@Jonijoni Als het goed is komt het vanzelf wel goed,en idd hij is nog jong ja zul je net zien liggen jullie te wachten,slaapt hij lekker door
Hier gaat het met de kleine mannetjes goed Ze zijn van het weekend voor het eerst een nachtje wezen logeren Om D.jaydian maakte ik me geen zorgen,maar M.itchell wel,maar ook hij heeft het super gedaan en was erg blij om papa en mama weer te zien de volgende dag ! Wij zijn lekker wezen eten met zn 2tjes en daarna nar huis gegaan en een filmpje gehuurd Was wel even fijn en nodig om te doen Het gaat relatiegebied redelijk,de ene dag voel ik me goed en de andere dag ben ik de hele dag met hem en haar bezig en word dan ook gek van mezelf Maar heb vorige week een gesprek met mijn ha gehad en heb nu een verwijsbrief voor relatietherapie ,want kom er zelf niet uit Blijf maar in een cirkeltje zitten en vraag mezelf en hem 100 x dezelfde vragen (en ik heb er geen drol aan om te weten,word er soms nog verdrietiger van) Gelukkig is mijn vriend wel eerlijk als ik hem wat vraag ,hoe moeilijk hij het ook vind allemaal hij antwoord wel Ook weet iedereen hier in het dorp alles en zijn er mensen die niks meer tegen hem zeggen en hem echt vuil aankijken is heel rot,maar hij heeft het zelf gedaan en tja dat krijg je vaak in zo n klein dorp Maar goed dit is nu het gesprek van de dag en over een poosje hebben ze weer iets nieuws om over te prate en zijn ze dit weer vergeten Ik kolf hier nog 4 x per dag en kan de kleine man nog goed bijhouden ik kolf zo n 900/950 cc per dag en hij drinkt nu 4x 200 cc Ook ben ik begonnen met sporten om mezelf aan te pakken Ik wil emotioneel sterker worden en beter in mijn vel zitten ben nu 12 kilo kwijt in de laatste 4 weken ben ik 9 kilo kwijtgeraakt door op mijn eten te letten en te sporten,al staat dat nu even op een laag pitje door een zere enkel (voet is dubbel geklapt) en nu heb ik buikgriep,maar hopelijk woensdag weer beginnen
@aapje goed dat je naar de ha bent gegaan. wat rot dat het hele dorp alles weet, dat krijg je inderdaad in die dorpjes. Ach wat je zegt...over een tijd is er wel weer wat anders waar ze over kletsen. Dikke knuf........ik vind je supersterk.
inderdaad even een dikke knuffel voor je aapje.. het is inderdaad precies wat je zegt, in een dorp weet iedereen alles maar dat gaat vanzelf weer over. en tjah het is ook zijn eigen schuld. wel fijn dat het logeren zo goed ging! top hoor! ik vind het nog steeds wel moeilijk om L.ars lang achter te laten bij wie dan ook.. ach het zal er ooit nog wel eens van komen
@Nijn Thanks meis! Hoe is het nu met jou en hoe doet de kleine man het ? @Blackbird O dat zal dan nog wel even duren idd,hier is M.itchell dus pas afgelopen weekend voor het eerst wezen logeren sinds (bijna) 3 jaar,ik was er ook nooit voor bedankt voor de knuffel
Aapje, dikke knuffel! Stomme cb hier, we hebben voor 23 april pas weer een afspraak maar dan is hij vier maanden. Terwijl hij met drie maanden ook prikken moet . Morgen maar even bellen !! Als Je zelf niet oplet........bijna het hele vaccinatie programma door de war
@blondje, haha handig handsfree!! zie je al zitten whahahha Bevalt het wel weer werken?? Ik heb er best zin in, alhoewel ik weet dat ik morgen thuis kom en meteen alweer druk in me nek heb.........het is altijd zo druk! nou ja, we zien het wel!! @jonijoni, Balen dat je geen ritme kan vinden met je kleintje. Ik weet dat je het niet wilt horen maar echt.......het komt wel! En hopeiljk voor jou snel....... @aapje, Wat vervelend meis dat het hele dorp erover praat. Maar ja............eerlijk gezegd is dat ook niet zo heel gek natuurlijk. Dat hij vreemdging is al niet tof (dat is nog zacht uitgedrukt) maar dat hij ook vader van 2 kinderen is (waarvan de jongste nog maar 3 maandjes) tja, dat vraagt natuurlijk om een hoop geroddel. Het is vooral voor jou heel erg rot. MAar zoals je al zei...........dat duurt even en dan hebben ze weer wat anders om over te roddelen L.exi heeft het super gedaan bij de gastouder! ik merkte aan mezelf dat het toch wel ene stuk makkelijker was dan bij mijn zoon destijds. Nu weet ik waar ze terecht komt. Het voelt vertrouwd. Bij de kinderarts was ook alles goed. WE mogen de zantac stoppen. Dit is eignelijk geen goed middel. Als de klachten weer verergeren moeten we over op een ander middel. Ze woog nu 5240gr en 60,5 cm..............lang en dun dus
Ik heb een scrapdoodle een pb'tje gestuurd namens ons! Hopelijk kijkt ze af en toe nog op zp anders ziet ze het natuurlijk niet. Heb ook geen andere manier om haar te contacteren.. @mamsie: Jeetje wat een groot meisje heb je toch! Altijd zielig die prikjes, gelukkig is ze er weer voor een maandje vanaf.. @blackbird: Het lijkt me een haar Ach, wat naar dat je er zo'n last van hebt. Lijkt me ook erg pijnlijk!! Over achterlaten, ik heb Mila nog nooit alleen gelaten sinds ze thuis is 1 keertje 1 uurtje terwijl mijn moeder oppaste zodat ik wat boodschappen kon doen, en 1 keer terwijl mijn vriend thuis was. 19 maart gaan we naar een concert van Bryan Adams, dus dat wordt de eerste avond alleen. Ben er wel aan toe @aapje: Wat een nare situatie waar je/jullie inzitten, ik vind het wel heel knap dat jullie het nogmaals willen proberen. Hopelijk biedt de relatietherapie een uitkomst. En wat ben je goed bezig, lekker sporten! Dikke knuffel voor jullie. @nijnonijntje: hoe gaat het met jou en je knulletje? En gaat het goed met je therapie? (heb niet alles teruggelezen) @jonijoni: Hier ook nog geen echt ritme hoor, in ieder geval niet qua tijden. E.lliot is inderdaad nog jong, dikke kans dat er over een paar weekjes als je weer gaat werken wat meer structuur in zit.. Ze ontwikkelen zich zoo snel! @daisy: Wat vaag van je schoonmoeder. Misschien wist ze niet zo goed hoe ze moest reageren en vond ze het een moeilijk onderwerp? Praat je vriend vaak over gevoelens met zijn moeder? @groen: heel veel succes bij je sollicitatiegesprek morgen!! @Blondje: Heel goed haha, handig handsfree kolven! Ik zat een kwartier voor me uit te staren, of een heel stom programma te kijken omdat ik niet kon zappen en als ik rare dingen probeerde om een hand vrij te hebben sijpelde het 9 van de 10 keer eruit. Ach zo naar die prikjes allemaal. Dit zullen wel haar laatste worden voor nu? En dan opnieuw als ze 10 maanden is? Mila heeft ze voorlopig ook gehad gelukkig. Alles was trouwens goed bij de cardioloog er was een minimaal hartruisje te horen, maar ze wouden er nu niks mee doen. Mocht het over 2 jaar nog te horen zijn dan wordt het gaatje in het hart gedicht, maar ik denk dat het dan wel over is. Bij prematuren duurt het vaak langer voordat het sluit.
@germini: Wat fijn dat het goed ging bij de gastouder! En fijn dat de zantac gestopt mag worden, hopelijk blijven de klachten weg! Mila woog de 28e trouwens 6170 gram en was 61 cm lang. Dus Seth en de andere dikkerdjes lopen nog wel wat voor op haar
@aapje, fijn een avondje voor jullie 2, is wel goed voor jullie er lekker samen tussen uit. @jonijoni, troost je over 20jaar slaapt hij s`nachts wel door. @germini, zantac stoppen goed zeg, hopenlijk blijft het nu zo gaan en word het niet erger. @babystew, nee niet ect, meestal met mij, maar hij zat er zo mee dat hij er met een moeder figuur over wou praten.Ik snap dat het een moeilijk/akelig onderwerp is maar zeg op z`n minst iets.Desnoods zeg je dat je niet weet wat je moet zeggen. Fijn dat het zo goed was bij de cardioloog. Scheld mijn kind niet uit voor dikkerdje, hij is niet dik. Zijn buik hang alleen over z`n broek (maat 68, maar 74 is te lang nog).Hij heeft gewoon zware botten Morgen naar de babymassage, hopenlijk vind hij het leuk.
@aapje, lekker een avondje ff opladen met zn 2-en. Zal nog wel een tijd duren voordat alles weer goed is tussen jullie, maar jullie willen eraan werken, dit is al de helft En het dorp, ach laat ze lekker kletsen, jij moet met je gezin leven, niet zij ... @Joni, niet de tijden opschrijven ! Heb ik ook een tijdje gedaan, wordt je niet vrolijk van. Nu niet meer, is meteen een stuk relaxer Hier is t meestal iedere dag anders, ligt eraan hoelaat hij de eerste voeding krijgt. Vanaf deze week ga ik proberen om er een beetje ritme in te krijgen, wil de eerste voeding om 7 uur geven. Over 2 weken moet ik gaan werken, dus ben benieuwd. Morgen naar het cb voor de 2e prikjes en woensdag de laatste babymassage alweer, ging snel maar was heel leuk. Woensdag gaan we fotos maken met alle babies
Goedenacht dames Ben even niet geweest. Ik lees normaal gesproken op mijn iphone, maar ja die kon niet zwemmen . Heb ook veel gewerkt. Moet in 11 dg 70 uur werken. en dat voor iemand die maar 18 uur per week werkt. Zit nu ook in de nacht. Ach hierna lekker 1.5 week vrij Dus ik spring vanaf hier weer in...... hop! Nog even een dikke knuffel voor AAPJE!
Whaha daisy hij is gewoon een reusje Zo lig nog lekker in bed, ik heb vandaag e.mma breng en haal dienst dus dan begin ik iets later. Heerlijk!!
@jonijoni Meid..het feit dat je kereltje een keer 6 uur 's nachts heeft geslapen betekent dat hij het we kan. Dus of afwachten of doen wat ik heb gedaan, het oefenen en langzaam leren door te slapen. Mijn zoon deed het namelijk ook niet vanzelf. En ik trok de gebroken nachten ook niet meer door mijn hele situatie. Zo blij dat ik het gedaan heb...het gaf me heel veel rust en heeft me zelfs geholpen bij mijn herstel...wist niet dat een nacht doorslapen zoveel daarbij zou helpen. @mijn herstel Dankjewel lieve dames dat jullie er af en toe naar vragen. Het gaat heel goed. Ik begin vandaag zelfs weer aan werk. Therapie is nog niet hele maal afgelopen, maar is nu een middag in de week.
Aapje; dikke knuffel, fijn dat juliie samen op de goede weg zijn. Nijn; succes met werken vandaag! Fijn dat het zo goed gaat. Petera; jammer zeg laatste babymassage, ik vind het ook echt leuk nu 1 les gehad. Sniffy; fijn dat t met jullie goed gaat, was idd ff geleden, viel me al op. Lekker druk nu, maar dan lang vrij! Vandaag lekker vrij, ga zo poetsen en als Isa wakker wordt lekker badderen en spelen, vanmiddag naar de stad, hopelijk droog.
@nijn: Wat fijn dat het goed gaat zeg!! Blij om te horen Veel succes vandaag op je werk. @sniffy: wat zonde van je iPhone zeg.. @blondje: Veel plezier vandaag! Ik ga zo ook badderen met Mila en wil ook nog even naar de stad. Sinds Mila in haar ledikant ligt vind ik haar 's ochtends namelijk helemaal bovenin zonder dekens, en dan ook nog horizontaal gedraaid wil dus nog even een slaapzak halen
Ben ik ook weer eens, drukke week gehad... @Nijn: Fijn dat het zo goed met je gaat! @Blondje: Shopse! Hier schijnt het zonnetje @Sniffy: Pff dat zijn veel uren! Ben je daarna een paar dagen vrij? Hier zitten we in de 12 weken sprong gok ik... Kort slapen, steeds huilend wakker. Na de behandeling van de osteopaat zit ze wel beter in haar vel, stuk vrolijker als ze wakker is en ze drinkt rustiger . Grrr.. slaapt N. eindelijk gaan de buren weer op pad met 5 blaffende honden, weer huilen
Hier een heerlijk weekendje weg geweest. Met 24 vrienden (en kids) in 1 huis gezeten. Super gezellig, maar wel erg vermoeiend. Ben blij dat ik vandaag nog een extra dagje vrij heb om bij te komen. Ik heb wel alles gelezen maar het is te veel om overal op te reageren... Sorry.... Maar ik wil Daisy nog wel even sterkte wensen. Verschrikkelijk nieuws. En Blackbird beterschap met de borst. Hopelijk snel weer over zonder AB. Ik ben net met Liam naar het CB geweest. Hier nog een lekker dikkerdje, 6910 gram (!) en 60 cm. Hij zit lekker goed in zijn vet dus. Verder zijn prikjes gehad, blijft toch zielig. Vorige keer werd hij er niet ziek van dus nu hopelijk ook niet. Verder heeft de arts even gekeken naar zijn huidje want die gaat er steeds slechter uit zien. Volgens de ha was het droge huid, maar nu komen er steeds meer plekken op zijn armen en nu ook op zijn buik. Het lijkt meer op exceem. Dus advies om maar weer een afspraak met de ha te maken. Gelukkig lijkt Liam er zelf geen last van te hebben. Verder gaat het wel goed met Liam. Het is wel een hongerig ventje. Hij sliep vorige week tot 7 a 8 uur, maar nu is het weer 6 uur en hij heeft vaak binnen de 4 uur al weer honger. Hierdoor zitten we soms op 6 flessen per dag. En als ik minder geef komt ie gewoon nog eerder, dus dat helpt niet. Ach, dan af en toe maar wat meer voeding, hij zal het wel nodig hebben. Verder lees ik dat veel al weer aan het werk zijn. Hier ook, ff wennen maar ook wel weer lekker. Weer verder met het 'gewone' leven. Voor de meiden die nog verlof hebben: geniet ervan! Weer zwanger worden: gaat hier niet meer gebeuren... We hebben nu 2 mooie, gezonde kindjes en daar houden we het bij. Vind het zwanger zijn wel heel bijzonder, maar vind 2 kinderen toch echt genoeg (en druk genoeg)
@Manoontje: Lekker druk met 24 man in een huisje! Hier ook geen zwangerschappen meer, helaas Hoeveel drinken de flessenkindjes hier trouwens? Hier de laatste week niet zo veel, rond de 700cc totaal, gok dat ze wel over de 6 kg zit qua gewicht.
Liam drinkt met gemak een liter per dag weg, en soms zit hij er nog wel boven ook. Is niet goed, maarja soms is het niet anders. Hij krijgt 3x180 ml (6 schepjes) en 2x 210 ml (7 schepjes) en daar doe ik vaak wat extra water bij (tegen krampjes en voor meer vulling). Maar soms is hij vroeg wakker en komt hij om de 3,5 uur al weer voor voeding en dan kom ik dus op 6 flessen uit. Ik weet dat het teveel is, maar ik ga hem geen honger laten lijden. Hij weegt ook veel dus zal wel meer nodig hebben. De arts op het4 cb deed er vandaag ook niet moeilijk over.