Wij hebben geen 1-2-3 standen speen maar gewoon small/medium/large. Nu dus 2 volle scheppen met medium speen. Bij 120/4 deden we 2 gewone schepjes trouwens... Maar Goofie, heeft ze nou nog gespuugd of niet?
Wil ik net dat leuke filmpje laten zien aan mijn vriend kan ik hem niet meer vinden.. Heb je hem eraf gehaald??
Ik trek Isa al n paar weken b slaapzak aan snachts, ze wurmt zich ook helemaal omhoog anders. Zo gaat dat iets minder makkelijk en mocht ze t doen heeft ze iig de slaapzak aan. Daaronder blote beentjes en een shirt en romper. (slaapzak is korte mouw) daaroverheen 2 dekentjes. Vind die trappelbeentjes zo schattig in de slaapzak!
Blondje, lief hè die beentjes! Hier ook soms een slaapzak, als ze op haar buik ligt. Anders ligt ze ook onder haar deken vandaan.
Wij strijken de nutriton wel af,geven dus geen volle scheppen. Zo lyah is om half 9 a kwart voor 9 met papa gaan douchen en om 9.15 de laatste fles gehad.En ze ligt nu in diepe coma in bed hihi.Ben benieuwd tot hoelaat ze het volhoud. Slaapzak,ja die heeft ze ook aan daaronder heeft ze een boxpakje met romper aan en bovenop een dikke deken en een kruik erbij.
Nee niet meer gedaan,dus lijkt te werken! Gewoon een half schepje gedaan,was dik genoeg. Kan altijd nog meer doen.
Goeiemorgen! Even ego bericht hoor.. Nou ik mis het even geloof ik.. L kwam om 4:30 toen alweer om 6:30 en nu begon hij om 8:00 weer te huilen! Maar hij stopt met huilen als ik het lichtje aan doe? Honger kan het ook bijna niet zijn na 1,5 uur.. Nu ligt ie half te slapen, half wakker in zijn wieg.. met een verstopte neus.. dat wel, misschien is dat het? Raar hoor.. Edit: raadsel opgelost: meneer had zichzelf en zijn bedje helemaal ondergeplast.. de luiers kunnen de nacht gewoon niet aan arm ding.. nu ligt ie in zijn blootje (met een schone luier) lekker tussen ons in tot de wekker gaat
Vervelend hè blackbird dat je het sms niet snapt wat ze bedoelen! Ik baal daar soms echt van! Welke luiers heb je?
Goedemorgen! Goofie,Mooi dat ze niet meer heeft gespuugd. Blackbird,agh gosie! Kan gebeuren dat je even niet door hebt wat er aan de hand is. Ben ook wel benieuwd welke luiers je hebt dan? Nijntje,nee hoor dat valt mee in het kamertje waar ze ligt is het sowieso best wel koud. Pff hier is lyah voor de zoveelste nacht al rond 1 uur bezig met huilen etc.... Ze krijgt hongerige baby's we hebben het kunnen rekken tot kwart voor 4 en heeft ze een fles gehad,in de tussentijd is ze nog wel in slaap gevallen.En tegen 7 uur had ze dus een poepluier hoorde vriendlief ineens bezig in haar kamertje.De kleine meid besloot gelijk mooi wakker te blijven *zucht*
@flora: maatje 2 van c1000, werken wel goed, maar niet voor de nacht.. dat is te lang.. dan toch maar pampers voor de nacht denk ik..
Niet iedere voeding omdat ie dan helemaal wakker is en een uur ligt te huilen. Hij komt gemiddeld 3x per nacht waarvan ik hem meestal 1x verschoon. De luier moet 6 uur ook kunnen halen vind ik, tenslotte gaat ie (hopelijk) straks ook 6 uur achtereen slapen!
Ok. Ik verschoon haar aan het begin van de nacht en dan redt ze het wel op kruidvatluiers . De pampers new baby zitten sneller vol. Babydry van pampers redt het wel.
@luiers: hier sinds een paar dgn geheel over op pampers baby dry 2. De New baby 1 werd echt te klein en kom z'n poep net wel/niet aan. Nu nergens last van! Nooit plaslekkage trouwens bij de pampers... Ben er super tevreden over!
Mijn ervaring is ook dat pampers idd juist heel veel aankunnen, daar plaste hij bijna nooit doorheen.. Prijzig, maar kwalitatief wel echt heel goed.
Hier ook maatje twee van de c1000, het lukt hier snachts uitstekend. Vaak rond een uur of elf de luier verschonen en dan rond zes uur weer. Geen problemen ook niet met spuitluiers en dat was met kv luiers wel anders! Blackbird misschien die randen extra zorgvuldig goed doen? Soms gaan die wel eens naar binnen! Vannacht trouwens ineens een stank, had mevr een poepluier gemaakt! Gisteren al twee en vannacht een dus die is wel weer leeg voor de komende tijd!
Isa was vanmorgen om half 6 al wakker voor n voeding, terwijl ze om 12uur nog had gedronken. Is voor haar snel, maar was niet erg ze begroette met 2 vette lachen! Daarna tot 9.15 geslapen, uitslapen op zaterdag! En weer gelachen toen ik mijn hoofd in de wieg stak. Zo lief en mooi de eerste echte lach. 5,5 week na de uitgetekende datum, klopt precies dan.