@robin: als ik te erg stuwing krijg dan kolf ik soms wel eens wat af.. En idd dat probleem had ik ook!!! 70 is gewoon niet te krijgen als bv bh??? slaat toch nergens op? Ik ga binnekort toch maar eens kijken voor een mammae bh.. ze zijn echt heel duur (rond de 80 euro) maar de bv loopt zo goed, en ik vind ze echt wel heel mooi en het lijkt me wel fijner voeden als ik moet gaan voeden in een b.v. dierentuin ofzo. en ik ben bijna jarig dus ik zal wat centjes daarvan bij elkaar sprokkelen hier vandaag een heel braaf mannetje, ik had een vriendin op bezoek die ik lang niet had gezien, het was echt heel gezellig!! heerlijk dagje! nu ligt meneer te slapen en ik verwacht dat de nacht ook wel prima wordt gezien de nieuwe baby-dry luiers k ga er gewoon vanuit dat ie nu 7 of 8 uur slaapt
Even een snel berichtje van hier. Sinds dinsdag kunnen we echt zeggen dat het beter gaat met ons meisje. Ze drinkt nu flesjes van 120 en gaat bijna over naar 150 flesjes. Ze heeft sinds dinsdag iedere dg 1 of meer poepluiers en is een motorisch een stuk rustiger. De krampen en onrust na de voeding zijn weg. Ongeloofelijk . Maandag moeten we weer naar de kinderarts en ik denk dat ze goed gegroeit zal zijn. Ook hebben we al een soort van ritme met voedingen.
@lin Dat is echt heel goed om te horen. Hoop daat de resultaten straks bij de kinderarts dat ook bewijzen. Super
Zo hier vandaag heerlijk een pyjamadagje gehad, was ik wel even aan toe Manlief deed de boodschappen, dus ik hoefde de deur niet uit. @Lin, wat fijn dat het beter gaat met jullie meisje @Robin, hopelijk gaat het lukken, nog een half jaartje thuis. Lijkt mij ook heerlijk. Ik moet zelf helaas de 16de februari alweer aan de slag Ruben gaat dan naar de gastouder waar mijn andere zoon ook zit. Echt een super lieve vrouw, maar toch zal het pijn doen als ik hem daar voor het eerst achter moet laten @Nadesy, wat een leuk filmpje en knap joh, nu al omrollen @Goofie, hier ook al een paar dunne zure luiers gehad, maar Ruben lijkt hier geen last verder van te hebben. Ruben vind de infacol ook wel lekker, hij heeft meer problemen met de zantac die hij nu krijgt voor zijn reflux. Dan ligt hij toch te kokhalzen, gewoon sneu om te zien. Hier nog even een foto van Ruben en een trotse papa
@blackbird, ik heb ook een mammae bh, erg duur 90, maar heel mooi ! Zit ook lekker en best sexy  sluiting voor is ff wennen maar superhandig, Omdat het softcups zijn heb ik wel 2 maten groter dan normaal, terwijl ik in de voedingsbh van anita mijn eigen maat heb. Die van anita zitten trouwens ook fijn, vooral bij mijn grote cupmaat 85F. @lin, gelukkig dat het nu beter gaat, lekker ! @tam, het was gister ook weer voor een echte pyamadag Zo ik ga weer naar bedje, K.oen is klaar met eten
Blackbird, en was je baby dry? Lin, fijn dat ze zo goed reageert op de voeding. Tam, ik zit steeds te kijken of ik jullie 'ken' als je een foto plaatst. Wat doet je man voor werk?
Z Goedemorgen meiden! Lin fijn dat het een stuk beter lijkt!!! Tam; lekker hangen en een leuke foto hoor! Hier prima mogen slapen, 20.30-2.00-7.00 alleen om vier uur uit de wieg (jaja daar sliep mevr. ) en met een speentje naast mij. Nu ligt ze weer heerlijk te tukken in het grote bed zo lief om te zien
@Blackbird, Vind het ook echt niet normaal dat je stad en land af moet lopen voor een 70 bh. Is dan toch ook belangrijk dat je een goeie passende bh aan hebt Heb tijdens de zwangerschap ook best moeite gehad om mooie passende kleding te krijgen. Positiekleding begint vaak pas vanaf maat 36 Ik heb via deze site een bh besteld Positielingerie, zwangerschapslingerie, voedingsbeha's,bad- en nachtmode, Belly Bandit. Zij heeft er een aantal in 70. Heb hem van de week besteld. Hoop dat hij maandag binnen komt. Die mammae bh's zijn wel heel erg mooi! En idd ook erg sexy Wel veel geld hoor poeh! Maar als je idd naar een dierentuin of andere drukke plek gaat is het wel fijn dat niet je hele borst uitkomt. En was je beeb droog idd?
Voor zover ik nu kan zien is L.ars nog droog! Hij ligt nu ook lekker te slapen (in het grote bed...) Helaas was het niet zo'n hele goeie nacht.. 0:00-3:00-5:00-7:45 amper 3 uur ertussen 1x zelfs maar 2 uur.. Gelukkig sliep hij steeds wel vrij snel terug in. Leggen jullie trouwens je kindje altijd op zijn rug? Of zijn er ook zij slapers? Ik weet dat ik hem opzich niet op zijn zij mag leggen, maar vanaf wanneer dan wel? Hij slaapt overdag wel eens op zijn zij en ik heb het idee dat ie graag zo ligt.
Blackbird, ik heb een buikslaper Overdag slaapt ze vaak op haar buik, s nachts in de bakerdoek op haar rug.
@Kim Ja wat een ideaal spul is die nexium he ?! Hier bij de oudste ook gehad en spugen was er nog wel,maar het huilen was een stuk minder Mooie meid hebben jullie !! Hoe is het met je schoonouders?*gelukkig gaat het met je schoonouders goed,hopelijk valt de schade mee aan de auto* Zo dan hebben jullie het nog lang kunnen rekken zeg,en als je haar om 01.00 uur een flesje geeft houd ze het dan niet langer vol? @Babystew Zo dat ging dus erg lekker gisteren,haha @Goofie welke fles heb jij dan ? Haha ook lekker alles ondergepoept dus en dan daarna gewoon heerlijk tevreden zijn,mooie meid! @Robin O dat zou idd lekker zijn zeg,hier ook zo gedaan en dan nog een half jaar onbetaald verlof er achter aan,heerlijk! Ik hoop voor je dat je baas meewerkt Ja idd vermoeiend he als ze een nacht beter slapen,hier ook veel vermoeider als dat ik selchter slaap,misschien omdat je juist wat te kort bent gekomen (??) @Tamm Fijn dat de temp wat meer gezakt was Hoe smaakte de stoofpeertjes en het draadjesvlees? @Coon shoppen met korting is altijd leuk Hopelijk vanavond lekker eten en "gedraagt"de kleine dame zich @Blackbird O sneu is dat he als ze alles onderplassen en het allemaal nat is Gelukkig weet je dat het daar door kwam O idd die luiers van pampers zijn echt ideaal,M.itchell heeft hier misschien 2x zijn broek nat gehad in die (bijna)3 jaar,we hebben altijd pampers baby dry Leuk dat het zo gezellig was met je vriendin! En hoelang heeft de kleine man geslapen ?? @Blondje O heerlijk he als ze zo tegen je gaan lachen @Petera Weet je zeker dat het het motortje is ?? Ik had vorige week ook dat die van mij bijna geen vacuum meer maakte Nu bleek in het membraan een heel klein scheurtje te zitten,die besteld en hij doet het weer @Flutterby Bedankt voor de tip,heb gisteren huidolie gehaald van neutral eens kijken of dat werrkt Ja idd dat lijkt me ook zo n geprop zo n echte winterjas,maar in de maxicosi zak heeft hij het veel te snel warm @Lin Wat ontzettend fijn om te horen dat het zo goed gaat met jullie meisje!,lekker genieten zo he Ben benieuwd hoeveel ze gegroeid is Hoe is het met jou zelf? @Tamm O heerlijk he zo n pyamadagje,zeker met dit druilerige weer Mooie foto van papa met zijn zoon! Kun je aan de arts niet vragen om nexium dan ?M.itchell kreeg eerst ook zantac en die vond het ook zo erg,heb gelijk andere gevraagd en toen kreeg hij nexium en toen ging het veel beter @Flora Idd een heerlijke nacht zo te lezen,en ach als ze zo lekker verder slaapt (lijkt wel op onze nacht trouwens) D.jaydian ook 20.30 de laatste fles en toen ook om 2.00 uur weer en wilde niet gelijk slapen toen kwam hij om half 8 weer Was gister al begonnen met reageren,haha
Hier maken we D.jaydian dus niet meer wakker voor de laatste fles We dachten dus vrijdagavond als we hem nou eens tegen 23.30 wakker maken voor de fles dan komt hij misschien in de ochtend uit Maar nee hoor hij sliep heeeel onrustig en kwam toen na 3 uurtjes weer ipv na 6/7 uurtjes en toen ook weer heel onrustig verder slapen Zijn ritme was de hele dag weg en hij was ook de hele dag onrustig We gingen naar mijn ouders en normaal slaapt hij wel,nu wilde hij niet slapen doen we dus niet weer Gisteren laatste fles om 20.30 en om 21.00 gaan slapen en ik ook (heerlijk) en toen was het zo weer 02.00/02.30 en toen wilde meneer niet gelijk slapen en bleef maar kreunen en steunen,nog wat van het flesje geprobeerd,nee ook niet speen niet dus heb hem uiteindelijk in zijn eigen bedje op zijn eigen kamer gelegd en toen sliep hij zo weer tot vanmorgen half 8 Dus (misschien)gaat hij in de nacht op zijn eigen kamer even zien hoe ik daar vanavond over denk
nou baby-dry luier is ondertussen uit, hij woog zowat een kilo en geen drupje ernaast! TOP! wel jammer dat ie er niet langer door sliep.. heb bijna het idee dat ie steeds korter gaat slapen maar goed.. ben echt jaloers op jullie dat jullie kindjes steeds langer gaan slapen, hier zit er totaal geen vooruitgang in. is het weer bij jullie ook zo lekker? (NOT) pfff dat wordt een binnendagje.. ik ga een proef-taart maken voor mijn verjaardag ik wil wat nieuws proberen maar even kijken of het wat word, voordat ik de visite droge kaakjes moet gaan serveren omdat mijn taart troep was
@aapje:ik heb avent flessen. Heb ook difrax maar maakt niks uit. Hier ons meisje vanacht in haar eigen kamer. Zag er erg tegenop en vind het niet leuk. Maar ik word wakker van elke. Zucht dus slaap zelf erg onrustig. Ze deed het goed gewoon zoals normaal. Om 23.00 lag ze erin. Om half 4 kwam ze weer en daarna weer om 7uur. Dus prima,alleen hoorde ik geloof ik nog elke zucht haha.
Hier heeft Isa weer lekker geslapen van 23.00 tot 6.00, alleen zelf onrustig nare dromen en paar keer wakker. Ik heb de voedingsbehas van Anita, in het zh al laten halen, zijn fijn. Echt rotweer ja, wij houden vandaag pyamadag, echt lang geleden dat we n hele dag niks hebben.
@Aapje, dus jij blijft nu een jaartje thuis bij de kleine? Mijn oudersschapsverlof is ook helemaal onbetaald. In onze CAO is het geloof ik vorig jaar afgeschaft dat je nog iets van de werkgever krijgt. Maar goed ene half jaartje op de centen letten is ook niet het eind van de wereld hihi. @Blackbird, Sem kwam tot voor kort ook om de 3 uur 's nachts. Van de een op de andere dag is hij langer gaan slapen!! Er is dus nog hoop hoor Suc6 met je nieuwe brouwsel! Wanneer ben je jarig? @Goofie, raar is dat he de eerste keer op hun eigen kamertje. We zijn 3 weken geleden begonnen met Sem op zijn eigen kamer te leggen. Hij heeft nog een paar keer bij ons gelegen maar nu slaapt hij goed op zijn eigen kamer! In het begin werd ik ook nog van elke kreun van hem wakker (snap werkelijk niet hoe ik het kon horen ) maar nu hoor ik het meestal al niet meer. Heeerlijk want als ik hem niet meteen bij de eerste smak/kreun oppak valt hij vaak weer in slaap! @ Blondje, nette nacht hoor! Jammer dat je zelf niet zo goed geslapen hebt.
Zijslapen; em slaapt al weeeeeeken op haar zij, gaat prima! Rolt terug naar haarrug maar niet naar de buik. VN de week ook overdag op haar buil geslapen, mevr vindt heg alleen fijn om dan haar hoofd recht te houden en dat vind ik nog te eng. Dus weer op de zij.
@robin: ja L.ars slaapt af en toe ook wel iets langer, maar het houdt niet aan zeg maar.. en hij is 2 weken ouder dan Sem, dus t zou wel eens mogen ow en ik ben 4 feb. jarig @zijslapen: ooww dat kan dus wel? we willen binnekort het ledikantje naar onze slaapkamer brengen (hij slaapt nu in een wieg) dan kan hij alvast wennen.. En daar ligt een airo-dinges-iets in dus dan durf ik het denk ik wel.. mocht hij dan op zijn buik draaien, kan hij toch nog ademen.
@lin, Wat heerlijk te lezen dat het zo onwijs goed gaat met jullie kleine meid!! Lekker genieten nu!! @foto's, Wat een prachtige kindjes zag ik voorbij komen!! Hier vanmorgen al lekker gejogt door de regen!! wat me bezielde.............geen idee!! maar ben wel blij dat ik het gedaan heb! mn bekken doen lang niet meer zo veel pijn! L.exi had gisteren weer een offday...........weer veel krampen en huilen. Was ik vd week zo blij met een keer een luier met groengele poep........nu is het weer donkerdonkergroen! bah............. Wel is ze tussen de krampen door nog erg wakker en vrolijk! Ik zit nog steeds te stoeien met de fv.............ze krijgt sinds gister 150 aangeboden maar dit kreeg ze echt niet op. Vandaag lijkt het beter te gaan. Alleen heeft ze snachts zo'n honger! dan slurpt ze echt de fles leeg! hoeveel krijgen jullie kindjes snachts??
@germini: vervelend die krampen zo moeilijk dat je er niks aan kan doen.. fijn dat ze tussendoor wel blij is! Weer eens een vraag trouwens.. aan de fv dames nu L.ars heeft echt veel moeite met uit de fles drinken, hij weet gewoon niet echt hoe het moet.. ik heb gewoon de fles van avantis (ofzo?) die uit de blije doos.. Maar daar zit maar 1 gaatje in.. is het nu een raar idee om daar zelf een gaatje bij de prikken met een naalt? of kan dat helemaal niet?? Ik wil eigenlijk nog niet gelijk een nieuwe fles kopen, eerst nog maar even oefenen met deze fles.. enne.. doen jullie in de magnetron opwarmen? ik doe het nu au bain marie maar dat duurt zoo lang! en dan ligt meneer te brullen.. hoe lang zou het in de magnetron moeten? of hebben jullie een flessenwarmer?? ow en nog even een foto van L.ars waar ik echt om blijf lachen: Bekijk bijlage 217008