De trotse december mama's 2011

Discussie in 'De mama's' gestart door Babyboo92, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Baby met luiers maat 2, Herenig u. :D

Jij kan extra lang genieten van de babytijd, ik heb geen baby meer maar een peuter.

2. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @manoontje hopelijk word de eczeem snel minder.ook ik kan je geen tips geven

@blackbird lekker dat hij zo goed slaapt Aiyanna slaapt overdag ook veel

@luna gaat snel he de tijd

@bella niks van aan trekken wat de rest allemaal zegt.en hier lekker je hart luchten

luiermaat hier nog 3 luiers in maat 2 dan gaan we over op maat 3.ze heeft nu steeds afdrukken van dr luier in dr staan.

heb wel meegelzen de afgelopen dagen maar geen tijd gehad om te reageren.
    de musical miss saigon was leuk.me moeder heeft opgepast op dr kleine meid bij ons thuis.
    me eerste week werken zit er weer op maar vondt het niet leuk als ik bezig was ging het wel maar zodra ik thuis kwam en de kleine meid zag kon ik af en toe wel janken voelde me er niet goed onder.

vanmiddag hebben we lekker gewandeld in het park hier was ff lekker.

3. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor Isa heeft ook nog maatje 2 en kledingmaat 50/56.

4. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daisy; hij is volgens mij groot ja, mij neefje had 74 bij 1 jaar! Maar die is aan de kleine kant.

5. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Hier ook nog maatje 2, wel het laatste pak!

6. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog maatje 1 hoor ! Heb nog geen afdrukken in de beentjes gezien, dus mt 1 kan nog.
    En maat 50/56, de broeken alleen maar mt 56, hij heeft lange benen.

7. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Kledingmaat is nu 62, al kam hij nog wel een aantal kleertjes 56 aan, die zullen wel groot vallen

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hier maatje drie luiers en kleding maat 62-68

Zo t meisje had gister overdag super geslapen dus was vanmorgen om zes uur klaarwakker. Druk met de armen en benen aan het zwaaien haha nu slaapt E weer lekker dus ga ik ff op mijn gemakje opstaan!

9. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    kleding maat vaak heeft ze nu 62 aan en sommige dingen past ze 56 nog

zo vanmorgen weer gezwommen oww en wat heeft ze zich weer uit geslooft. me moeder was mee gegaan om te kijken en volgende week gaat me moeder zwemmen met dr.

10. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Wat is het mooi weer!!!!!!
    Net lekker buiten gewandeld met de kleine :)

Coon, leuk zeg babyzwemmen, ga hier er ook maar eens naar informeren!

11. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    we zijn nu voor de derde keer geweest en ze vindt het echt leuk je ziet dr genieten.en ze vindt het erg leuk om naar de andere kindjes te kijken.ze is de jongste van de groep.vandaag was ze ook erg aan het bewegen met dr beentjes net of ze wilde zeggen hup mama ff door lopen in beweging blijven hihihi.in bad dan spettert ze alls uit dr badje dus kan ze met zwemmen lekker dr gang gaan dat lukt dr nooit :D

12. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    @ daisy: gezellig toch maar keertje afspreken dan, leuk:D

ons meisje heb in pampers maatje 2, en in de kleding soms 56 en soms 62, gaat super hard, bij geboorte had ze nog kleiner der 44 haha...

ze slaapt nog steeds door savonds gelukkig, alleen overdag krijgen we er geen vast ritme in, maar goed we mogen niet klagen he;):p

13. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    vandaag toch maar eens een maatje 3 luier geprobeerd, en die zat prima! dus nog even de zak maat 2 opmaken (nog 1,5 zak ofzo) en dan gaan we over naar 3
    Bij de Dirk zijn trouwens deze week de pampers simply dry in de aanbieding voor 7,99 per pak, best goedkoop dus! gaan wel vanaf maat 3.. ik ga een pak halen, even kijken hoe ze bevallen!

Vandaag lekker veel buiten gewandeld met de kleine (en de hond) het is zulk lekker weer!!:D

@coon: leuk he dat zwemmen? hier ook iedere week hoor, op dinsdagochtend

14. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja zeker leuk.wij gaan elke zondag ochtend.en hoe vindt jou kleintje het geniet die ook zo

15. Babystew

Babystew Niet meer actief

Zoo wat gaan alle kleintjes hard hier! Ik lees alweer 7 kilo :$ gaat echt snel!!
    @bellamanuela: Ik herken je verhaal wel een beetje, hier ook erg moe nog steeds, en slaap ook goed. Heb ook weinig fut voor dingen, maar nu het steeds beter weer wordt sleep ik mezelf gewoon naar buiten met Mila. Even eruit en dan voel ik me toch wel weer een stukje beter. Word zo depri van binnen zitten telkens.
    Jammer dat je je hond weg moest doen, maar gelukkig heb je er een goed baasje voor gevonden zo te lezen! En lekker laten lullen die mensen.. hopelijk vinden jullie snel een ander stekkie.

16. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Leuk dat jullie met je kleintje gaan zwemmen! Wij gaan komende week voor het eerst want we gaan een weekje naar Vaals(Limburg), op een park van Landall. Super veel zin in want ze geven lekker weer op! En ben er echt aan toe, een weekje vrij en genieten van mn man en meisie..
    Ben benieuwd hoe ze het vindt het zwemmen, thuis in badje spettert ze er in ieder geval lustig op los.
    Verder draagt L.izzy maatje 62-68, vaak zijn dr mouwen te lang en bij het buikje te strak.
    En van luiers maatje 3, of wast nou 4 alweer?!

17. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @Coon: ja hij vind het geweldig! Alleen onder water vind hij niks!

18. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Bella
    dikke knuff voor jou meis,niet leuk als je zo teleurgesteld word!
    O ja zo n dorp ken ik hier ook,maar probeer er boven te staan meis
    Mensen kunnen beter over je lullen dan van je vreten !
    Maar hoop met je mee dat je snel iets anders hebt en daar weg kan
    En lekker je hart luchten hier hoor!

@Goofie
    Meis ook voor jou een dikke knuff,naar hoor dat het je zo zwaar valt het werken en dat je zo moe bent
    Ik hoop dat je je snel fijner voelt

@Luna
    Lekkere stevige jongen dus,lekker tocch!
    nee hier slaapt de kleine man s avonds in zijn eigen bedje,al was het afgelopen week drama (ik had elke dag kaas op brood en daar regaeert hij op)

@Daisy
    S.eth doet het goed op mama s melk:D

@Manoontje
    O fijn he als ze zo vroeg zijn,pfff
    Ik weet dat exzeem kan komen door/van de voeding en hier hebben vriend en M.itchell er ook last van als ik met zeeppoeder met parfum was of als hun geparfumeerde zeep gebruiken
    was je met zwitsal?? daar reageren sommige baby s ook slecht op

@Blackbird
    Doet je goed he als je zolang kan slapen

@Coon
    fijn dat de musical leuk was en je moeder bij jullie thuis heeft opgepast
    Naar zeg dat je je niet zo fijn voelt na het werken ,word met de tijd wel minder *knuff*
    o lekker wezen zwemmen zeg

@Flora
    Zag op facebook jullie lutjepotje,wat een leuk ding zeg!!

@Mamsie
    Lekker zeg even een weekje weg,en idd ze geven mooi weer aan
    geniet er van meis!!

@slapen zonder bakerzak gaat hier goed
    Kleine man ligt nu alleen nog maar in de slaapzak

pampers ,hier gebruik ik maatje 2 nog ,heb nog 2 volle pakken liggen
    zie ook nog geen afdrukken in zijn beentjes,terwijl hij toch al over de 6 kilo is

Hebben jullie de lekke in het leven pampers bonnen ook gekregen ???
    ik heb verder de bonnen wel,maar helaas geen pampers

19. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Hier gaat het redelijk
    Heb nog wel veel moeilijke momenten en weet echt niet of het goed blijft gaan tussen ons
    Ben er nog veel mee bezig en kan er maar niet over uit,heb in mijn hele leven nog nooit zo n pijn gehad
    maar goed deze week ga ik bellen voor de relatietherapie en zien wat die voor ons kan doen

Kleine mannetjes doen het goed
    D.jaydian was de afgelopen week heel onrustig in de avond,wilde niet slapen en huilde steeds net zoals de 1e weken en toen ik erover nadacht besefte ik me dat ik de hele week al 2 of 3 broodjes kaas per dag at en daar reageerde hij waarschijnlijk op ben er gelijk mee gestopt en hij slaapt weer netjes in de avond in zijn bedje en is weer net zo makkelijk
    Ook zijn huidje werd gelijk weer pukkelig en jeukerig ,nu word dat ook weer beter
    Moest van het cb nog eens gaan uitproberen met de koemelk producten nou dat doe ik dus voorlopig even niet meer

20. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aapje ik had de bonnen van Pampers ook niet een vriendin van me vertelde dat zij die had en n boekje over ontwikkeling van je kindje in de huidige leeftijd. Vreem had ik kok niet.

Deel Deze Pagina