De trotse december mama's 2011

Discussie in 'De mama's' gestart door Babyboo92, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.883
    9.395
    113
    Gelderland
    Dank! Inmiddels is benden gestofzuigd en gedweild. nu boven nog maar eerst even pauze en knuffelen met mijn mannetje.

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Dag meiden,

Hier de nacht iets minder lang dan gisteren helaas, maar in principe niks te klagen.
    Ik heb ook een schop onder mijn kont nodig.
    Ben wel al met het huishouden bezig, maaaaaaar doooooeeeee allllleeeessss heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langzaammmmmm *gaap*

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Aapje, ze heeft het jasje van Fenna aan. Het is maat 50 maar valt ruim, is nl van Zeeman en dat valt dus groot. Als het goed is kan ze er dus de winter nog mee door.

Ze heeft een leuk vestje gekregen van een vriendin . Dat is warm genoeg voor de lente.

4. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Volgens mij zijn wij meiden ook allemaal hertzelfde, ik wacht tot Seth wakker is om te gaan winkelen.Ik zou intussen kunnen stofzuigen, daar daar heb ik weinig zin in.Maar de stofzuiger staat klaar dus ik heb al iets gedaan :D

5. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Tamm, I niet te warm aankleden. Wat er bij baby's ineens is, kan ook zo weer weg zijn hoor.

Meira voelde vanmorgen ook iets warmer aan. Ik heb haar niet getempt. Ze voelde later ook weer gewoon aan.

6. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Meira zit ook duidelijk weer in een sprongetje ;)
    Dacht dat ze er net vanaf was...

Ze drinkt dan moeilijk en komt slechter in slaap en slaapt ook korter.

Als ze drinkt doet ze dat onrustig.
    Ik moet dan echt haar handjes vasthouden . Dat zijn dan net van die hanenpootjes.

7. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    hallo dames!!

hier vanacht toch iets vaags meegemaakt! L kwam rond half 2 voor voeding, en zijn luier was vies, dus die toch maar even schoon aangedaan.. maar toen was meneer natuurlijk wakker, dus toch nog even liggen huilen toen hij zijn wiegje in ging..
    Dus ik draai me na heel wat troosten om (soms wordt het bij hem echt erger als je je hand op eem legt..;)) en ik sukkel een paar minuutjes weg.. dacht ik..
    Toen hoorde ik hem weer huilen, dus ik denk: pfff ben je nou nog steeds aan het huilen! kijk ik op de wekker, half 5!:$ ha ha had ik gewoon alweer 3 uur geslapen:p dus toen maar weer een voeding gedaan:D

@huishouden: pff ja hier moet ik ook stofzuigen.. en ik heb net een was eringegooit en dus WEER zijn jasje vergeten mee te wassen!!:x dom dom dom dom.. gelukkig hebben we nog een reserve jas uit een doos die we gekregen hebben.. maatje 68 maar ach, hij hoeft er toch nog niet mee te lopen:p

Wel al naar de winkel en de stad geweest vandaag, dus ik ben niet helemaal nutteloos bezig!;)

8. nijnonijntje

Haha :D
    Ben trots op je....de stofzuiger al kaargezet. ;)
    Hier komt zo mijn vriendin alweer thee drinken.
    Heb gebeld of ze even kwam gezellig
    in plaats van dat ik verder ga met het huishouden;)

9. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Dames bedankt voor de tips,ga dus ook even een zalfje halen en dan maar smeren
    En ga eens kijken naar een jasje maatje 62 ,kan die nog wel even mee doen dan

@Tamm
    Ja ik zou het even aankijken en zien hoe het na zijn slaapje is
    en anders even de HA bellen

@Goofie
    Fijn dat de nacht goed is gegaan,hopelijk blijft het vandaag ook goed gaan !

@Luna
    En al begonnen met poetsen? anders wil ik je nog wel een schop geven ;)
    Lees dat het niet meer nodig is,fijn he als de oudste even weg is,zo kan je toch net iets meer doen

@Daisy
    Hoe gaat het nu met het tepelhoedje?
    Doe je hem nu vaker aanleggen ?
    He niet fijn zo n onrustig nachtje ,hopelijk vannacht beter

@Nijn
    Hopelijk vannacht weer een betere nacht,ik hoop het voor je
    Zal je een zacht schopje geven :D

@Sniffy
    O fijn zeg,weer een sprongetje dus
    Dat zijn dingen waar ik niet naar uitkijk hoor ;)
    M.itchell had er altijd heel erg last van,heb nu nog niet heel veel gemerkt aan D.jaydian behalve idd moeilijk doen met drinken en meer behoefte aan de speen om in slaap te komen
    Hopelijk doet hij iets minder heftig mee als zijn grote broer;)

10. nijnonijntje

haha maatje 68. kan hij er lekker in zwemmen. hihi:D

11. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Blackbird
    Ja vaag is dat he,dat herken ik wel ja haha
    Maar wel fijn dat hij weer lekker is gaan slapen
    Haha nee idd hij hoeft er nog niet mee te lopen idd ;)

12. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    hey meiden,

Bah wat een druilweer!!

@poetsen,
    Ik doe elke dag maar iets, dan is het te doen met 3 kids. Ik heb zo'n hekel aan een vies huis, maar ook zo'n hekel aan schoonmaken;). Vraag me wel af hoe dat straks meot als ik weer aan het wekr ben!

@susan,
    Volgens mij mag je max een theelepel per dag hoor. Maar ik geef gewoon elke keer een beetje kom ik ook uit op een theelepel. Geen idee wwat beter is!

@huilende kindjes,
    Oohhhh zo naar is dat he als je niet weet wat er aan de hand is en ze blijven maar huilen! knuff voor jullie!

@meidne die fv geven,
    Hoeveel voeding geven jullie? L.exi is 4400 gram nu (woensdag gewogen) en ik geef haar overdag 5 x 120+4 en snachts biedt ik 90+3 aan maar probeer max 60 te geven. Sinds 2 dagen eet ze heel ontregeld. Vannacht had ze om 3.15u niet genoeg aan 90+3, dus nog 30cc aangeboden. Toen om 7.30u 120+4 maar om 10u wilde ze al weer! misschien moet ik haar sochtends meer geven? maar ja dan gaat ze ws weer spugen!

Met L.exi gaat het nog steeds goed! Ze is gisteravond mee geweest uit eten;) en ook daar was ze erg zoet. Ze huilt af en toe nog momenten heel driftig maar een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel stuk minder als voorheen! Moet wel langs de dokter als het opgeven van voeding aan blijft houden (was er gister toevallig voor mezelf en toen zei de dokass dat).

13. nijnonijntje

Druilweer???
    Hier schijnt heerlijk de zon en is het de hele dag al droog :D
    Niet dat ik er wat aan heb, ben te lui om naar buiten te gaan ;)

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
  15. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Germini, als ze eerder komt voor voeding is ze toe aan meer. Meira zit nu zo'n 2 wk op 5 x 150+5.

Met haar gewicht mag ze ook meer hoor.

Het weer is hier ook somber. Het is koud en het waait.

Daarom staat er hier erwtensoep en stoofpeertjes op :D

16. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Aapje, Meira heeft er met drinken ook last van. Fenna had dat ook. Zij wilde dan niet gelijk aan de borst drinken.
    Ach het gaat vanzelf weer over. ;)

Blackbird, haha dan lijkt het idd zo kort geleden hè dat je gevoed hebt. Als je slaapt gaat de tijd zo snel.

17. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
  18. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @nijn,
    Oohh echt!! hier komt het met bakken uit de hemel!! en het waait! en het is koudddd brrrrrr

@nadesy,
    wat een knapperd dat hij al van buik naar rug kan rollen;):D

@sniffy,
    Dat vermoeden had ik ook al, ga haar dan toch maar 150 aan bieden. Maar wanneer kan ik daarmee beginnen dan gewoon morgen pas aangezien er anders vandaag helemaal geen ritme meer is? En geef jij snachts niets dan?? welke tijden houd je aan.

Moet eigenlijk wel lachen om mezelf...............heb deze fase al eerder mee gemaakt maar weet gewoon niet meer hoe en wat!;):)

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    nou vind het wel iets te snel hihi zijn broer hierboven ging ook al zo snel en liep al met 9 maanden,hoop toch dat Elyano iets langer baby blijft hahahaha maja kan ze niet vast binden he hij vind het gewoon blijkbaar niks op zijn buik

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hoe gaat het met slapen nu met jullie kindjes?
    hier is het nog een drama,gisteren weer voor het eerst in de wieg gelegt naast ons bed staat de wieg,maar na 2 uur sliep meneer nog niet was mega onrustig speen spuugde hij continu uit huilen geblazen dus heb hem maar weer bij mij neer gelegt met als vervolg dat ik amper een oog dicht doe,pfff maar het begint mij nu wel op te breken want slapen al maaaaaanden slecht

Deel Deze Pagina