En 3 pond is iig mooi gewicht voor de termijn. Isa woog bij 33 weken maar 1696, das maar iets meer. Fijn dat het met jouw kleintje zo goed gaat.

13. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Jeetje mamsie; wat spannend voor het nichtje van je man. Ik hoop dat hun kleine sterk genoeg is!!

Leuk hè van die handjes; em heeft dat ook. Nu vooral met haar voeten, gisteren zaten we in bad. Wou ze helemaal dubbelvouwen om vervolgens haar grote teen in haar mond te stoppen. Ik zeg gevalletje circusschool! ;)

Ik ben redelijk opgeknapt, moet geen stiekeme scheet laten want dan kan ik beter em haar luier lenen maar ik ben niet meer zo slecht dat ik alleen maar slaap en niets binnenhoudt. Gelukkig maar!

14. nijnonijntje

Nou het gaat heel goed. Wonderbaarlijk. :D
    Of nou ja, wonderbaarl ik heb er veel voor moeten doen. Nog meer dan ik al deed. Had geen tijd meer om te slapen, geen rust niks. Maar dat is het waard geweest. Even twee weken er tegen aan. Dag en nacht met hem bezig.
    En nu gaat het zo goed. Wou maar dat ik het eerder had gedaan.
    Hij slapt door en overdag slaapt hij ook beter.
    Niet zoveel, maar hij slaapt wel. Hij is er zelf ook gewoon vrolijker van. :D
    Met de voeding knoei ik soms nog wel.
    Het is gewoon een heel hongerig kind.
    Maar daar begin ik ook langzaam mijn weg in te vinden.
    Ben best trots op mezelf wat ik bereikt heb. Als ik dat even zo mag zeggen:p

15. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed zo nijn! je kan zeker trots zijn op je zelf! fijn dat je mannetje het zo goed doet nu!

16. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nijn; wat goed zeg, en je mag zeker trots zijn op jezelf! En de therapie, al klaar en mag je binnenkort weer aan t werk?

17. nijnonijntje

Ja alleen volgende week nog en daarna zou ik in principe weer aan het werk kunnen, maar daar twijfelen ze nog over.
    Of het niet te snel is na de therapie.
    Maar wil zelf wel heel graag.:)

18. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Mamsie: sterkte met je nichtje en de kleine. Wat ontzettend klein zeg. Hopelijk een vechtertje! En het gaat lekker bij jullie zo te lezen met jullie kleine, heerlijk.

Nijnonijntje: wat goed om te lezen dat het zo goed met jou en de kleine gaat. Het is ook echt maatwerk met die kleintjes. Wat bij de een werkt, werkt niet bij de ander. Fijn dat jullie je weg hebben gevonden. En daar mag je zeker wel trots op zijn!!!!

Flora: fijn dat het beter met je gaat en dat er niks aan de hand was met je dochtertje bij de dokter.

Hier heeft Liam zn handen nog niet ontdekt. Ik weet nog wel van mijn andere zoontje dat dat heel leuk was als dat wel zo is. Ze snappen dan nog niet dat het vast zit aan ze. Zo grappig om te zien.

19. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @mamsie: oei zo klein, dat kindje van het nichtje van je man.. ik hoop dat ze zich er doorheen trekt!

@nijn: natuurlijk mag je trots zijn! super dat het zo lekker gaat!:D

@ handjes, L.ars slaat wel al tegen dingen aan maar ik heb hem nog niet echt naar zijn handjes zien kijken..

Meneer ligt nu trouwens echt een heel verhaal op te houden tegen een paarse toekan die aan zijn junglegym hangt, en lol dat ie heeft!:p:D

20. jonijoni

jonijoni Actief lid

7 mei 2011
    246
    0
    16
    ZH
    Groen: hoe gaat het nu met het slapen?

Daisy: Precies, als mensen er aanstoot aan nemen, kijken ze toch gewoon niet? :) 2 maanden alweer, het gaat hard!
    Voedingsbeha's: ik heb die van de kruidvat (15e, bedankt Petera) en van de hunkemoller (23e). Ze zijn allebei erg open, die van de hunkemoller vind ik iets prettiger, want dan zit er een randje om je hele borst nog als je het "klepje" open doet. Ik probeer meestal met kleding de bovenkant nog te bedekken, met voedingsshirts werkt dat heel makkelijk. Als ik me niet zo gemakkelijk voel, doe ik gewoon nog een sjaal om ons heen draperen.

Antares: net als bij de andere dames, hier hetzelfde, ik rek het dus ook niet. Heel soms overdag wel, maar 's nachts zeker niet.

Tamm: wat verschrikkelijk zeg, je moet er echt niet aan denken dat zoiets je overkomt. Gecondoleerd! :(
    Toen ik nog aan de pil zat nam ik de laatste pil zondag en werd vaak vrijdag erna pas ongesteld (zo bijna aan het eind van mijn stopweek), dus niets om je druk over te maken :)

Blackbird: heerlijk zo'n blij kindje, fijn dat de fysio zo goed geholpen heeft.
    Ik vind die kruidvat beha's helemaal niet zo verhullen, er zit alleen een randje stof onder je tepel, maar bovenaan is het helemaal open? (Of gebruik ik ze verkeerd :') )

Coon: succes en plezier met alle drukte. Wat heeft je kat met je nieren? Onze kat heeft uiteindelijk een penis amputatie moeten ondergaan door een niersteen die vast bleef zitten.

Bella: heb je toegevoegd op fb!

Flora: fijn dat E. goedgekeurd is bij de ha en dat je zelf ook weer beter voelt. Hier nu ook een C of D (hangt van het merk af), normaal B of C.

Manoontje: fijn zo'n doorslapertje! :)

Mamsie: fijn dat het bij jullie zo goed gaat, helaas minder nieuws over je man zijn nicht. Hopelijk komt het meisje er helemaal bovenop en is ze net zo'n vechter als onze super december baby Mila!

Nijnonijn: daar moet je zeker trots op zijn! Echt onwijs fijn om te horen dat het zoveel beter gaat :)

Hier gaat alles ok, nog steeds geen ritme maar dat geeft niet. Ik heb een puckababy te leen van een collega en dat werkt heel fijn! E. ligt wel al in de mini, want ik vond de piep erg strak om zijn nek zitten en durfde dat niet goed aan. Vanavond gaan we uit eten met familie, voor het eerst met de kleine erbij. Ik vind het wel spannend, maar heb er ook erg zin in en tot nu toe gedraagt de kleine zich altijd voorbeeldig als we op stap zijn.
    Ik heb ook mij auto weer terug sinds anderhalf jaar (mijn ouders leenden die) en dat is wel erg wennen. Mijn man heeft een automaat en ik een oud peugootje met een schakelbak, de eerste keer reed ik rond alsof ik nog flink wat rijlessen nodig had :D

Deel Deze Pagina