ik blijf de voedingen lastig vinden hoor.. Meer als 120+4 gaat er niet in,maar nu had ze er 2.5uur tussen Dan denk je dan geef je meer,maar dat weigert ze echt! Helpt nutriton behalve tegen het spugen ook voor een voller gevoel?? Ze heeft vandaag al 2x gespuugt en het was was slijmerig
Hoi meiden. Hier een rustig dagje. Sem heeft wel flinke krampen, maar slaapt tussendoor wel heel goed. Toestraks badkamer gepoetst en nu heb ik geen zin meer om wat te doen haha. Voor de bevalling vond ik het idee dat ik Sem naar het kdv moet brengen al verschrikkelijk, maar het word steeds erger. Heb dan ook vandaag met mijn man besloten dat ik ga proberen om een half jaar thuis te blijven met ouderschapsverlof. Di heb ik een afspraak met mijn baas, hopelijk keurt hij het goed dat ik het in 1 keer op wil nemen. Werk in de kinderopvang en door de bezuinigingen lijkt het me niet echt een probleem haha. Hoop echt dat ik nog een half jaar thuis kan blijven....
Ik denk het niet hoor , het is hun eigen merk. Ik heb een pak van 80 stuks gekregen van iemand uit de straat. Er zijn daar 10 luiers uit . Zelf had ik ze dus ook gekocht. Ik laat nu 1 pak dicht zodat ik ze evt kan omruilen. Het bonnetje heb ik nog indien nodig. Bij AH heb ik ook een pak van 2 geruild naar nr 3. Ook zonder bon.
dames bedankt voor de tips.. uit bed nog een keer getempt, had idd in bed een dekentje weggehaald.. toen had hij 37.2 dus een halve graad gedaald! hou het wel even in de gaten.. drinkt gelukkig wel goed en is ook niet mopperig ofzo.. Sniffy, hier ook stoofpeertjes! en draatjes vlees...dit is alleen de eerste keer dat ik het klaar maak,. hopen dat het lukt haha
Oke goed om te weten Heb ook in de aanbieding gekocht maar hij groeit zo ontzettend snel! Laat ik mooi het pak dicht tot de rest echt allemaal op is.
Zou het bonnetje meenemen,ik heb laatst een hele discussie gehad in de kruidvat omdat ik een pak voeding wilde ruilen.. Mocht alleen met bon, dus ik zei: ja het pak is toch dicht en het is van jullie merk...nou dat was dus de eerste en laatste keer dat dat mocht zei ze, muts!! Ik bewaar dus nu alle bonnen, dan doen ze tenminste niet moeilijk.
Hier zit mevrouw net uitgebreid op mijn schoot te poepen.. Ik dacht mooi, want dan is het er maar uit. Maar ze viel daarna in slaap en ja moeders gaat niet in haar lucht zitten dus hup naar boven voor een schone broek. Zit gewoon alles onder tot op haar rug Ik heb haar maar weer in bad gedaan, anders waren alle doekjes op en vind het zo smerig dus hoppa in het badje lekker schoon. Nou ze is weer tevreden, alsof er niks gebeurd is: Bekijk bijlage 216577
Meiden even een vraag wat betreft poep.. Bij elynn is het altijd dun,maar het ruikt ook heel zuur. Kennen jullie dit???
Pff hier wilt de kleine meid maar niet slapen! Ze is helemaal op en valt ook elke keer weg maar lijkt net of er iets is waardoor ze schrikt of iets en begint dan ook uit het niets te huilen. *Zucht kinderen hihi*
Fijn dat zijn temp gezakt is ! 37.2 is goed. Het geheim van draadjesvlees is dat het lang op moet staan. Hier staat het altijd zeker 3 uur op. Om het mals worden wat te versnellen kan je er een scheutje azijn bij doen.
Tamm,mooi dat de temperatuur weer is gezakt. Goofie,ja ik herken het wel,lyah heeft het ook gehad.Maar het is sinds kort weggegaan.
Oke, ik las inderdaad al zoiets op internet over de tandjes.. Maar dat is een beetje vroeg Het is namelijk ook een symptoom van lactose intolerantie, ik heb dat ook en kan het aan haar hebben overgedragen.. Hoop het natuurlijk niet maarja, zal het vragen bij het cb..
Hier net even geschrokken schoonouders probeerde te bellen maar ik was dus bezig waardoor ik te laat was met de telefoon opnemen. Belde me zus op of schoonouders hadden gebeld ik zeg ja maar was te laat,ja ze hebben een auto ongeluk gehad!Auto is helemaal totall lossZover ik hoorde hadden ze niks.Straks horen we meer hoe het met ze gaat,zus en zwager zijn ze gaan ophalen.Vriend schrok zich rot!