@coon: ha ha ik had ook al grote schoonmaak, deze keer bij de muizen/ratten.. heerlijk he? als alles weer schoon is @groen: ja lastig he? maar het went wel vind ik, L.ars gaat nu al een paar weken en hij vind het volgens mij ook best wel leuk dus dan is het ook makkelijker @robin: als L.ars doorslaapt sta ik ook op springen, soms is echt een deel van het bed nat, en lig ik in een nat t-shirt als het heel erg is ga ik even de kolf halen en kolf ik wat af.. maar meestal is het net te doen tot hij wakker wordt.. maar hij slaapt ook nog niet zo heel lang door dus dat scheeld...
ja dat is het zeker.al kan ik er vaak maar kort van genieten want de katten kunnen er wat van hihihi.jouw muizen en ratten kunnen er ook weer even tegen.ik ga nog ff moet verzamelen om een keer een paar katten goed te wassen had het in het begin van me zwangerschaps verlof gedaan maar bij sommige is het niet goed gelukt die zijn er vetter uit gekomen.het wassen was net iets te zwaar voor me buik zat in de weg dus snel snek werkt toch niet blijkbaar hihihihi
Goeie morgen! Pff nou ivan is het verleerd denk ik! vanacht om 2 uur.. dadn geef ik een speentje en dan is het ook wel goed, maar voordat je zelf dan weer slaapt pff.. dit is al een paar dagen zo vaak rond 4 uur.. eerst sliep hij altijd door tot 7 uur! daar is nu niks meer van moet blij zijn als het tot 6 uur is haha.. misschien dat de fles te snel gaat? soms heeft hij hem binnen 5 minuten al leeg! zal vandaag eens een andere speen kopen voor erop. vanavond gaat hij voor het eerst bij opa en oma slapen! pfff volgens mij heb ik het er nog moeilijker mee als hem ach ja het is ook wel een x goed morgen ochtend halen we hem dan weer op. this idd de laatste tijd rustig hier..
Mja Sem laat 's nachts zo 9 uur tussen de voedingen in, en als het aan hem ligt nog wel langer. Dat hou ik echt niet vol! Mijn rechterborst gaat nog wel wat langer maar links staat dan echt op springen. Gisteren om 21.00 uur de laatste voeding gehad en ben hem vanmorgen om 6.00 uur wakker gaan maken. Vind het sneu voor hem maar denk dat ik dat maar gewoon blijf doen. Als hij eenmaal wakker is heeft hij ook flinke honger en daarna kan hij weer lekker verder slapen. Zometeen wandelen op de hei met mijn mannetje. Hij gaat mee in de draagzak en papa is er nu niet bij dus dat word slepen voor mij Ben eens benieuwd of ik het vol ga houden.
@Robin, fijn dat het goed gaat met jullie. dat heb ik ook dat ik soms op knappen sta. Als Seth dan nog niet wil/hoeft te eten dan kolf ik.En anders je kleintje wakker maken.Veel plezier met wandelen. @coon, druk bezig geweest.Je katten ook weer blij gemaakt.Van de hoeveelheid haren kon je zeker een kussen opvullen? @florabella, jij was de enige nachtbraker vannacht, je meisje heeft wel lekker geslapen. @blackbird, Je hebt je slaapkopje weer terug, hopelijk blijft hij het doen. @Tamm, succes vanavond. Om het uur je opa en oma opbellen?Kijken hoe het met je kleine gaat. Helaas begint het weekend hier niet lekker, in het kanaal hier is een stoffelijk overschot gevonden. De collega van me vriend is nu 5weken weg en er word gevreesd dat hij het is.Ze hebben daar eerder gezocht en toen zijn politie honden aangeslagen op zijn geur bij het kanaal.En nu is er een lichaam boven komen drijven.Grote kans dat het die collega is Zijn kindje is iets ouder dan Seth, alleen als ik al denk dat die zonder papa opgroeid. We hopen van niet maar de kans is wel heel groot.
jeej daisy, dat is echt veel te jong ik herinner me idd nog dat je zei dat hij vermist was.. wat erg..
Ik zit hier trouwens het programma: one born every minute te kijken op TLC.. Wat een bizarre show! die vrouwen worden allemaal ingeleid (das normaal daar..) en dan zitten ze daar n beetje te wachten.. ok... Maar goed.. ik krijg gewoon zin om nog een keer een bevalling te doen!! Ik ben raarrrr haha! Denk dat ik daar als het nog een keer zo ver is toch anders over denk Het is gewoon zo iets speciaals.. ik wil nog een keer
De eerste werkweek is alles meegevallen hier! Isa heeft het dan ook super gedaan, flesjes meteen goed gedronken en goed geslapen bij opas en omas voor t eerst in die bedjes, ze was ergnlief en gezellig aldus de trotse grootouders. Gisteren voor t eerst babymassage gedaan, echt heel leuk!
@daisy jeetje wat een nieuws sterkte @blackbird dat programma kijk ik ook wel eens is heel apart om te zien hoe het daar allemaal aan toe gaat. @blondje super dat de eerste werkweek goed bevallen is en dat ias het zo goed gedaan heeft goede morgen allemaal we zijn net terug van babyzwemmen ze heeft weer met volle teugen er van genoten .lekker spetteren en naar andere kindjes kijken. morgen moet ik weer beginnen met werken en heb er totaal geen zin in.
@blondje: lekker dat de week zo goed is gegaan!! @coon: leuk he? dat baby zwemmen! en ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om te gaan werken, maar wie weet is het toch wel leuk?! Hier gingen we net even lekker wandelen met de hond, en we hadden de werpstok met bal mee.. loopt de hond op topsnelheid achter de bal, tegen zo'n anwb-paddestoel in het bos.. helemaal in de kreukels poot gekneust, dik en warm, gescheurd voetzooltje, schaafwond.. ze ligt helemaal zielig op haar kussen nu.. niks voor haar..
Coon; succes morgen! Hoe veel dagen ga jij werken? Blackbird; lekker een wandeling! Wel sneu voor de hond. Wij hebben vandaag was en rustdag, hebben naast de eerste werkweek ook nog 4 verjaardagen in 3 dagen gehad, voor Isa en ons druk dus. Straks ff wandelen.