Joni, een tepelhoedje is niet slecht hoor. Ik heb fenna er 5,5 maand mee gevoed omdat ik vlakke tepels heb. Ze is er gewoon groot mee geworden. Ze moeten er iets meer moeite voor doen.
ik ben met de hoedjes begonnen omdat Aiyanna de eerste dag me tepels helemaal kapot had gezogen.ze dronk er goed mee en had niet het idee dat z eminder binnen kreeg want ze kwam best veel aan in korte tijd.ik heb af ten toe het hoedje weg gelaten soms wilde ze dan niet drinken soms pakte ze hem goed dronk ff en liet los en keek me aan van wat is dit nou en ineens deed ze het heel goed en nu drinkt ze zonder hoedje.dus als je af wil bouwen zou ik je borst af en toe zonder hoedje aan bieden en kijken hoe ie reageert
ja erg leuk nou hier is het geen piano idee maar ja wat wil je als er 1 van bijna 8 kilo en 1 van bijna 7 kilo(schat ik laatste keer dat ik hem woog was ie ruim 6 kilo) naar beneden denderen achter elkaar aan
Wij hebben open trappen dus hier wel een pianoconcert Die van ons zijn ook flink. De kater woog eerst 9 kilo maar hij is afgevallen tot 6,5. De poes weegt zo'n 5,5-6 kilo.
Pffff ik ben aan het wachten tot madame uitgepoept is. Inmiddels luier nummer drie in vijf minuten dus nu maar even een kwartiertje geduld lol
Hoi meiden, joni, ik heb in het begin ook gevoed met tepelhoedje, omdat ik vlakke tepels heb, ging prima hoor! en I. dronk er ook goed uit! hopen dat je blaasontsteking snel over is (was jij toch)en dat je lekker kan genieten! flora, hopelijk slaat het bestralen aan! en is em al klaar met poepen? haha germini, hopelijk kunnen ze iets vinden bij de huisarts! sneu he voor zon kleintje! blackbird, haha wat een leuke foto! tam27, sterkte met je zoontje vandaag! hier: vanochtend naar het cb, voor de eerste prikjes, bah dat is echt niet leuk! moest er zelf ook bijna van huilen haha, hij ligt nu lekker te slapen.. hij was flink gegroeid hij was vorige maand 52.5 cm en nu 58! en hij woog eerst 4240 gr en nu 5220! hihi! verder was alles goed, maar die prikjes, bah!
Jaaaa ze is klaar haha! Zo poept ze eens in de drie dagen en zo al twee dagen drie volle luiers. Lijkt me voor haar wel fijner, ze heeft dan minder kramp! Ze ligt nu in haar bedje bij oma td slapen, omdat ze gisteren zo slecht sliep blijf ik er even naast zitten. Als ze dan wakker wordt dan ben ik gelijk vertrouwd in de nog vreemde omgeving, dan kan ze de volgende slaapronde alleen
Tamm; rot hè die prikjes, had ook de tranen in mijn ogen. Isa mag volgende week voor de 2e ronde... Joni; hopelijk gaat t snel beter. Jij gaat ook 4 dagen en je man ook, net als wij, hoor je niet zo vaak. Vind 4 dagen ook veel vooral nu t dichterbij komt, 5 wk nog. Flora; fijn dat t "goed" nieuws was voor je vader. Merken jullie ook dat de kleintjes minder gaan slapen overdag? Isa is de avonden al een tijd veel wakker, maat ze sliep overdag altijd veel. Laatste dagen is ze ook overdag langer wakker, wel gezellig!
@blackbird, wat een super leuke foto! Heerlijk bekkie! @aapje, ach wat zielig dat hij koemelkallergie heb.. wel fijn dat je er nu achter bent zodat je er op kan letten! Hier; met l.izzy gaat t super, drinkt,slaapt,poept en lacht. Is echt genieten nu, zo leuk dat ze steeds wijzer wordt! Geef haar s avonds altijd om 22.00 de fles. Vanmorge werd ze om half 8 wakker dus ik mag niet klagen. Verder heb ik triest nieuws, mn man zn neef is maandag plotseling overleden. 27jaar, grote sterke vent, kerngezond, zakte zo in elkaar. Echt bizar... Hij was net 3 maandjes getrouwd. Waarschijnlijk een hartaanval, hij is nog onderzocht maar heb de uitslag nog niet gehoord.
Jeetje mamsie wat bizar....sterkte voor jullie! Fijn dat het met L.izzy zo goed gaat! Blondje; em is ook steeds meer en langer wakker. Probeer goed op slaapsignalen te letten, als ik haar te vroeg in bed leg lukt het slapen niet en bij te laat ook niet haha net is het goed gelukt, ligt al 1,5 uur in haar "eigen" bedje (we zijn nog bij mijn ouders)
@mamsie, He jakkie! gecondoleerd. Veel te jong! Sterkte. @coon, Jeetje dat zijn dikkerds die katten vanjou haha. @blondje, Ja L.exi is ook overdag nu wel wat langer wakker! @blackbird, Wat een mooi kindje en wat een schitterende lach! @tamm, Lekker gegroeid! L.exi krijgt morgen de prikjes! Heeft jouw kindje er last van? Vanmorgen met L.exi naar de ha geweest. Ze krijgt nu 2x daags Zantac. Mijn zoon heeft hetzelfde gehad. Ik dacht dat reflux niet erfelijk was maar de ha zei doordat mijn zoon het ook heeft de kans erg groot is dat het broertje of zusje dat ook heeft. Ik hoop dat het aanslaat! over 2 weken weer contact met de ha en dan hoor ik hoe verder. Thnx voor all het medeleven!
@Blondje O leuk zeg dat je neefje komt logeren,wel fijn dat je vriend dan ook thuis is hier nog niet dat de kleine man langer wakker is overdag,wel in de avond idd @Germini O vervelend zeg dat het zo blijft met de voedingen,hopelijk weet je iets meer nu ?? Wel een lekkere nacht zeg! Ja ik wil het wel gaan proberen ,en volgende week ga ik even langs de HA om het met haar te bespreken hoe of wat en of zij ook denkt dat het KMA is,maar goed de verschijnselen liegen er niet om Maar herken wel veel van jou verhaal met drinken,ook na 60cc "zeuren",kronkelen,huilen en ook bij een boer huilen ben dus benieuwd wat jou HA zegt @Flora Dat is op zich wel "goed"nieuws dat ze niet willen opereren maar wel gelijk opereren kan altijd nog O E.mma dus lekker nieuwsgierig,wel leuk he als ze zo zijn Zo lekker bezig dus de kleine dame,haha maar wat je zegt wel fijner dat ze vaker poept hoe is het slapen gegaan @Blackbird Hier spenen van bibi en dan die van 0-6 maand geloof ik (vriend heeft ze gekocht nl) Wel lekker dat hij hem nu zelf in kan houden wat een heerlijke lach!! @Coon Fijn dat je zo n lekkere nacht hebt gehad O lekker dat de katten dan s nachts lekker gaan spelen en overdag slapen @Sniffy O en heeft ze daarna wel weer zoveel uur ertussen gelaten of kwam ze toch eerder ? hier nl wel als ik hem wakker maak @Jonijoni ik heb hier wel met tepelhoedje gedaan omdat D.jaydian niet aanpakte en met een tepelhoedje wel Maar ik kolf nu fulltime dus weet verder niet hoe of wat @Tamm Zo lekker gegroeid idd,heerlijk hoor Wel sneu van die prikjes,zie er ook wel tegenop hier,bah @Mamsie Gecondoleerd met dit verlies,echt erg dit! Wat fijn dat het goed gaat met L.izzy lekker van genieten dus
germini, tot nu toe nog niet echt last ervan, hij is wel wat duf.. en zal wel veel slapen vandaag gelukkig kreeg ik net nog wel een lachje van hem..
Hier is M.itchell weer lekker eigenwijs en dus zeg ik dat hij op moet houden met zijn gezeur Zegt ie tegen mij op een boze manier "o grrr jij bent zo slimmmm mama" whahahaha klinkt zo leuk Ik beaam het dan ook maar ,alleen bedoelt hij dus iets anders
haha aapje, grappig he die kids Btw..........Lexi krijgt Zantac en over 2 weken moet ik weer terugkomen. Ben benieuwd! @tamm, Aaahh zo'n lach maakt je dag weer goed! hopelijk blijft hij zich goed voelen. Ik ben bneieuwd hoe lexi het doet morgen. Mijn zoon was er altijd doodziek van! ik heb de pcm dus vast in huis gehaald! *ik ga even poetsen*
@Tam: Hoe is het gegaan? @Aapje: Zo vervelend kma, mijn oudste had het ook @Blondje: Lekker druk nog een dreumes erbij! Maar vooral gezellig natuurlijk @florabella: Wat is er aan de hand met je vader? Ik ben er later bijgekomen dus heb het gemist.. @Blackbird: Oooh wat een heerlijk bekkie *smelt* @Joni: Ik heb tepelhoedjes gebruikt toen ik kloven had, maar ze ging er alleen maar slechter door aanhappen. Maar ze dronk sowieso al slordig.. @Tamm: Zo die is lekker gegroeid! Hopelijk wordt hij niet ziek van de prikjes. @mamsie: Jeetje wat erg, zo jong nog.. gecondoleerd. @Germini: Hopelijk merk je snel verschil met de Zantac. N. drinkt ook onrustig, ligt te kronkelen, ze 'kloekt' ook vaak. Dan hoor je de voeding omhoog komen en slikt ze het weer terug. Maar ze huilt niet overdreven veel, Lexi wel? N. is niet helemaal in d'r hum vandaag. Weer snotverkouden, vanochtend na 1,5 uur alweer wakker terwijl ze dan normaal 4 uur slaapt. Huilerig . Hoop dat ze zich morgen weer wat beter voelt, zo zielig...