Hoi meiden, ook ik lees mee maar ben heel erg moe en dus vaak geen puf om te schrijven. Het werken valt mij zwaar. Al zijn het maar 13uurtjes in de week. Woensdag een vitb 12 injectie gehad. Naast de vit d dus ook b12 tekort. Nu weekend, heb mijn cliënt vanmiddag overgedragen naar een collega. @bella: vervelend meid dat je zo alleen bent. Huis naast ons staat te koop, kom gezellig hier wonen hihi.. @ blackbird: ook elynn sabbelt veel op haar handjes. Haar duim was kasstroom zo afbraak geworden dat het ging bloeden. Verder alles goed met haar. Nu 60cm en 6000gr ze is heel vrolijk en babbelt veel. Erg leuk!
@bella Hoe kan het dat de mensen om je heen je zo teleurstellen Vvind het echt vreselijk voor je. Die vermoeidheid....zou ik eens een keer bloed voor laten prikken. Straks heb je net aals goofie D te kort ofzo.
@bella, gets naar hoor, ik moet zeggen dat ik me ook wel eens alleen voel, zeker omdat ik natuurlijk ook met niemand praat tijdens mijn werk enzo.. Bij ons bied de hond juist uitkomst, ik MOET er wel uit om haar uit te laten.. Maar als je er geen puf voor hebt is het wel heel fijn dat ze een ander baasje heeft nu!
me man sleept me zo nu en dan nog wel eens het dorp of een stad in maar dan loop ik er futloos bij, nu al helemaal nu ik ongi ben pfff, kijk spierwit bah... ik weet niet wat de mensen hebben, afgunst gaat er rond in het dorp, waar kopen hun alle spullen van, waarom kopen ze vaak nieuwe kleren voor de kleine, allemaal van die kut dingen hier bah.. heb er helemaal genoeg van en daarom ook geen zin om na buiten te gaan omda ik altijd wel weer zoon misselijk ding tegen ken komen en ik niet uit me slof wil schietten snap je... hoop dat we snel een huisje vinden en we weg kenne hier en ik weer me eigen ken worden, is eg niks zo, huil veelste veel.. en idd danger heeft het goed nu, toen joy hier was had ik er een heel goed gevoel bij, hele aardige meid en ze houd me op de hoogte, hij verdient het om zo vaak na buiten te wandelen en veel possitieve aandacht te krijgen en niet een huilend vrouwtje, doet me zeker wel veel pijn in me hart, maar goed dit is beter... en joy houd me op de hoogte en mag zelfs een keer langs komen
Dat is super... Maat meid je moet wat aan jezelf gaan doen, anders wword je gek hoor. Laat anderen maar lullen. Probeer daar boven te staan. Weet dat het moeilijk is, maar toch proberen. Je bent u goede en lieve moeder. Vergeet dat nooit. Al koop je elk uur wat voor shalina...boeien... Mag je toch zelf weten. Maar hoezo wonen jullie daar? Opgegroeid daar?
Hoi meiden Lang niet geweest hier vandaag cb geweest en mannetje weegt al 7430 gram 64 cm. Lekker dik dus Luiers maatje 4 3 was op en had alleen 4 in huis dus aangedaan en zit redelijk goed maar sluit oké aan dus geen natte broeken.. Bijvoeding, nog niet al zou het mogen. Robin krijgt 5 keer 180+6 al geef ik de fles van 20.00 uur stiekem 210+ 7 laat ergens wel wat staan of spuugt wat uit. Hij sabbelt idd ook de hele dag aan zijnvuistjes.. Haha als hij ze ziet is het meteen raak. Verder slaapt hij op de avondnog steeds op schoot.. Andere kindjes ook nog?
@ nijn: mijn man woont hier nu 17 jaar.. ik nu 3 jaar ongeveer.. hoe ik hier terecht ben gekomen is een telang verhaal om uit te leggen, de korte versie is, van rondzwerven na de slechte relatie met me ex van 6 jaar. hier opgevangen bij een collega van me pa en toen me man ontmoet. ik laat ze zeker lullen dat boeit me ook niet, het doet me alleen pijn dat ze het niet kenne lijden dat ik het goed heb, heb 1 jaar rond gezworden overal en dubbies om moeten draaien om televen en moeten vluchten voor me ex, hij had losse handjes en ik was heel erg bang voor em.. en nu heb ik het eindelijk goed en hebbe we het breed ivm mijn man voor zich zelf werk en ik verwen me dochter graag.. heb ik vroeger zelf thuis niet gehad.. was ook alleen ma ellende en ruzies.. pfff jullie zullen wel gek worden van mijn gelul haha ma ik ken et aan niemand anders kwijt en moet het gwoon kwijt...
@bella Ik word helemaal niet gek van je verhaal. Ben er benieuwd naar en wil je graag helpen. Helaas lukt dat moeilijk zo van afstand, dus probeer ik dat dmv luisteren en tips geven. Jou man werkt hard en daar krijgt hij veel geld voor, dus daar mag je echt wel van genieten. Hoef jeje niet voor te schamen. Anderen zijn gewoon jaloers. Lekker blijven verwennen hoor dat meiske van jullie. Zou gewoon extra nieuwe dingen kopen als ik wist dat ik bepaalde mensen ergens tegen kwam. Laat het ze maar steken. Ik doe juist altijd dingen extra als mensen ergens kritiek op hebben. Zo irritant ben ik dan wel weer hihi. Lekker genieten hoor van je meisje en je lieve man en ook van de centjes waar je mannetje heel hard voor werkt.
@bella, we worden niet gek van je.je mag best hierheen komen hoor als je je alleen voelt.En ik wil best met de trein naar je toe komen.Ik heb overdag toch weinig te doen. Vandaag vreetbaby gewogen 6920 !!! Luiers hier nog een stuk of 6 maat 3 en dan over naar maat 4. De zwemluiers die ik heb zijn tot 7kilo,waren 6stuks nu nog 5over die kunnen ook naar zolder.Best zonde eigenlijk
Bella, idd wat de andere zeggen; gewoon je verhaal doen! Daar zijn we toch voor. Sommige mensen zijn jaloers om alles. Gepraat en afgunst heb je altijd. Probeer je er niets van aan te trekken. Knuf! Wij hebben het ook niet slecht, mede door een erfenis. En we werken er hard voor We hebben een nieuwe auto, een nieuwe scooter en we hebben een caravan van 3 jaar oud. De mensen in de buurt vragen zich vast af waar we het van doen. Laat ze maar lekker verzinnen
Goeiemorgen. Pff, vermoeiende ochtend achter de rug. Oudste werd om 4.45 uur even wakker. En toen Liam om 5 uur al! Nog een speentje gegeven maar om 6 uur weer huilen. Toen maar een flesje gegeven. Hij dronk hem wel op, maar hij moest ook veel scheetjes laten. Denk dus dat hij niet echt honger had, maar eerder krampjes. Dat hoop ik maar, anders komt ie weer eerder. Exzeem wordt hier helaas erger, het gaat op steeds meer plekken zitten.... En er komen nu korstjes op sommige plekken. Ik weet niet hoe dat komt want hij slaapt in een puckababy en als hij wakker is zie ik hem niet krabben. We kijken het nog maar even aan en anders maar weer een afspraak bij de huisarts. Weten jullie waardoor exzeem kan komen? Het lijkt bij hem niet aan de voeding te liggen want dat drinkt hij goed en huilt er niet bij. Hier luiers nog maatje 3, maar denk dat als ze op zijn ik ook maar over ga op maatje 4. Luiers staan nu al redelijk in zijn spekbeentje gedrukt. Bella: wat ontzettend naar dat je je zo alleen voelt en dat er zo over jullie gepraat wordt. Maar net wat iedereen zegt: laat ze lekker praten. Mensen vinden altijd wel iets om over te praten. En helemaal als je het goed hebt gunnen mensen je het vaak niet. Hopelijk vinden jullie snel een ander huisje met lieve mensen in de buurt. Luna en Daisy: jullie kindjes zijn ook lekker aan de maat hoor. Lekker he die spekkies! hihi
luiers maat 4?? meneer zit hier nog in luiers maat 2.. ik heb wel 2 pakken maat 3 liggen maar eerst maar eens de 2 opmaken en dan zie ik wel of ik nog een pak bij koop of dat ik over kan op 3.. Hier heeft meneer wederom goed geslapen! bijna 7 uur achter elkaar! heerlijk! Nu ga ik eem maar eens wakker maken, vanmorgen om 7 uur gevoed en het is nu 11 uur maar hij slaapt nog steeds.. vind het beetje te gek worden nu
Sem zit ook al in maat 4. Ze zijn nog een beetje aan de ruime kant, maar 3 begon weer te lekken. Had geen zin om daar nog een heel pak van te kopen en weer een hele stapel over te houden! @Blackbird, Sem maakt hier nachten van 20.00/20.30 tot 6.00/7.00 en gaat dan nog eens terug tot 10.00 uur. Hij slaapt wel overdag max een uurtje aan een stuk. Lekker laten slapen zou ik zeggen hihi. Hij zal het wel nodig hebben!!
net nadat ik het bericht getypt had, keek ik in de wagen en was hij wakker hij had dus zelf al besloten wakker te worden.. L.ars slaapt van 22:00 tot 4 a 5 uur.. maar overdag slaapt hij ook eigenlijk zeker 1 tot 2 uur tussen een voeding hoor! Blijkt gezond te zijn om zoveel te slapen
Gelukkig zijn er al meer kindjes over naar luier maatje 4. Bella. Lekker laten lullen hoor!! Gewoon boven staan en lekker je ding gaan doen. Mensen zijn tegenwoordig zo snel jaloers... Juist jezelf niet opsluiten maar laten zien dat ze jou niet kunnnen pakken met hun gelul dan houden ze het snelste op wamt dam is het niet meer boeiend genoeg. Knuff Hier nog nooit wat gemerkt van afgunst omdat je het 'goed' zou hebben. Vind dat verschrikkelijk en ben zelf nog nooit jaloers geweest op een ander omdat ze mega veel geld zouden hebben of een mooie nieuwe auto of een groot huis. Net lekker boodschapjes gedaan met het hele gezin. Vriend is nu op pad om de auto te laten maken want er waren wat dingen kapot. Julian is zeer lief aan het spelen en Robin ligt zoals altijd alleen maar te slapen
Pff Robin alweer bijna 4 maanden oud... Gaat zo ontzettend snel allemaal.. Kan er nog niet helemaal bij dat dit ons laatste kindje is en moet nog even aan dat idee wennen. Snik snik..
Misschien toch maar een derde overwegen dan? Haha nee ik begrijp het wel. Wij willen er zeker 2 en wie weet drie, maar dat ligt dan aan hoe oud ik ben (word door pco niet zo snbel zwanger) en hoe we er finincieel voor staan. We hebben het nu goed en willen onze kindjes wel alles kunnen blijven bieden wat ze nodig hebben.
@ nijn:ja dat doe ik dus ook al dingen extra kopen en dan worden de verhalen nog sterker hier in dit gat pfff, blij als we weg kennen hier... en idd manlief werk er super hard voor.. @ daisy: wat lief van je meis toch een keer over hebben samen, lijkt me leuk blij dat ik me verhaal hier kwijt kon pfoe dat lucht tog wel op als je het weer even kwijt bent... met shalina gaat het goed, alleen heef ze volgens mij last van een sprongetje ofzo laatste dag weer onregelmatig eet tijden, krijg ze ma nie vast bij der...
@manoontje, lekker nachtje gehad bij jou dus.Hopenlijk gaat het vanacht een stuk beter. Ik heb ook vaak eczeem, bij mij ligt het vaak aan het eten of aan verzorgingsproducten: shampoo, wasmiddel, zeep enz.Ik smeer er niks op maar loop met korte mouwen, dan gaat het bij mij sneller over. Seth is geen spekkie hoor, zijn gewicht past mooi bij zijn lengte.Kleding maat 68, en soms al 74. Het is gewoon een mega grote baby.Ik denk binnenkort maar weer opmeten.Gaat wel erg hard. @blackbird, maatje 2??? Wat heb jij voor mini baby?Wees blij met maatje 2luiers.Pampers maat 2 en 4 kosten evenveel terwijl in 4 minder zit. @bella, ik kan de hele dag thuis zitten als ik wil, dan is een dagje treinen wel een leuke verandering. Hier werd meneer pas om 11.00 wakker vanaf 0.30 uur vannacht!!!