o super leuk een meeting. Ik ben benieuwd wanneer het gehouden wordt. Hopen dat ik dan kan. SOrry dat ik niet teruggelezen heb. IS best veel. Ik ben weer aan eht werk en dat is best vermoeiend. He wel een vraag als ik die mag stellen. (sorry voor de vele vragen) Mijn zoon heeft zijn duim gevonden. Dat vind ik dus helemaal niks. Ik wil niet dat hij duimzuigt. Hij heeft voor het slapen enzo een speen. Die pakt hij nog wel. Maar tijdens het spelen zit hij constant op zijn duim te sabbelen. Hoe krijg ik hem daar vanaf? Elke keer speen geven ofzo? Maar ik was al blij dat hij zonder speen kan spelen, maar dat duimzuigen vind ik ook neit wat.
voor de dames die fb hebben en ook lid willen worden daar van de decmber mama's kunnen mij je naam ff pb en dan kan ik jullie toevoegen ik weet nu hoe het moet.daar kan je dan ook gelijk zien van de meeting.en voor de gene die geen fb hebben moeten het even zeggen dan breng ik jullie op de hoogte
ik wil graag bij het fb mama clubje.Mijn naam weet je al aangezien wij al vriendjes zijn.dank je wel voor het toevoegen alvast
heb je facebook? iedereen geeft nu datums door wanneer ze in juni evt mei en julie kunnen.en zover het er nu voor staat gaan we naar dierenpark amersfoort
he dames, wat leuk een ontmoeting, gaan de mannen ook mee of? lijkt me wel leuk.. waar is de ontmoeting en wanneer? liefs
zie twee posten hier boven. van de mannen weet ik niet volgens mij zeggen de meeste zonder mannen maar dat weet ik niet zeker
Coon: wat voor behandeling zou ze dan moeten? Hier duimen we mee hoor, hopelijk is er niets met haar heupjes! Bella: hoe is het gegaan met je theorie vandaag? Manoontje: beterschap! Hier ook al hoofdpijn en niet lekker, laat die lente maar gauw komen daar ben ik echt aan toe zeg... Blondje: haha wat leuk zo'n sms Ik zit mijn man ook vaak te pesten op werk, E trekt de gekste grimassen en die stuur ik dan op met teksten die er bij passen zoals "wanneer kom je thuis pappa?"
Mijn oudste zoontje ging ook heel even duimen rond de 3 maanden, maar is er vanzelf mee opgehouden. Hij had liever de speen. Ik heb daar niks voor gedaan. Dus het kan vanzelf weer overgaan. Ik weet ook niet of je er echt wat tegen kan doen....
Nijn; hier ook n duimertje, n tutje pakt ze maar zelden. Ben benieuwd of hier iemand ervaring mee heeft? Bevalt t werken wel weer?
Welkom bij Facebook - Meld je aan, registreer je of ontdek meer maar de link doet het niet denk ik.Moet je anders Floor even opzoeken.
@blondje ja het werken is geweldig. En ja ik weet ook niet wat die duim nu ineens is. Hij vind zijn speen ook wel fijn hoor. Maar tijdens het spelen of als hij honger heeft gaat de duim in de mond. Ben ik dus niet zo heel blij mee. Iemand anders tips hierover? @bella gefeliciteerd!!
dan moet ze een spreidbroek waarschijnlijk en aangezien mevr bijna nooit dr benen stil heeft(ze vindt het heel leuk om ze heel hard te bewegen) zie ik hier dan best wel tegne op .maarja we zullen het morgen horen of er wat is