De trotse december mama's 2011

Discussie in 'De mama's' gestart door Babyboo92, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Tja dan toch pampers...
    Ze zijn wel prijzig,maarja iedere keer natte kleding is ook niks toch..
    Ik haal ze in de aanbieding, maar geloof dat ze elke week wel ergens in de aanbieding zijn:D

2. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Heb een heerlijk kind vandaag, gewoon lekker slapen eten slapen eten en als ze wakker is gewoon vrolijk.
    Zat vorige week nog zo met mijn handen in mijn haar, zou het dan toch een sprongetje zijn geweest:(

3. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    super dat het nu zo goed gaat dan kan je er helemaal van genieten

4. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    #744 brusje, 23 jan 2012
    Laatst bewerkt: 23 jan 2012
    Hier gemeten en gewogen zelf dan,
    Hij is gemeten 61cm en 6 kilo zijn hoofdomtrek is 39 cm

Ik moest even snel iets veanderen , klein foutje ingetypt ik zei 7 kilo ipv 6 domme ik!

5. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    dat idee had ik gister ook al!! en vandaag is hij weer vrij makkelijk!! alleen weer overuidelijk dat ik GEEN chocolade moet eten, krijgt hij echt krampjes van:(

6. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    ha ha ja dat geloof ik ook! en deze week 20%korting op artikel naar keuze bij etos, en volgende week weer een sticker van 20%.. dus even 2x naar de stad voor een pak;)

7. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Kan je dan niet beter 2+1 gratis halen bij de kruidvat??
    Is deze week ook nog..:D
    Ik hoop stiekem dat de nutrilon binnenkort eens in de aanbieding komt, loop je ook op leeg.

8. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hihi...nou 1 ding staat vast hij groeit goed toch!:D

9. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ja dat is zeker genieten, helemaal na zo'n rotweek!

10. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    en bij de etos zijn de pampers nu ook 2 +1 gratis. Had ik vandaag een mail van van pampers zelf...
    @ goofie voeding voor 0-6 maanden komt nooit in de aanbieding. Dat is namelijk tegen de wet. Daar mogen ze ook geen reclame voor maken omdat het de bedoeling is mensen te stimuleren om borstvoeding te geven. En dat doe je neit als dat soort artikelen in de reclame komt. Ik vind het onzin maar goed, das mijn mening..

11. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    @flutterby ik heb nog een zoontje van bijna 4 jaar oud. Hij wordt in mei 4 en gaat dan ook naar school....

12. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Is toch discriminatie....ik kan geen borstvoeding geven en dus moet ik het maar zonder aanbieding doen, belachelijk zeg!
    Goed dat je het zegt, dan hoef ik daar dus ook niet meer op te hopen:(

13. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Je kan ook haast geen info vinden op internet over voeding voor zuigelingen. Dan moet je bellen ;)

14. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Vind ik ook echt belachelijk, ik geef bv en kan me totaal niet indenken dat iemand er voor kiest om geen bv maar fv te geven voor t gemak.. (zullen er vast zijn maar t loopt bij mij zo makkelijk..) het is toch eigen keuze??? Vind dat ze daar niet zo moeilijk over doen.

2+1 gratis is ook idd maar dan is het ineens weer een flinke smak geld..:) ik vind het fijner om dat op te delen.. zeker aan het eind van de maand..

15. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vindt het ook grote onzin dat er geen reclame van gemaakt mag worden

16. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Oke snap ik,maar als je 20% korting krijgt heb je dus ongeveer 2,30 per pak korting en met 2+1 gratis scheelt het je 11.49..
    Maar kan natuurlijk niet in jullie portomonee kijken, alleen is 2+1 uiteindelijk dus veel goedkoper;)

17. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Isa is savonds ook altijd veel wakker, vaak ook de hele avond met soms n hazenslaapje. Ze drinkt ook bijna altijd om de 1a 2 uur en als ze in bedje gaat is ze altijd even aan t jengelen terwijl ze dat overdag niet doet.

Dirkje; idd super leuke kleding voor meiden (voor jongens vast ook) heb er ook eea van, het is ook betaalbaar, en in de uitverkoop helemaal.

Dat van de reclame voor tv wist ik niet, maar nu ik er over denk is oP tv idd alleen de opvolgmelk. Zo redeneer ik ook om de dure borstkolf goed te praten, 6 maanden (of langer) nutrilon is ook duur.

Zo terugkom avOnd van de pufclub, gezellig. Hopelijk gaan de kids niet allemaal huilen haha.

18. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Germini
    hier moet je dan eens bij kijken
    O fijn dat L.exi zo genoten heeft van de massage
    Het zijn idd heerlijke tijden,alleen wij staan om 07.00 uur ook al beneden ivm de oudste ;)

@Coon
    Ja ze wisselen zo weer he die kleintjes,het is elke x maar weer afwachten hoelang ze slapen
    Ik hoop dat ze snel weer om de 5 uurtjes (of langer) komt
    En slim om dan maar even makkelijk te eten

@Sniffy
    Ja echt,ik zou anders ons arm kopen geloof ik :D
    Zo dat heeft Meira lang volgehouden,hier kan hij ook best lang zonder
    alleen hij doet het op de verkeerde tijden;)
    en als ik hem wakker maak dan komt hij weer eerder ,zo krom allemaal

@Blackbird
    Ja dan is het lekke dat de kleine man zo n ruk maakt,maar het zou erna ook wel lekker zijn als het langer als 2 uurtjes is,maar komt vanzelf wel (als het goed is ;) )
    Lastig dat hij er elke dag wel naast plast,hier (nog) geen last van
    Maar ik gebruik ook alleen maar pampers ,zweer erbij nl

@Goofie
    Ik zal je wel een link sturen ,mag volgens mij niet hier op het forum geplaatst worden (??)
    heerlijk zeg dat je meisje het vandaag zo lekker doet,kan best een sprongetje zijn geweest hoor

@Brusje
    Grote jongen zeg!

@Blondje
    Veel plezier vanavond en hopelijk allemaal gezellige niet huilende baby s :D

19. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Hier is het op het moment even stil
    M.itchell ligt nu in bed die was echt strontvervelend net,hele dag op dan krijg je dat he ;)
    D.jaydian heb ik heel strak weggelegd in zijn kinderwagenbak en die is voor nu ook stil,terwijl hij normaal alleen maar jengelt,moppert en op de arm wil liggen
    hoop dat hij even blijft liggen en niet vannacht de hele nacht wakker is :D ;)

20. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48

Mmm dat is ook wel weer zo.. (ik ben geen rekenwonder..) ik lees net de actievoorwaarden van de etos en je mag ook een sticker plakken op een product in de actie! en het is daar ook 2+1 gratis! Wieieie dat is dus en 1 pak gratis EN 20%korting op 1 van de andere 2 pakken :D
    Kan ik gelijk even mijn baby-doos ophalen :) hehe

Deel Deze Pagina