De trotse december mama's 2011

Discussie in 'De mama's' gestart door Babyboo92, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Nou mijn zus belde me net
    Het gaat nog niet goed met mijn nichtje ,ze krijgt nu morfine om de pijn te onderdrukken,ze houd enorm veel vocht vast ze is helemaal opgezet zei mijn zus
    Kind heeft enorm veel pijn en ze hebben weer bloed geprikt om te kijken wat de ontsteking doet
    Want de ontsteking is op dit moment sterker dan de AB aan kan
    Als het zo blijft moet ze morgen weer onder het mes om alles schoon te maken
    Ze krijgt morgen ook een infuus in haar hoofdslagader met daarin voedingsstoffen die ze nodig heeft,want ze kan en mag niks eten

Ook kreeg mijn zus te horen dat haar eierstok ook ontstoken was en dat ze die voor nu schoongemaakt hebben
    Maar de kans is heel groot dat ze die op latere leeftijd toch nog kwijt gaat raken
    Ze hopen voor nu dat die toch bespaard blijft ,maar de arts vreesde er wel voor

Echt vind het zo erg voor dat kleine ding!

2. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een medela freestyle, best duur maar super. De kolfunit kan ook op batterijen, dus draadloos, echt handig.

3. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nee helemaal niet, is juist dun!
    Na het poepen is het even over,maar daarna begint ze weer..

4. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Aapje: jeetje zeg! Dat is wel erg heftig hoor!:(

5. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Aapje, jeetje wat naar voor hun.
    En dan nog durven zeggen dat het niet langer had moeten duren?!?
    Dan hadden ze gelijk moeten helpen .

Ik hoop dat ze snel opknapt.

6. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Blackbird
    Jeetje dat is dan wel naar he als ze maar blijven huilen,maar gelukkig is hij in slaap gevallen en had mama even tijd voor haarzelf
    Met het hondje was babyboo

@Goofie
    Dan zou ik idd ook stoppen ,beter zo dan dat ze zo spuugt

@Flutterby
    Leuk dat je mee komt kletsen
    Ja hier precies zo met slapen en ook na de 1 na laatste voeding wakker tot de volgende

@Nijn
    Hier was het cb net zo met de 1e
    Nu ben ik zelf makkelijker en luister niet meer naar het gezeur ,alleen naar de dingen die me interreseren ;)

@Daisy
    haha goede opmerking van je moeder,ze wisten gelijk wat ze aan je moeder hadden
    Je moet idd niks doen waar jij je niet goed bij voelt

@Coon
    Dat is idd een lekkere nacht zo
    O wat een mooie foto en prachtige kat hebben jullie!
    Ja raar zeg dat je speciaal voor wie wond komt en ze er dan niet na kijken ;)

@Goofie
    Kan best dat E.lynn de krampjes overdag heeft en daardoor veel huilde
    Hou het maar wel in de gaten ivm het spugen ,als ze veel spuugt en onrustig is kan het reflux zijn

@Blackbird
    O dat is niet leuk dat L zo onrustig was
    Gelukkgi wel de middag lekker geslapen

7. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Ja belachelijk is dat toch he
    Ze hadden dat van de eierstok gisteren al kunnen vertellen ,maar de arts had het niet gedaan ,want hij wilde er niet tussen in staan en had zijn mond maar gehouden
    Maar ja ze moesten het toch een x vertellen dus vanmiddag maar gedaan
    Ik zei al tegen mijn zus ik zou zeker een klacht indienen !

8. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Wat is dat nou weer????
    En dan ben je arts.
    Wat sneu voor het grietje zeg :(

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Aapje, oh wat erg voor je nichtje zeg! Ik hoop dat de morfine snel zal werken voor dr en dat haar eierstok toch bespaard blijft. Hè, word er helemaal naar van!!

10. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Jeetje aapje wat belachelijk!!! Ik duim voor je nichtje!

11. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @aapje, das klote zeg, hopenlijk komt alles snel weer goed.Heel veel sterkte gewenst.

12. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Hoi dames, rust in huis, dus weer even alles bijgelezen :D

Gisteren met Ruben naar de kinderarts geweest waar hij nog onder controle staat. De kinderarts denkt dat Ruben reflux heeft omdat hij zo vreselijk huilt en spartelt tijdens het geven van de fles. Ook heeft hij nog steeds spruw, dus hier wederom een kuurtje voor gehad.

Hier ook een huildagje, Ruben heeft wat last van dunne poepluiers, heel zielig :( Eindelijk slaapt meneertje nu.

Aapje; wat ontzettend sneu voor je zus en je nichtje :( Hopelijk knappen ze beide snel op!

Coon; wat een schattige foto van a.iyanna en de kat :D

Flora; heel veel sterkte meid, logisch dat je wat minder reageert hier :(

Flutterby; nog van harte gefeliciteerd en welkom :D

13. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Vraagje voor de bv dames.
    Vanavond heb ik Seth aangelegd en dat ging goed.
    Maar toen hij stopte met drinken en ik het tepelhoedje weghaalde zag ik iets vreemd.
    Ik heb hem links aangelegd en de tepel daar zag er na het voeden apart uit. Hij zag er anders uit dan normaal, normaal is hij gewoon rond.Maar nu zat er een puntje op (hij heeft er leterlijk een puntje aan gezogen) en hij stak heel erg uit naar links.
    Even later zag mijn tepel er wel weer normaal uit.
    Het zag er zo vreemd uit dat hij ineens meer naar links uitstak.

Wie herkent dit? En hoe komt dit?
    Hopenlijk is mijn uitleg een beetje duidelijk.

14. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Pffff.. ik ben echt een beetje op..
    Elynn is echt niet rustig vandaag, de hele dag huilen en echt schreeuwen:(
    Dan is ze weer even stil en begint het weer.
    Als we haar in bedje leggen als ze een beetje slaapt is ze na 10minuten weer wakker en beginnen we weer van voor af aan.Heb dit echt nog niet eerder gehad, wel dat ze huilt maar de hele dag:$

15. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Misschien heeft ze een hang-aan-mama-dag??

16. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    @daisy dat komt door het zuigen denk ik. Ik had dat de eerste drie dagen bij het geven van bv ook. Als je wat langer doorgaat gaat dit vanzelf over. Is een reactie van je tepel... als mick nu klaar is met drinken ziet die van mij er ook afgeplat uit, vormt zich na het drinken namelijk. En na 5 minuten ofzo is het weer terug naar normaal. Ik denk dat het dit is.

17. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    @goofie kan ook weer een sprongetje zijn. De tweede zit tussen de 7 en 9 weken. Sterkte meis, ik weet hoe vervelend zon dagen zijn.

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jeetje Goofie, dat is idd vermoeiend zeg!! Hopelijk morgen een betere dag... Is ze 's nachts vaak wel rustig?

19. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @Daisy: ja dat heb ik ook altijd hoor, na het drinken is mijn tepel echt uitgerekt haha veel langer en wat "platter" er wordt natuurlijk ook met flink wat kracht aan gezogen!

@aapje: wat erg van je nichtje! Bah het wordt steeds erger het verhaal :( ik hoop dat ze snel opknapt!

@tam. Vervelend van de spruw!

Hier net even 50 ml gekolft en uit de fles gegeven.. hij snapt t gewoon niet, hij heeft ruim 3kwartier gedaan over 40 ml!!

20. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

O meid, bij mij zijn de meeste dagen zo helaas. Dat kost giga veel energie. Dan ben je alleen met de kleine bezig.
    Is niet anders :(
    Gewoon bij je houden. Slaapt ze, dan in bed leggen, wordt ze weer wakker een speen proberen. Als ze die heeft tenminste.
    En als dat niet werkt en ze blijft gillen, gewoon weer bij je nemen en van voor af aan beginnen. Of gewoon de hele tijd bij je houden. Ze zal toch wel behoefte hebben aan je warmte en aandacht.

Deel Deze Pagina