Hier de 3e nacht achter elkaar van 23.00 tot 6 geslapen. Zal ze een ritme te pakken hebben. Ik vind haar hier d'ochtends volledige boven de dekens. Heb wel een slaapzak maar die is echt nog te wijd bij haar nekje. Ach ze voelt lekker warm aan,dan zal het wel goed zijn.
Goeie morgen!! Blackbird, balen dat je er zo vaak uit moest vannacht! hier nog geen slaapzak, meneer slaapt in een pacco inbakerdoek, dan is het net een wormpje en kan zichzelf niet omhoog wurmen.. blondje, fijn toch die goeie nachten veel plezier bij de prenatal! hellepe, gelukkig is de nacht nog redelijk verlopen, naar zon zware avond, raar is dat he, dan weet je idd niet wat je moet doen, niks helpt dan.. sniffy, laatst heb ik ook steps gedaan, (bodystep) pff wat was dat zwaar zeg.. en spierpijn pff.. moet er nog even over na denken of ik het door wil zetten maar het is wel fijn, na de les heb je wel het gevoel dat je genoeg hebt gedaan! robin, woow wat goed zeg van je mannetje! zo lang er al tussen laten voor de fles. hier lacht hij ongeveer vanaf 5 weekjes.. nu wel veel meer en meer bewust flora, haha leuk zon armband! hier een baby gym gekocht, hij mept er wel tegen aan maar meer nog perongeluk haha.. goofie, lekker zon nacht he! ik denk ook dat ze nu een ritme heeft gevonden! Hier ook een prima nacht gehad! 22.30 tot 7 uur! daarna nog geslapen tot 10 uur! en nog heb ik moeite ermee om uit bed te komen pff erg he vanavond een verjaardag van mijn moeder, 49 geworden! jonge oma he haha..I.van mag ook een cadeautje geven, een leuke sleutelhanger met een fototje erin van hun 2!
Wat slapen veel kindjes goed zeg! Onze Robin is nog steeds vaak aan het spoken maar afgelopen nacht ging het. Om 22.00 laatste fles en om half 11 lag hij slapend in bedje. Pas om 5.15 kwam hij weer en dat is voor zijn doen erg goed. Meteen weer weg kunnen leggen tot we de oudste weg moesten brengen naar het kdv. Nu ligt hij ook lekker te pitten. Slaapzak, bij de Hema hebben ze maatje 50/56. Robin ligt nu in een slaapzakje van 70 cm maar die is nog wat breed maar maatje 50/56 wordt te kort. Sporten, knap dat jullie allemaal het sporten oppakken. Eerst maar eens aan het werk en dan als we een beetje ritme hebben ga ik hardlopen. Werk, wanneer moeten jullie weer werken? En hoveel uren gaan jullie werken?Ik officieel weer half. Feb maar ik heb zoveel vakantie uren dat ik pas 16 maart weer ga werken. Ik ga 18 uur werken verdeeld over 3 dagen. 1 keer in de maand ben ik dan een ochtend vrij omdat mijn contract 17 uur gaat worden. Ik neem trouwens ouderschapsverlof op. Robin88, duim voor je dat je lekker thuis mag blijven van je baas. Tamm, gefeliciteerd met je moeder. Leuk zo'n jonge oma. Sniffy, ik blijf ook steken met gewicht door de pil.. Jammer..ik had gelezen dat je meer vocht vast gaat houden van de pil. Dus probeer nu echt op te letten met zout. Blackbird, balen van afgelopen nacht. Hopelijk gaat het de aankomende beter. Goofie, dat gaat helemaal goed komen met het ritme. Lekker hè? Ff wat meer uur achter slapen. Lachen, vanaf ongeveer 6a7 weken maar je moet wel van goeie huize komen om hem aan het lachen te maken. Nu gaat hij lachen omdat hij ons herkend en blij is om ons te zien.
Sniffy; lekker hè je zo kunnen uitleven met sporten! Daarom wil ik ook weer gaan, achteraf voel je je zo goed. Doe ter voorbereiding al wel 2 maanden buikspieroefeningen. Robin; ik duim mee voor je! Flora; leuk hè dat ze steeds meer gaat ontdekken en volgen! Heb de kolf net binnen ben benieuwd! Isa lacht vanaf 5.5 week gecorrigeerde leeftijd, eigenlijk 12,5 week. Merk dat ze bepaalde dingen zoals hoofd optillen en hoe alert ze kijkt al langer kan, maar lachend dus wel op de gecorrigeerde leeftijd. Maakt ook niet uit, maar wel grappig om te merken.
Ik moet 29 februari weer werken, paar vakantiedagen opgenomen zodat ik woensdag begin als mijn vriend papadag heeft, ze gaat donderdag en vrijdag naar opa en oma en de maandag eroP voor t eerst kdv, leek me fijner niet mijn eerste werkdag meteen ook kdv. Ze gaat wel n ochtend oefenen vooraf. Ik ga 4 dagen en 32 uur werken, mijn vriend ook,doen t echt samen dus. Doos prenatal was idd nie veel; een privé (?) wat reclame, bon korting landal, 2 fruithapjes en lepel en n mini tandpasta. Maar bij prenatal was t 20% op kleding en 10% op andere artikelen met bonnen. 2 shirts, maillotjes, tutje, spuugdoekjes, flessenwarmer gekOcht ja je vindt altijd wel iets hè. En in Breda zit n grote prenatal, nu lekker rustig!
@blondje, Erg he! ik ben ook even bij de prenatal geweest vanmorgen @lachen, L.exi lachte van ongeveer week 8. Ze is wel wat trager dan haar broer. Die was met 8 weken al druk aan het brabbelen en lachte echt continue! volgens mn schoonmoeder komt dat doordat L.exi 3 weken te vroeg geboren is en dat je die weken er dus eignelijk af moet halen. Dan zou ze dus met week 11 moeten gaan brabbelen (tov haar broer). Dan heeft ze nog evne Vond het altijd wel gezellig dat gebrabbel! @krampjes, Ik heb vanmorgen een dr. Brown fles gekocht. L.exi eet zo slecht en volgens mij komt het doordat ze heel veel lucht binnenkrijgt waardoor ze vol zit en krampjes heeft. Ik heb de difraxfles en zie tijdens het voeden allemaal bubbeltjes..............das niet goed toch?of wel?? Ben benieuwd hoe het gaat met de nieuwe fles!
Tamm, het is idd zwaar maar wel leuk. Ik step ook al zeker 10 jaar. Gewoon doorzetten hoor , het sporten! Gefeliciteerd met je moeder! Luna, over 2 maanden krijg ik een spiraaltje . Dus de pil is tijdelijk. Blondje, jij bent dus al druk bezig met je buikspieren, heel goed. Sporten geeft mij ook een voldaan gevoel.
Lachen; Meira lacht sinds 2 weken. Fenna kreeg ik moeilijker aan het lachen. Ze was echt een ijskonijn
wat is normaal om te lachen dan? Hier nog nooit mee gemaakt...alyssa lachte door omstandigheden pas rond de 5 maanden....
In de boeken staat tussen 2 en 6 weken. Maar ja die boeken hè Daar staat ook in dat de eerste tandjes rond de 6 maanden komen. Fenna kreeg haar eerste tanden pas met 10 maanden.
Germini, ik gebruik een aventfles. Daar komen ook bubbeltjes in de fles maar dat hoort. Zo zuigt hij niet vaccuum .
werken, hier pas 2 april.. haha erg he! heb er 7 weken vakantie achteraangeplakt.. nouja ik weet nog niet zeke rof ik wel terug ga komen hoor,. want dat zou betekenen dat ik nog maar 5 weekjes hoef te werken en dan kan ik weer weg! (contract word niet verlegd) miss neem ik ook wel ouderschapsverlof op.. maar dan heb ik weer geen inkomen hmm..
Een vriendin/collega is vanmorgen op visite geweest. Ze heeft gelijk een kopie van het nieuwe rooster meegenomen. Ik moet 21 feb weer werken.
Tamm, dat is wel het nadeel, geen inkomen. Misschien even kijken of het haalbaar is, financieel gezien. Want om nou nog terug te gaan voor 5 weken.
had zo een oei ik groei boek...heb het verkocht hahaha, er klopte geen hout van bij ons.......achteraf met reden maar tsjah...
haha, nou dan kan jij mooi updaten! Ik heb hem dus niet meer..... Ons meisje zit nu op ontwikkelings niveau van 28 weken, dus is heel anders allemaal en dat is al vanaf het begin....
Nou dan mag die zuurpruim eens snel gaan lachen! Hij is bijna 7 weken en ik wil wel eens een lachje zien hihi. Hij kijkt me altijd aan of ik gek ben, met 1 opgetrokken wenkbrauw @ verlof, officieel half maart maar als mijn baas het ouderschapsverlof goedkeurd tot september.
ik moet 5 maart weer werken en ga 15 uur werken.ik ga 5 ochtende werken van 3 uurtjes.en tot nu toe heb ik er helemaal geen zin in. lachen doet Aiyanna ook al ff het leukste vindt ik als ze er dan ook een geluidje bij maakt vaak is het iets van urhuuu hier ook difrax flessen en ook inderdaad bubbeltjes.ik had een dr brown fles gekocht maar Aiyanna drinkt daar niet prettig uit doet dan erg moeilijk met drinken. zo vandaag maar de keuken en de badkamer schoon gemaakt was hard nodig.binnenkort maar eens in de keukenkastjes enz schoonmaken daar had ik vandaag geen puf meer voor. Aiyanna is vandaag best vrolijk ze was eerder wakker maar heeft best lief op me schoot gelegen geluidjes gemaakt en heel veel gelachen.soms lijkt het net of ze je na probeert te doen als je mond beweegt. ga morgen of zo maar Aiyanna dr slofjes opruimen mevrouw past ze al niet meer.ze heeft best grote voeten hihihi.heb in een winkel die indianen spullen verkopen echte indianen slofjes gekocht maar deze heeft ze nog nooit aan gehad ze paste ze niet.ze draagde ze niet veel omdat het vaak net te warm was maar ik vondt het altijd wel leuk staan.