@blondje, mooie foto`s, alsof ze het al jaren doet. @Tam27, fijn dat het nu beter gaat, hopenlijk blijft het nu zo goed gaan. @Petera, hoe was het concert?En hoe was het voor je mannetje zonder mama? @blondje, alvast succes met werken. @manoontje, geniet er maar lekker van dat hij zo goed doorslaapt. @blackbird, die van jou vind het echt leuk om mama s`nachts wakker te maken. @jonijoni, fijn dat hij zich zo goed heft gedragen, je zal maar een kind hebben dat de hele avond in het restaurant huilt. @coon, je bent goed geslaagd dus op de beurs.Blijkbaar wou ze liever slapen dan eten.Wie weet komt ze overdag nog een keer extra of drinkt ze extra veel. Zondag met z`n 3e gezwommen, en heerlijk dat hij het vond.Badmeester zei dat hij het een half uurtje vol zou houden dat doen de meeste baby`s volgens hem.We hebben bijna een uur in het zwembad gezeten. Vandaag ruzie met uwv/oude werkgever.Mijn contract is op 19feb afgelopen.Na mijn contract zou ik mijn zwangerschapsuiterking tot 4maart krijgen van het uwv.Ik zou vandaag mijn gewone salaris met al mijn vakantieuren en vakantiegeld uitbetaald krijgen.Ik net bellen naar het hoofdkantoor.Dat krijg ik dus pas volgende maand omdat ze dan pas de eindafrekening doen.En uwv heeft mijn zwangerschapsuitkering van 19feb tot 4maart aan mijn oude werkgever uitbetaald.Dat moet nu terug gevorderd worden en dan op mijn rekening gestort worden.En dat gaat nog wel even duren.Met andere woorden voorlopig, een bijna lege rekening.Ik ben blij dat we het salaris van me vriend nog hebben.
Balen Daisy ;( dan kun je alleen nog maar wachten helaas. Leuke zwemfoto's ! Blondje: mooie fotos van een mooie meid, een supermodel ! Concert was supergaaf, heb me goed geamuseerd. Mn borsten stonden op spanning op de terugreis, thuis snel Koen aangelegd, die wilde wel hij had zich goed gedragen, wat gehuild maar hij miste mama natuurlijk ! Joni, Dusseldorf is maar een uur rijden vanaf ons, dus dat valt wel mee hoor Gelukkig had Koen mama vanmorgen een beetje laten uitslapen, hij was om 6.45 uur wakker
Leuke zwemfoto's en een mooie meisjesfoto's voorbij zien komen Petera leuk hé zo'n avondje weg. Daisy, balen van het geld tamm, geen idee wat betreft de neusspray, hier gelukkig nog niet hoeven gebuiken. Coon, ik zou me niet zo druk maken, ze melden zich heus wel als ze honger hebben. Wij eten ook wel is een dag minder, toch Jonijoni, wat fijn dat de kleine beter doorslaapt! Blackbird, na een paar nachten langere nachten lijkt de vermoeidheid door te komen. Hier een mannetje wat een aantal nachten goed doorslaapt maar wanneer dit niet gebeurd ben ik echt beetje brak de volgende dag, terwijl ik daar eerder geen last van had. Manoontje, hoe gaat het met werken en alles organiseren daaromheen. Ik moet over twee weken weer beginnen, het liefst zou ik gewoon thuis blijven. Blondje, wat gaat het hard hé Pff hier nog maar twee weekjes vrij, wil eigenlijk helemaal niet werken. Maar weet bijna zeker, wanneer ik weer aan het werk ben het naar mijn zin ga hebben. Zo dubbel. Was afgelopen week op het kdv, vond het prima toen ik nog zwanger was, maar zie er nu erg tegen op om mijn kleine mannetje daar een hele dag te laten... Mannetje valt nu voor het eerst spelend in slaap in de box, super schattig. Het ene moment kirrende geluidjes en nu in 1 x volledige rust. Tijd voor het huishouden!
@Daisy, de bekendste nummers van Snow Patrol zijn van "chasing cars" en "Shut your eyes", misschien ken je die ? @Blondje, de lk heeft vanmorgen de schuine borstschilden meegebracht, ze zijn echt handig. Ik heb ze meteen getest en hoef nu niet meer naar voren te "hangen". Handig is ook dat ze meteen op de set van onze kolf (Freestyle) zelf passen.
Dank je allemaal voor de complimenten over de foto's en voor de succeswensen! Manoontke; wat fijn dat hij nu doorslaapt, en vooral nu je weer aan het werk bent. Blackbird; grappig, puur was ook het eerste wat in me op kwam toen ik de fotos zag. Wat balen dat t doorslapen niet meer van toepassing is bij jou... Je werk wordt nu wel nog leuker he, lente komt eraan lekker buiten lopen. Joni; haha een charmeur! goed dat E zich zo goed gedroeg bij t eten. Wel minder van de rest... Kan t me helemaal voorstellen hoe je je voelt hoor. Das t leuke hier, zoveel dingen zijn herkenbaar. Laatst schreef iemand over (schoon) ouders die een kamertje voor de kleine hadden ingericht, dat dat heel lief was maar ook raar. Had ik gister bij minn schoonouders dus ook dat gevoel. Coon; leuk de 9-maanden beurs en hhbeurs! En met je man, gezellig hoor. Tam; wat sneu verkouden. Drie keer per dag volgens mij. Herken je gevoel over het thuiszitten wel, hetzelfde rondje naar de winkels heb je ook wel gehad nu. Maar bij is t zover en je leeft er toch naar toe. Heb jij er nog vakantie aan geplakt. Daisy; lekker gezwommen zo te zien, leuk! Petera; vroeg me al af hoe je t met de bv had gedaan. Kan dan echt raar voelen he, en de volgende dag blijven ze dan voller bij mij. Fijn dat t zo leuk was! Vind chasing cars een van de mooiste nummers ever! Groen; zo herkenbaar ook! Zag er 2 weken geleden ook enorm tegen op! Is nu wat minder gelukkig, al blijft t idd heel raar mijn meisje weg te gaan brengen na 4 maanden altijd bij haar. Was laatst bij kdv om af te spreken en voelde ook raar. Goofie; hoe ging t werken? En met E bij de oppas?
klopt me man was ook mee en een ander stelletje waren mee.en we waren als eerste de mannen kwijt want die hadden al weer wat gezien hihihi
net de kleine meid een flesje geven ze krijgt 150+5 mmaar ze was duidelijk nog niet voldaan dus hebben we wat extra gemaakt en daar heeft ze ongeveer 40ml van op dus ik denk dat ze het aan het inhalen is wat ze vannacht niet gedronken heeft
ik ben gestopt met de borstvoeding.ik heb het langzaam afgebouwd ik hoopte wel dat ik de laatste voeding de borst kon geven en dat nog lang kon doen maar ik had waarschijnlijk niet genoeg meer ze kwam steeds eerder dus sinds 3 dagen ben ik helemaal gestopt. hihihi wij een vreetbaby volgens mij kon die van jou er ook wat van
Ik was maar van 19 tot 00.30 weg, dus heb 2 voedingen gemist, maar ik merk het nu wel hoor. Om 4 uur was t tijd voor Koen om te eten, maar hij slaapt nog .... Slaapt hij eens lekker door, staat mama op springen
Ok, dat klinkt goed! Ga vd wk weer kolven als ik ga werken, ik kijk t even aan en wie weet bestel ik ze ook wel.
Ha meiden, Zie ik het goed dat er 2 topics van december 2011 mama's zijn? Ik wil me ook toevoegen, maar weet niet waar ik heen moet dan
@goofie wat een mooi meisje.en leuk he als ze zo nieuwgierig is naar de camera dat herken ik helemaal
Sorry, ff een egoberichtje. Liam huilt de laatste paar dagen meer. Hij slaapt overdag of helemaal niet, of 4/5 uur achter elkaar. Het is nu echt jantje lacht, jantje huilt. Ik vind het het soms gewoon lastig dat het huilen is toegenomen en dat ik niet weet waarom. Hebben jullie beebs dit ook (gehad)? Ook vind ik het nu niet zo leuk om de hele dag voor liam te zorgen en
En ik was nog niet klaar haha. Ik probeer met en liam veel leuke dingen te doen, maar soms voel ik mij gewoon wat minder. Verder ben ik nog steeds blij met liam. Hij kan steeds meer em daar kan ik ook echt van genieten. Verder groeit hij goed, alleen hij drinkt soms best kort uit de borst (maximaal 10 minuten).