Meiden ik zal de komende tijd minder reageren, ben ff in een dip. Bij pap zit er toch kanker in zijn long. Volgende week horen we het strijdplan. De artsen en hij zijn erg positief, maar het hakt er wel weer in.....dus ik zeg alvast ff sorry dat ik niet zo goed op iedereen reageer de komende tijd
Goofy, hier ook nog steeds veel te veel kilo's en ik merk nu we veel in de weer zijn in de nacht ik me een partij honger heb. Vorige week lukte het wel er niet aan toe te geven en viel ik mooi af maar dat zit er nu allemaal weer aan. Ik voel me ontzettend lelijk met mijn hangbuik en helaas overal striemen. Aapje, bij de eerste zijn we ook geweest en ik weet dat je idd een heel ander kind terug krijgt maar mijn vriend vind het onzin voor robin omdat hij meestal wel heel relaxt is. Hij wil dat geld liever uitgeven aan een slaapbank zodat hij een nacht door kan slapen zij hij net Ik kijk het nog even aan maar als die avonden blijven dan ga ik een afspraak maken. Nou ja zeg, robin is gewoon in slaap gevallen in zijn eigen bed met speen.. Ik weet niet wat me overkomt. Is echt in 8 weken nog nooit gelukt. Als robin voor 22 slaapt dan komt hij dus in de nacht tussen 2 en 3. Maakt niet uit of hij om 20,21 uur slaapt. Als hij wakker blijft dan slaapt hij tot 5. Wat moet ik daar nou mee??? Iemand een tip? Hij krijgt al 5 voedingen van 180cc+6 is dat te veel misschien? Ben ineens zo onzeker aan het worden maart dat zal wel door de vermoeidheid komen.
Flora, jeetje meid wat een nieuws.. Dikke knuffel en natuurlijk is het geen probleem als je minder reageert!!
@ Flora, heel veel sterkte voor jou en je familie!! Zondag zijn we gaan wandelen op de heide. Sem lekker in de draagzak. Hij vond het heerlijk. Heeft de hele weg geslapen
@flora: veel sterkte meis hier weer lekker rustig dagje, heel tevreden meisje hebben we hihi.. vanmiddag zelf leuke fotos gemaak van ons meisje om in te lijsten.. had ze op me trouwjurk geleg
wij zijn na een week of 2 Infacol gebruiken gestopt omdat Huub ook flink meer begon te spugen. normaal is ie al spugerig, maar omdat hij zo onwijs flink ging boeren door die infacol, kwam er vaak behoorlijk wat voeding mee. geen succes dus. vanmiddag Nutrilon Nutriton (da's dat johannesmeel-spul voor door de voeding) gehaald, eens kijken of dat helpt tegen z'n spuug-aanvallen.
Sterkte meid! Hier hetzelfde meegemaakt met mijn schoonvader tijdens mijn zwangerschap.. is idd even flink heftig. (met mijn schoonvader gaat het nu na operatie en behandeling weer goed) Hier is de kleine man de zowat al de hele dag wakker! heel raar! Af en toe wat hazeslaapjes van een half uurtje.. maar dan weer wakker! Hebben jullie dat ook wel eens? Nu hopen dat ie vanacht dan goed slaapt!
@blackbird: dat had ons meisje vorige week.. en nu gaat het weer normaal.. denk een sprongetje of zo..
*Breekt even in* Hallo iedereen, Eerst en vooral allemaal een dikke proficiat met de geboorte van jullie kleintjes. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie en met hen! Ik kom hier ook effe iets plaatsen. Ik verzamel geboortekaartjes omdat ik persoonlijk vind dat ieder geboortekaartje een uniek verhaal met zich mee brengt en zoveel vreugde inhoud. Moesten jullie mij een geboortekaartje van jullie kindje(s) willen bezorgen mag je mij altijd een privé-berichtje sturen. Dan stuur ik je mij adres door. Ook andere geboortekaartjes die jullie niet meer bijhouden zijn steeds welkom. Alvast heel erg bedankt! Groetjes, S. *Breekt weer uit*
Heel veel sterkte Flora! Robin, wat ligt hij heerlijk daar bij je! Hier een hele rustige dag gehad met veel slaap maar nu is ze klaarwakker pff.. Beetje raar dagje vandaag, ze heeft heel vaak kleine beetjes gedronken. Bij elkaar 10 voedingen vandaag!!
Morgen meiden! Ben gisteren om negen uur mer em.ma op bed gaan liggen, om een uur knapte mijn borsten dus haar wakker gemaakt, dat duurde lang haha en gevoed. Toen om half vijf en acht uur weer. Prima dus, nu even gezellig met mijn meisje in bad Thanx voor jullie knuffels en lieve woorden!
Goeiemorgen! Hier weer een standaard om-de-3-uur nacht haha! Ik kan er zowat mijn wekker op zetten! Helaas komt hij iedere keer rond half 7-7uur en dan wil ik eigenlijk nog niet uit bed.. maar terugleggen voor een half uurtje a een uurtje is zonde want dan slaapt hij net.. mss toch uurtje later naar bed, wie weet schuift zijn schema dan ook op.. Is het bij jullie ook van dat rotweer? Ik heb gelijk zin om een hele dag in bed te liggen! maar goed, dat kan natuurlijk niet..
Goedemorgen, Flora, sterkte, Blackbird, Noor komt s nachts ook nog om de drie uur. Ach het went. Na de laatste nachtvoeding laat ze er trouwens wel vaak 4 uur tussen, maar dan ben ik zelf vaak al wakker. Luna, herkenbaar. Noor viel ook alleen maar bij ons in slaap en sinds gisteren ging ze ineens zelf slapen in de wieg. Wel met slaapliedje van de babyfoon, maar toch. Stond er echt van te kijken. Robin, lekker vinden ze dat he in de draagzak/doek. Noor slaapt er ook heerlijk in. Bella, wat een leuke fotos en wat kijkt ze helder. Aapje, wow goed gegroeid. Ik moet volgende week naar het cb, maar heb ik het idee dat het hier ook hard gaat. @spugen, hier met vlagen. Wat sowieso helpt hier, is dr goed recht op houden tijdens het voeden en echt goed laten boeren. @rossige babys, hier ook beide net na de bevalling wat rossig, maar bij Stijn is het helemaal weg en bij Noor is het ook al minder aan het worden. @anticonceptie, we weten het nog niet hier. @kilos, hier ook nog +10. Sinds van de week minder gaan snoepen en er is nu een halve kilo af. Hier was ik dus gisteren voor het eerst de hele dag alleen met twee kids en dat ging prima, nu hebben ze alle twee wel veel liggen slapen, maar toch. Gisterenavond film gekeken met mn collegas. Was erg gezellig. Ik moest alleen wel halverwege ff naar huis om te voeden, want Noor wilde maar weinig uit de fles drinken. Uiteindelijk bleek dat er water in de fles was gekomen en dat het dus aardig verdunt was, dus ik hoop dat ze het daarom weigerde en niet omdat het in een fles zat. Wiegje gaat sinds gisteren ook ineens beter, overdag aardig wat geslapen in de wieg en vannacht ook bijna de hele nacht; ik was alleen een keer tijdens het voeden in slaap gevallen, dus toen lag ze wel bij ons, maar de rest in de wieg en nu ook weer. Zou ze het dan eindelijk snappen? Vandaag een dagje met Noor samen, misschien dat ik vanmiddag heel ff langs mn werk rij, want ze hebben nu een nieuwe arts (waarnemer) en daar ben ik wel benieuwd naar na de verhalen die ik gisteren hoorde . Daarna Stijn oppikken en dan met zn vieren naar de Ahoy, naar het Boekenfestijn en daarna eten we denk maar ff bij de mac.