De trotse december mama's 2011

Discussie in 'De mama's' gestart door Babyboo92, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Daisy, dat is normaal hoor. Had ik ook.

Goofie, misschien haar lekker in bad doen of douchen ?!

2. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ze slaapt s'nachts goed, komt vanaf haar geboorte maar 1x..
    Heb er alleen een hard hoofd in voor vanacht, ze is nog steeds heel erg onrustig!

3. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ze huilt helaas ook als ze bij mij zit/ligt...niet zo erg,maar komt soms zo opzetten..
    Ik ga haar straks inderdaad even mee onder de douche nemen, mag mijn vriend haar aankleden want dat zalw el weer krijsen worden.

Weetje wat het is....ben zo bang dat ze iets heeft of ergens last van heeft en ik heb constant het gevoel dat ik als moeder dit moet zien of opmerken..
    Weet wel dat ik niet alles kan zien of weten maar ben gewoon een beetje radeloos denk ik zucht!:(

4. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    dames heb een vraag..

mijn man en ik weten het even niet meer, ons meisje huilt nu al bijna 3 uur non stop, heel soms even stil, ze krijst het uit, we hebben der getempt en is gewoon 37.2 dus dat is het niet, ze heeft ook erg veel slijm in der mondje en ook al 3 luiers achter elkaar echt natte poep, de speen wil ze niet en de fles ook niet:(:(:(:(

5. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Kan je niet helpen. Zit zelf ook met een huilend kind.
    Sterkte! Hoop dat het snel ophoudt.

6. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    @ gooffie: ik las het meid, voel jij je ook zo slecht.. wij wisten het echt even niet meer.. ze is nu al 20 min stil en hoop dat het zo blijft, we waren ten einde raad, wou bina huisartsenpost bellen..

7. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    1 december meiden; ook em had gisteren een hang dag. Heeft voor haar doen ook veel gehuild, niet alleen Willen slapen etc. Ben om negen uur al met haar naar bed gegaan. Ze was heel de dag al wakker....
    We zijn denk ik gezamelijk aan het 2e sprongetje begonnen. Vandaag de crematie dus opa en oma zijn er, ik heb ze succes gewenst ;) al vindt oma het heerlijk als em niet in bed wil!

8. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aapje; wat erg voor je nichtje! En dat alleen maar doordat artsen niet willen luisteren! Heel veel sterkte.

Daisy; dat van de tepel herken ik ook, als ze klaarnis met drinken is t zon uitgerekt plat ding.

Goofie/bella; hoe is de nacht gegaan bij jullie? Isa has t woensdagavond ook, alleen maar krijsen een paar uur lang we kregen haar maar amper ztil. Uiteindelijk sliep ze in en heeft ze goed geslapen. Verschrikkelijk he als ze zo overstuur zijn en je kan niks doen.

Flora; sterkte vandaag.

Heerlijke nacht weer, isa en ik hebben van 23.00 tot 7.00 geslapen. Gisteren echt de laatste kraamvisite gehad, was gezellig allemaal maar ook fijn dat we de avonden en weekenden weer voor onszelf hebben. Had n boekje van woezel en pip op vakantie met cd gekregen, staan echt super lieve liedjes op van verschillende artiesten. Deze vind ik echt heel mooi, van marco borsato: Woezel en Pip - Slaap zacht - YouTube
    (zakdoekjes bij de hand met die hormonen)

9. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Tam
    Krijgt R.uben nu ook medicijnen voor de reflux dan ?
    wel naar van de spruw nog,hopelijk is het snel over!

@Daisy
    Zal idd wel door het zuigen komen !

@Goofie
    He bah wat naar dat E.lynn zo moest huilen gisteren
    Hoe is de nacht gegaan ? en hoe gaat het vandaag ?
    Knuffel meis!

@Bella
    En is je meisje stil/rustig gebleven
    Moeilijk is dat he als ze zo huilen en je alles hebt gedaan en ze niet stoppen
    Ik hoop voor je dat het vannacht goed is gegaan

@Flora
    Sterkte vandaag!

@Blondje
    Zo dat is een lekkere nacht zeg,I.sa doet het goed he ?!
    Leuk zeg dat boekje en cd

Alle dames bedankt voor de lieve woorden
    Heb nog niks weer gehoord,maar zal mijn zus straks nog wel even bellen

10. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Hier was D.jaydian gisteravond maar even onrustig en toen hebben we hem in de kinderwagenbak gelegd en toen hoorde we hem af en toe geluidjes maken,maar hij was lekker rustig
    en toen tegen 22.30 de laatste fles en toen kwam hij vanmorgen om 05.00 uur weer (heb hem tegen 03.00 uur een speen gegeven want hij was een beetje onrustig)
    Maar toen dronk hij maar 50 ofzo en toen is hij weer gaan slapen tot 08.00 uur vanmorgen en toen liet hij 40 staan
    Dus we gaan vannacht maar proberen om hem even "zoet"te houden en dan kijken of hij dan later wel de hele fles wil

Het is echt zo n makkelijk ventje,weet niet wat me overkomt ;)
    de oudste huilde echt heel veel en vaak en dat was echt zo vermoeiend(hij kon er ook niks aan doen,want hij had reflux en achteraf KMA)
    Echt genieten zo!

11. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    vraagjes

Hebben jullie een echte winterjas voor de kleine?
    ik heb hem nu steeds een dikker vestje aan,maar die word te klein
    dus twijfel weer over een vest of jas???

eb D.jaydian heeft natuurlijk de baby puistjes,maar nu heeft hij een hele droge huid,zijn gezichtje is net schuurpapier wat doen jullie op het gezichtje smeren?
    ik smeer niet zo snel maar vind dit zo naar

12. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @aapje: ik heb wel een jas. Maat 56 maar nog steeds te groot.
    Vind het wel fijn als het zo koud is.
    Gewoon via marktplaats. Dan is het ook niet zo zonde om een duur ding te kopen.
    Elynn heeft ook droge plekken. Als er geen pukkels zitten smeer ik gewoon bepanthen. Dat helpt goed.

13. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

goofie en bella, gaat het alweer wat beter met jullie meisjes? sneu zeg als ze zo moeten huilen:(

flora, heel veel sterkte vandaag meid!

blondje, fijn dat jullie weer ene goeie nacht hebben gehad! dat is zeker een mooi nummer..

aapje, hoe is het nu met je nichtje? bah schrikken zeg, hopen dat ze snel opknapt!
    fijn dat je zo`n makkelijk mannetje hebt;) lekker van genieten! hier had I.van ook een paar dagen een super droge huid. had een klein tubetje van zwitsal staan voor de droge huid.. dit heb ik er dik opgesmeerd, trekt vanzelf goed in.. zijn huidje is nu alweer stukken beter!

Dames,, ik vond I.van net wat warm aanvoelen, hij heeft nu 37.7.. hij slaapt nu.. maar weer niet zo goed wat ik nu moet doen als het wel hoger word??

14. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    De nacht is goed gegaan nadat ze besloot om half 1 in slaap te vallen.
    Vandaag lijkt het iets beter. Hopen dat het zo blijft.

15. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.883
    9.395
    113
    Gelderland
    Aapje, hier ook een vestje maar wel met fleece voering. Bij de prenatal gekocht en ik zag dat ze nu in de sale zaten.

Ik smeer vaseline lanette, te koop bij de apotheek.

16. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.883
    9.395
    113
    Gelderland
    Wie geeft mij een schop onder mijn kont????

Moet echt poetsen maar ik heb een mega korte nacht gehad en ben zo moe.. julian is op het kdv dus ik moet echt ff wat doen want voorlopig komt het er niet van.

17. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Schop!

18. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Vandaag even in de gaten houden. Je kan altijd even de ha bellen om te vragen wat te doen. Dan ga je misschien wat lekkerder het weekend in.

19. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik smeer iedere dag Zwitsal voor op de wangetjes tegen guur weer op haar gezichtje, is een tube. Zeg altijd tegen haar dat ze dagcreme op krijgt, kan niet vroeg genoeg voor een dame!;)
    Heb een winterjasje, n lekkere zachte. Had ik in maat 50 en nu in 56 een nieuwe, 12,50 bij C&A. Een dik gevoerd vestje lijkt me ook goed.

20. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @jasje, vest: Ik heb een dik gevoerd vestje zo`n berenjasje met oortjes. vanaf maat 62 heb ik wel een jasje.

@Tamm, goed in de gaten houden en evt de HA bellen, niet te hoog laten oplopen voor je gaat bellen.

@bv, fijn dat meer meiden het herkennen, volgens mij is het inderdaad door het zuigen.

Seth heeft tot half 3 liggen spoken, daarna was hij om half 5 weer wakker.En daarna pas weer om 9uur.Nu is hij al een half uur bezig wakker te worden.Als hij goed wakker is even een flesje en een luier en dan naar de AH, zolang het nog droog is.

Deel Deze Pagina