Haha blackbird rent naar de etos!! Ik moet ook die doos nog ophalen, meiden die hem al hebben is het de moeite? Of te wel....wat zit erin?!?!? Em ligt momenteel al een half uur voor het eerst boven in haar kamertje in het "grote" ledikant te slapen. Tot nu toe 1x speentje moeten geven en nu al 15 min stil...... Vandaag bij het cb geweest, 60 cm (2cm in 2 Week gegroeid!) en 5560 gram. Beide benen zijn gebruikt voor het enten, het was even brullen maar daarna kon ze weer lachen. Ze heeft heel iets verhoging maar verder gast het prima met haar.
@blackbird, Dat had mijn zoontje ook!! alleen pampers werkte goed! en inderdaad............ook ik loop alle aanbiedingen af @babydoos, Hebben jullie daar al bericht van gehad??????????? hoe? ik heb niets maar bedenk me nu inenen dat ik een ander mailadres heb! @flora, Ach de prikjes...........zie er tegenop! niet om ze te laten zetten hoor maar voor erna. mijn zoontje was er altijd hartstikke ziek van! gaf hem standaard pcm vooraf dan ging het iets beter. L.exi mag vrijdag @blondje, Veel plezier bij de terugkomdag!! wij hebben dat pas in februari! @aapje, Nou 7u is voor mij al uitslapen
@Germini Haha dat is hier ook wel eens anders,vorige week was het tussen 5.15 en 5.45 Dus ben al lang blij met 07.00 uur
@Flora Zo ze groeit goed ! en fijn dat ze nu boven slaapt,gaat ze nu de nachten ook daar slapen ? Of eerst proberen de avonden ?
Aapje; ik ga eerst overdag haar daar laten slapen. wij slapen nu nog beneden en we moeten nog even klussen voor we naar boven kunnen
Ik had: Een hele hoop tijdschriften. Een fruithapje. Een zakje nestle goeie start. Een potje mini sudocreme ( moeten ze vanaf denk ik heb er al weet niet hoeveel) Bon van centerparcs 40% korting. Reclame papierwerk. 2 pyjama papjes Nou dat was het wel hoor, niks bijzonders dus Ja die bon is wel leuk, we gaan in mei een midweekje weg
Klinkt exact hetzelfde als de babydoos van de prenatal? Ik ga de doos van de etos ook nog halen, is die hetzelfde??
@Flora O ja zo doen wij het nu ook eerst lag de kleine man hier beneden in zijn kinderwagenbak en na de 2e fles of in zijn wieg of op zijn eigen kamertje,maar nu is de tijd wel mooi om het aan te leren om steeds in zijn ledikantje te slapen dus eerst overdag idd en de nachten komen dan vanzelf wel ok dus jullie moeten dat eerst nog in orde maken,nog veel werk ?
Meiden, Wanneer mag je die van de etos ophalen dan? Ik heb nog steeds geen mail ofzo gekregen. Hoe gaat dat precies? De zwanger doos heb ik toen wel een mail voor gehad.
Ik vond de doos van de Etos tegenvallen, die van de prenatal ga ik vd week halen. Terugkomavond was leuk, Isa heeft wel even gehuild en gespuugd, daarna was weer goed. Leuk alle kleintjes te zien. Ik was als laatste uitgerekend en als 2e bevallen, er waren 4 jongens en 6 meiden geboren.
Nijn; ik kreeg een mail van felicitas die moet je printen, ben er vooraf over gebeld. Bij de prenatal was t ook zo.
Die van de prenatal heb ik deze week al gekregen en ga ik deze week ophalen. Maar heb nog geen mail van felicitas gehad. Zouden ze me vergeten zijn? Wanneer krijg je de mail dan?
Vitamine D@ die vergeet ik ook heel vaak te geven maar maak me er niet zo druk om want bij mijn dochter hoefde je het nog niet bij te geven is weer 1 vd vele nieuwe regeltjes . ongesteld@ ik mis de ongi uiteraard ook echt niet,maar ik dacht dat je na een curretage meestal wel rap weer ongi moest worden en hier dus echt nog niets,maar er zijn er hier dus heel veel nog niet ongi,dan zal t vast wel komen. Aapje,wat fijn dat hij beter sliep,ik breng Lóis nu ook naar boven als ze gaat jengelen en vandaag heeft ze meerdere keren heerlijk in haar bedje geslapen,ik ga het dus ook maar vaker proberen,hopelijk is dat de key! Germini,oh wat leuk babymasage! Goofie,heerlijk dathet zo goed gat! pampers@bij de trekpleister ook 2+1 gratis pampers blondje hoe was t afgelopen met je werk?? Nijnonijntje,ik heb we van de etos bon gehad op mail maar juist weer niet van de prenatal,zal ze ns bellen Hier vandaag een goede dag gehad,heerlijk,ze heeft veel geslapen en goed gedronken en als ze wakker was dan was ze vrolijk,heerlijk als ze elke dag zo was dan had je hier een heel blijde moeder zeg!! Ze heeft vanavond o 16.30 een fles gehd en werd pas net wakker voor de volgende fles ik heb dit keer 180 cc gemaakt ipv 150 cc en mijn man is de fles geven dus ik ben benieuwd of ze het opdrinkt en of ze er vanacht dan ook eens langer tussen gaat laten,ik vind 2 x in de nacht een voeding nog geven best pittig maar ja nog even doorbijten.
Kan ik me niet herinneren nijn.. het suffe is.. ik heb wel een bon gehad om de blije babydoos op te halen, maar ik krijg het blad jonge ouders al 2 maanden niet meer.. jullie wel? Vind het bijna stom om erom te bellen.. je krijgt het tenslotte gratis..