Nou eergister de laatste fles om 19.30 (pap) gegeven en daarna niet meer wakker gemaakt.. meneertje werd zelf om 5.00u wakker. Geen succes dus nog haha!! Is ook niet erg.. komt vanzelf Aaron is echt zn stem aan het ontdekken, hij 'kraait' nu telkens heel hard, echt super leuk en zelf heeft ie ook de grootste lol
Maandag moet ik weer. Na de operatie heb ik straks wel weer anderhalve week vrij. Eigenlijk moest ze vandaag wennen, maar omdat het goed ging dinsdag is ze lekker thuis vandaag.
hier ook nog 8 voedingen per dag hoor.. om de 3 uur ongeveer.. maar ik geef bv, is het dan anders? horen ze langer tussen voeding te gaan laten?? L.ars heeft een prima ritme in de avond/nacht.. hij krijgt voeding rond uurtje of 7 of 8 (hij bunkert nog wel eens savonds.. komt ie heel vaak) en dan rond een uurtje of 10/ half 11 maak ik hem "wakker" voor de laatste voeding.. meestal drinkt ie die half slapend. Dan slaapt ie tot uurtje of 3 half 4, krijgt ie weer voeding en dan slaapt ie tot half 8. Ik vind het prima. ben eigenlijk helemaal niet zo bezig dat ie door moet slapen.. ik merk dat veel hier heel erg op zitten.. maar zijn er nog meer die het eigenlijk ook niet zo heel erg vinden? of is dat misschien omdat ik nooit sochtends werk? moeten jullie er vroeg uit? Ik merk wel dat ik me over heel veel dingen helemaal niet zo druk maak en als ik dan hier dingen lees ga ik er ineens over na denken of het wel zo " moet" kennen jullie dat? klinkt misschien beetje raar.. maar mijn ventje heeft een ritme van eten-wakker-slapen-eten-enz. en daar wijkt hij bijna niet vanaf.. ik weet precies waneer hij moe is en gaat slapen, of wanneer hij juist wakker is.. ik kan optimaal genieten van mijn kleine man.. maar toch.. wie weet gaat het later wel helemaal mis omdat ik overal zo makkelijk over doe??
:x ik maak me ook zo weinig mogelijk druk.ze slaapt van 24 tot 7 maar al zou ze dat niet doen vindt ik het ook goed. We doen alles op onze manier waar wij en aiyanna zich goed bij voelen.soms maak ik me druk om het drinken omdat ze altijd druk is tijdens het drinnken.en so ms wat laat staan.maar dan denk ik ach ze heeft goede luiers is vrolijk ontwikkeld lekker groeit goed en dan voel ik me altijd weer beter.en inderdaad als ik dan dingen hier lees heb ik soms ook zoiets van huh of dan is aiyanna wel erg makkelijk
vraagje...hebben jullie kindjes ook nog zo een krampen en last van stinkende scheten? Ryan heeft het als ik hem voed...hij is zo onrustig tijdens het voeden echt zielig! Of is dat normaal? Dochter heb ik niet zo lang gevoed..dus weet niet of het normaal is dat hij zo beweegt en duwt en echt drukt met zijn darmen en ook scheten laat en overal heen kijkt...soms ook gewoon los laat en dan heeel heftig weer op zoek gaat. Mensen ervaring mee? Of moet ik ff nog afwachten want dacht dat de krampen weg waren..maar sinds 5 dagen weer terug dus....tijdens het voeden anders niet! (ryan poept wel maar 1 keer per week ongeveer)
Blackbird; fijn hoor dat je er zo relaxed in staat, gewoon lekker meegaan met zijn ritme. Ik herken het wel hoor, als slaapt Isa wel door en zie ze nu op 5 voedingen. Wel komt ze soms ineens een dag om 6.00 uur al, dan voed ik haar gewoon. Ze heeft een tijd savonds om tvuur gedronken, vond t allemaal prima, had zo iets van gaat wel weer over. Ga altijd in haar ritme mee, voor zover mogelijk ivm werk en maak me niet snel druk omdat ze heel tevreden en vrolijk is, en als dat zo is dan is mama dat ook! Bijna weekend! Lekker van haar gaan genieten, morgen laatste keer babymassage, das wel jammer. Was vd week 2 avonden weg en zou gister gaan sporten, maar voelde me er niet goed bij nog n avond weg te gaan, ben al 4 dagen werken. Dat vind ik nogal wel lastig haar buiten t werk ook nog verlaten zeg maar. Herkenbaar???
Anatares; een tijd geleden poepte Isa ook maar 1x per werk (krijgt ook bv) en dan liet ze ook meer (stinkende) scheten. Nu poept ze minimaal 1x per dag. Ze ligt onder t drinken ook wel eens te wringen, loslaten, rondkijken, ongedurig zeg maar. Als ze dat doet is t bijna zeker dat ze vlak daarna haar luier volduwt.
Goedemiddag dames! Hoe is het hier? Vanmorgen naar het zkh geweest voor controle bij de gynaecoloog . ik had de vorige keer een bloeduitstorting aan de binnenkant van het litteken . dat zat er nu nog steeds . maar het zou ook vleesboom kunnen zijn. Ik heb ook een spiraaltje laten plaatsen. maandag met Meira weer terug naar het cb geweest. ze is nu 61 cm en 6150 gr. Ze is een kilo zwaarder dan fenna met 4 maanden was. Ik heb nu ook mijn nieuwe telefoon , een samsung galaxy s 2. Kan dus weer meer meekletsen
Nelta , wanneer wordt ze geopereerd ? Voeding; Meira zit nu op 4 -5 flessen van 180+6. De laatste is een papfles . tussendoor krijgt ze een halve banaan of peer .
Hier slaapt Liam nu wel goed door, en moet zeggen dat ik daar wel blij mee ben hoor. Moet er 4 dagen per week vroeg uit om te werken en heb mn slaap wel nodig. Maar als ie het niet zou doen dan is dat zo hoor. Maar ben vooral blij dat hij het doet ivm zijn voeding. Hij krijgt overdag al het maximale. Als hij dan ook in de nacht nog zou komen zou hij echt te veel krijgen. Ik heb nu eenmaal een vreetzakje! Ben dus ook blij dat ik nu met een fruithapje en rijstbloem aan de slag mag.
Heel herkenbaar!!! Ik werk ook 4 dagen en was van de week toevallig ook 3 avonden weg en vond dat echt niet leuk! Vind het toch erg fijn om mn kindjes in de avond nog zo lang mogelijk te zien. Vind het echt heel moeilijk als ik ze echt een hele dag niet kan zien, dus dat probeer ik zo veel mogelijk te vermijden.
@Antares: hier geen krampen meer eigenlijk, pas nog wel een hele avond maar nu al weer dagen niks.. daarvoor waren we er ook al weken vanaf. Ik merk wel dat L.ars onrustiger is bij het drinken als hij niet zoveel honger heeft, als ik hem iets vroeger voed omdat ik weg moet ofzo.. dan wil hij nog wel veel loslaten.. maar dan is het niet echt "negatieve" onrust.. soms houd ik zijn hoofdje ook wel eens vast omdat hij dan steeds loslaat en dan heel hard gaat huilen omdat hij nog niet klaar was.. hij heeft dan echt niet het besef dat ie zelf zijn hoofd draait @voeding: mmm ja ik geef natuurlijk borstvoeding dus ik kan voeden zoveel hij wil.. dat lijkt me met flesvoeding wel echt heel lastig.. dat je aan een grens zit.. Ik heb ook omdat ik zelf dus eceem en bronchitis heb gehad als baby totaal geen haast met hapjes.. hoop eigenlijk dat hij met 6 maand zowat in de kinderstoel kan.. lijkt me wel makkelijk voor de hapjes zeker omdat meneer dus echt NIET in de wippert meer wil liggen @verlaten: ik heb er niet zoveel problemen mee maar ik tel eigenlijk ook niet.. ben tenslotte maar 6 uur per week aan het werk.. die ene avond dat ik dan nog met de hond ga trainen.. Maar goed.. ik moet ook zeggen dat ik het makkelijker vind hem achter te laten bij papa dan bij iemand anders
@blackbird, over het doorslapen; ik ben toch wel heel blij hoor dat ze doorslaapt!! Heb mn rust hard nodig na de zwangerschap/ontzwangeren, zorg voor l.izzy en weer aant werk gaan! Als het niet anders is dan is het zo, een baby kan je niet dwingen maar ik ben er toch wel heel blij mee dat ze red snel doorsliep. Die gebroken nachten braken me erg op omdat ik een slechte slaper ben. Kan moeilijk weer in slaap komen. Heb nu weer wat energie overdag!
tja ik heb dan weer het geluk dat ik en een snelle drinker heb (in 10 min. zit de voeding erin..) en ik draai me om en slaap weer verder
@jonijoni: haha, zo klinken die 5 voedingen inderdaad ineens een stuk beter Maar dat komt bij jou ook wel hoor. Ieder kindje is anders. @groen: misschien een idee om borstvoedingsthee te gaan drinken? @laraxx: haha leuk is dat he dat kraaien Hier ook een manneke dat lekker aan het kraaien is, vooral na een voeding. @nelta: succes met je eerste werkdag vandaag! @blackbird: hier ook nog BV. T.im zit op 5 voedingen ( 7-11-15-19-23). Normaal gaan kindjes inderdaad meer tijd tussen de voedingen laten. Ik maak me om T.im ook niet zo druk. Zolang ik zie en merk dat hij goed in zijn vel zit en voldoende voeding binnen krijgt vindt ik het wel goed. Ik ben trouwens wel blij dat T.im doorslaapt. Als ik een nachtvoeding zou moeten geven kan ik daarna niet meer in slaap komen, dan ben ik over mijn slaap heen. Lekker hoor dat je zo snel weer in slaap komt, had ik dat maar @Antares: Hé meis, lang niet gesproken T.im heeft ook last van stinkscheetjes, lijkt soms net of er een zoeiton langsgekomen is Die kleine kan er wat van zeg. Het poepen van R.yan is ook wel normaal bij BV, dat heeft T.im ook, die heeft er soms bijna 2 weken tussen zitten. Is een teken dat vraag en aanbod goed op elkaar zijn afgestemd. @sniffy: Was de rest van de controle wel goed bij de gyn? Ik hoop voor je dat het maar een bloeduitstorting is en dat het geen vleesboom is/wordt. @blondje: hier ook herkenbaar, dat heb ik al als ik naar de therapie moet en de kindjes bij mijn ouders achter moet laten, en dat is dan maar voor een half uurtje... @brusje: gewoon lekker weer aansluiten joh. @hier: een leuk maar pjjnlijk weekend gehad. Veel last van mijn bekken Vandaag weer therapie, hopen dat het snel beter gaat. Op dit moment gaat het alleen maar slechter. T.im doet het verder super en M.aartje ook
Hoi hoi, Ik kom ook even om de hoek kijken tijdens alle drukte. @black Ik ben ook blij dat mijn kleintje doorslaapt. Kostte me teveel energie en hij kon makkelijk zonder de nachtvoeding en anders kreeg hij teveel. Hier 5 flesjes van 180 +6. Gaan bijna helemaal op. Verder poept,plast en ontwikkeld mijn mannetje zich goed. @nelta O dat is wel spannend zo'n operatie. Vind je het moeilijk, het idee van je kleine meid op de operatietafel?
heei nijn! hoe gaat het nu?? met de kleine en met jou? Gister is L.ars naar zijn eerste reptielenbeurs geweest ha ha ik "sleep" hem echt overal mee naar toe, hoop dat hem dat makkelijk maakt.. Ik heb gevoed in het restaurant daar en voor de rest was hij eigenlijk heel lief! Binnekort gaan we met mijn ouders, mijn zus en haar man, mijn broertje en zijn vriendin in een huisje een weekendje weg! ben zo benieuwd hoe dat gaat!! heb er nu al zin in! terwijl er nog geeneens een datum staat