Dan denk ik inderdaad dat je bloeddruk aan het schommelen is steeds als ik het zo lees. en het kan zeker met verschillende dingen te maken hebben hormonen,moe enz ik merk ook hoor als ik erg moe ben dat ik er iets meer last van heb.maar ik heb het niet zo erg meer als jij hopelijk wordt het snel minder en anders toch even kijken of je ha iets kan doen.is voor hem wel erg makkelijk om te zeggen je moet ontzwangeren maar als je er zo veel last van heb lijkt me ook niet goed.
Ff ego bericht: L.ars heeft zonet even meer dan 5 uur achter elkaar geslapen in zijn nieuwe slaapzak! Gewoon ruim 1 voeding overgeslagen! Wiehoeoeoe!
Hier weer van 21 tot nu, helaas was mama iets later naar bed gegaan, eigen schuld  Iets anders, net voordat ik echt wakker wodt voor de voeding als K.oen zich meldt, 'droom' ik bijna altijd dat ik hem allang vast hebt dus dan denk ik wat raar, ik heb toch al. Dan schrik ik wakker en denk oh nee, ik heb hem nog niet, snel naar zn kamer. Gek he !?
Meira heeft om 0.00 een fles gehad en werd om 6.00u weer wakker. Maar hoeft dan nog geen fles dus ik lig nu met 2 meiden op bed te kroelen Zo er maar uit zodat ze om 7.30 kan drinken. Petera, raar is dat hè . Dat heb ik ook wel eens hoor. En dan ligt zij maar te huilen Blackbird, lekker meid. Ze gaan het zo langzaam aan allemaal leren
@Robin Ik duim met je mee dat je baas het goed vind @Jonijoni O bah wat naar zeg dat je dat hebt,ik hoop voor je dat de kuur snel aanslaat en je weer lekker kan genieten van de kleine man en dat hij snel van zijn spruw af is ,knuff En neem je tijd het kletsen komt wel weer hoor ! @Flutterby O naar hoor dat je nog geen fijne fles gevonden hebt Hopelijk gaat het drinken snel beter Hier ook maatje 62 en de kleinste maatjes er weer uit,idd jammer dat er hier ook geen maatje 50 meer in de kast zal komen te liggen Geniet er extra van dat de kleine man klein is @Goofie he niet fijn zeg dat je je zo voelt,ik hoop voor je dat het snel beter gaat en je je niet zo naar voelt Knuff ! @Nijn O dat lijkt me ook vermoeiend,dan heb je dus een hele lange dag gehad en ook je kleine mannetje die dan alleen maar bij je wil zijn *wel lief,maar ook pittig als je even wilt zitte * Hopelijk kon jij lekker slapen en je man de laatste fles doen hoe is de nacht gegaan ? @Tam27 Succes vandaag,dat is niet leuk idd,ken het gevoel M.itchell heeft dat ook al gehad en leuk is anders dikke knuff @Petera Nou ben benieuwd waar je baas dan mee komt,heb je een meewerkende baas? Haha en anders jaag je hem gewoon weg idd Hoe is de nacht gegaan ? @Blackbird O kleine man had het dus misschien toch een beetje koud,hopelijk blijft het zo gaan,heerlijk hoor ! @Sniffy O lekker zeg dat Meira zo goed geslapen heeft en pas net de fles wilde Zo kom je mooi van de nachtvoeding af
@Petera: ja herkenbaar! Of ik heb het na het voeden en dan ben ik hem "kwijt" in bed, maar dan ligt ie al lang weer in zijn eigen bedje... Haaaaa wat een nacht om bij te komen! Van 23:00 tot 3:15 en toen tot 6:30. En om 8 uur ging de wekker, even lekker met hem in bed gelegen en een mooie lach op de foto gezet! Die zet ik straks wel even hier, zit nu op mijn phone..
Hier wel duidelijk dat D.jaydian ook niet tegen koemelk kan We hadden al een vermoeden samen met de osteopaat,omdat hij bepaalde verschijnselen heeft en omdat als ik koemelk gebruik hij er op reageert Nu had ik maandag samen met M.itchell een appeltaart gebakken gemaakt met roomboter en daar heb ik ook een paar stukjes van gehad en hup D.jaydian gelijk weer last,zo sneu dinsdag de hele dag van de leg af ,slecht slapen,huilen,krampjes zo sneu en gisteren de laatste voeding van dinsdag opgemaakt en weer last dus ik ga nu helemaal geen koemelk meer gebruiken en wil van de week even langs de ha om te overlegen en wil ik ook voor mezelf langs de dieetist om te zien wat ik dan het beste kan nemen Ook heeft hij diarree,eczeem in zijn gezicht,rode schilferige huid,lijkt steeds neusverkouden,niest vaak ,tranende ogen,drinkt zijn flesje vaak in 2x n overstrekt zich vaak met drinken en we horen zijn maagje en darmen veel borrelen Nu is ook wel duidelijk waarom hij de 1e weken zo ontzettend veel last van zijn krampjes had maar goed we weten het nu gelukkig dus kunnen we er op letten/rekening mee houden
Petera; Oh jij hebt nog ff voor je aan de slag moet. Jij gaat dus ook kolven op het werk? Heb je al een kolf? Ik ga mijn manager ook eens bellen van de week om t daar over te hebben. Fluuetrby; maat 62 al weer, wat gaat het dan hard he. Isa begint ook al uit maat 50 te groeien. Blackbird; wat fijn zeg! Lag hij voor t eerst in zijn slaapzak? Aapje; wat vervelend zeg dat hij kma heeft, ook voor jou met eten en drinken. En sneu dat hij er zon last van heeft dan. Succes! Vandaag maar weer wat poetsen in huis. Straks bakkie doen bij n vriendin en vanavond komt mijn neefje van 1,5 die blijft slapen. Normaal passen mijn ouders op vrijdag op maar die zijn nu op vakantie. Gezellig dus 2 kids! mijn vriend is morgen ook vrij das wel lekker!
goedemorgen meiden, Hier een goede nacht. 21u laatste voeding en toen weer om 4u!! Alleen zijn die voedingen nog steeds drama ondanks mn nieuwe fles (dr brown). Had gehoopt dat het zou veranderen maar helaas. Gistermiddag en avond kreeg ik er amper wat in. Ze drinkt 50 cc ongeveer en dan breekt de hel los. Huilen, kronkelen (als ze een boer laat gillen) en dan wil ze dus ook niet meer drinken. Ik krijg er echt hooguit 80 cc in. Met heel veel geduld en moeite. Ze heeft gister maar 450 max gehad. Ze komt wel aan in gewicht. Gistermiddag na een gilsessie van 45 minuten tijdens de voeding maar besloten dat dit niet normaal is en de dokter gebeld. Ik moet er straks naar toe. Zijn het haar darmen? Is het reflux?? ik weet het niet meer! En wat dnek je............vanmorgen niet meer dan 50cc gedronken maar wel zonder te gillen............zul je altijd zien
@blondje, ohh gezellig dat je neefje komt logeren!! @buikspieren, Ik weet niet zo goed of ik ze al mag doen. Voel nog een klein kuiltje........hoelang duurt dat voordat het goed is??? @aapje, Dus toch kma!? Balen dat je nu op dieet moet maar wel fijn dat je weet waardoor de klachten komen! ik vind het wel knap van je hoor dat je op dieet gaat. Ik zou dat niet kunnen!
Goedemorgen meiden, Pap gaan ze bestralen; een operatie is momenteel overdreven volgens de artsen. Mocht het bestralen niet volledig helpen dan kan er altijd nog geopereerd worden. Ben nu bij mijn ouders, merk dat em steeds meer kan zien etc, door alle prikkels wil ze overdag slecht slapen. Bang om iets te missen! Vannacht prima geslapen en ze huilt niet echt, is gewoon wakker haha
@flora, Oke, enigzins "positief nieuws" toch of niet?? ik hoop dat het bestralen snel aan slaat! wanneer gaan ze beginnen?? Wat leuk dat em zo actief is!!
@blondje: ja voor het eerst in zijn slaapzak! ideaal.. had ik veel eerder moeten doen @germini: pff wat lastig, en zielig, dat gedoe met drinken. Ik hoop echt dat de dokter iets kan vinden.. t is niks zo.. @flora: heftig, bestralen.. maar inderdaad misschien wel goed nieuws dat een operatie niet nodig is?? sterkte in ieder geval. jaaaa ik heb weer eens een vraag trouwens over spenen deze keer. Welke speen hebben jullie? ik had de spenen van bibi (uit de blije doos) en ook een speen van difrax. Maar alle spenen vielen vrij snel uit zijn mondje. Nu gingen we gister maar weer eens een nieuwe kopen, en toen heb ik een difrax gekocht voor 0-6 maand, ipv de -2/+2 maand die we hadden.. En deze speen kan hij veel beter vasthouden!! ik stond er gister echt van te kijken toen hij een kwartier lang zijn speen zelf in zijn mond hield! k zal maar eens wat gaan doen nu.. moet de hond nog uitlaten (brrr bagger weer maja..) en er ligt zo'n stapel was om te vouwen dat de kasten bijna leeg zijn
ow ja en de foto! Bekijk bijlage 218161 @snachts: flora ik hoor dat em snachts wakker is? zeg maar niet huilen maar gewoon wakker? het valt me namelijk op dat L.ars sinds een week of zo echt slaapt snachts. Dat hij niet meer zo wakker is als ik hem weg leg of als hij wakker wordt. Hij is ook echt aan het slapen dan..
@petra heel herkenbaar.ik heb soms ook dat ik denk in me slaap dat ze nog bij me ligt dan schik ik me rot en als ik wakker word duurt het even voordat ik door heb dat ze al lang in dr eigen bed ligt want vaak zijn we dan al een aantal uurtjes verder. @sniffy das een lekkere nacht geweest @blackbird das lekker bijkomen.hier ook de bibi speen uit de doos gaat steeds beter bij dr.en de difrax speen uit de doos was een drama hier die ging bijna heel dr mond in daar kon ze niet mee overweg.heb pas ook een andere difrax gekocht volgens mij de zelfde als jij en die kan ze al een stuk beter in dr mond houden.owww wat een schatje leuke he als ze zo gaan lachen. @aapje wat vervelend.erg he om te zien dat ie er zo last van heeft @blondje poetse en veel plezier vandaag @germini lekker dat de nacht zo goed is gegaan.jammer dat ze doet met drinken dan breekt je hart he.hopelijk kan de ha vinden wat het kan zijn @florabella heel veel sterkte met je vader.en hopelijk is bestralen alleen genoeg zodat ie geen operatie hoeft. goede morgen allemaal hier ook een goede nacht gehad om 1 uur heeft ze nog een fles gehad en kwam toen weer om 05:20 en daarna kwam ze 3,5 uur later weer merk vaak dat ze het op borstvoeding wat minder lang uit houd.ze loopt de laatste dagen ook wel wat te klooien ermee vaak heeft ze dan net last van dr buik dat ze moet poepen. ik weet nog niet wat we vandaag gaan doen.me man ligt nog lekker te slapen heeft zijn laatste nachtdienst gehad hij zal wel rond een uur of 2 uit bed komen.hij is nu dan lekker 4 dagen vrij.de katten waren vannacht erg druk wat ik allemaal kon horen.de grootste kat was volgens mij met de jongste aan het spelen en dan vooral heel hard de trap op en af rennen met luid comentaaren ene hoop gebonkt want er donderd dan aardig wat kilos naar boven en beneden.maar volgens mij zijn ze nu hun slaap aan het inhalen alleen de jongste is een beetje bezig.
Blackbird, nee overdag! Snachts slaapt ze prima, als ze maar lekker bij mams ligt Ik heb idd het gevoel dat bestralen positief nieuws is, ze gaan op korte termijn beginnen dus hij zal snel bericht krijgen. Spenen; ga ik ook eens proberen!
Aapje, D dus ook KMA . Het scheelt wel dat je weet wat het is en wat je er aan kan doen. Ik had mijn wekker om 0.00 gezet. Hij ging dit keer wel af Ze was vrij wakker toen ik haar in bed legde maar ze is zelf in slaap gevallen. Blackbird, Meira heeft een bibi-speen. Hij blijft over het algemene wel goed zitten. Wat een schatje is L. Meira wil 's ochtends niet veel meer slapen.
Sniffy: deze kuur duurt ook weer vijf dagen, vandaag is dag 3. Robin: dankjewel! Flutterby: nee dat is mijn gedachte nu ook. Maak wel steeds mijn borsten schoon voor en na het voeden, was mijn handen duizend keer per dag etc, maar ik denk dat ik vandaag of morgen toch even de huisarts ga bellen, of misschien tepelhoedjes gebruiken ofzo. Goofie: wat vervelen dat het zo blijft emmeren met je bloeddruk. Kan me voorstellen dat je er goed klaar mee bent. Als je er echt paniekerig door wordt, misschien toch even met de ha overleggen of je er iets tegen kan doen? Nijnonijn: nogmaals sterkte met alles. Hopelijk krijg je een beetje nachtrust. Tam27: succes vandaag in het ziekenhuis en sterkte voor je zoontje! Petera: bedankt voor de informatie. Zijn redenatie was dat de kleine er (nog) niet echt last van lijkt te hebben en dat met het water zijn mond schoongespoeld wordt, zodat er niet/minder melkresten achter blijven. Ik heb ook zulke dromen. Dan droom ik dat ik hem aan het voeden ben en dan word ik wakker omdat hij wilt drinken en ben dan ook even van mijn apropos, omdat ik dacht dat ik al bezig was. Aapje: wat zielig voor de kleine, maar goed dat je de oorzaak waarschijnlijk gevonden hebt! Germini; succes bij de huisarts vandaag, hopelijk vinden ze iets waardoor het beter met haar gaat! Flora: hopelijk slaat het bestralen inderdaad aan! Nogmaals sterkte met de hele situatie. Blackbird: wat een leuke foto! Heerlijk zo'n blije babytoet Werk: ik begin in April pas weer geloof ik. Ga vier dagen werken, 1 dag ouderschapsverlof. Mijn man doet hetzelfde. Ik kan helaas niet minder werken dan 4 dagen omdat ik in een promotie traject zit. Vraag: Wat zijn de ervaringen hier met tepelhoedjes? Heb je zelf gekozen om ze te gebruiken, is dit erg slecht, drinken ze dan inderdaad minder, hoe heb je het weer afgebouwd?