Mamsie, jeetje wat is dat schrikken zeg. gecondoleerd en heel veel sterkte. Aapje, wat geweldig hoe je oudste kletst. Genietn is dat he? Minder slapen, hier elke keer na de fles 1,5 uur wakker ongeveer en dan naar bedje. vanochtend had hij slecht geslapen omdat we ff op pad waren maar net na de fles meteen in slaap. Het wisselt dus wel een beetje. Blachbird, wat een schatje. Heerlijk als ze lekker aan het lachen zijn he? Ik heb het nog niet goed op de foto gekregen. Of te donker of net te laat. Hier vannacht een goeie nacht. 22.00 en 5 uur een fles en hij sliep van 20.00 tot half 10 vanochtend. Mag hij van mij elke nacht wel doen Tamm, lekker gegroeid zeg! Zo zielig als die 2e prik erin gaat he? Cb vertelde dat daar een dikkere vloeistof in zit.. Arme schatjes.. Flutterby, een lekker rustige dag verder dan maar! Zielig als ze verkouden zijn. En je kan niet echt wat doen voor ze he? Ben bezig met traktaties voor het kdv. Volgende week wordt mijn grote man alweer 2 jaar. Hetgaatzohard, hetgaatzohard... Echt genieten hoor van die kleine wormpjes!!!!
Tepelhoedje !!!! Geweldig, Seth kon de tepel niet goed pakken.Dankzij tepelhoedjes van Sniffy drinkt hij nu wel aan de borst.Ik kolf ook nog omdat ik een behoorlijke melkkoe ben. Afbouwen? Ik denk er niet aan.Van mij mag hij nog heel lang bij mama drinken.
@mamsie: jeemig dat is wel heel jong, zo zouden mensen niet mogen sterven.. @germini: gelukkig dat de HA iets kon doen! wel vervelend, maar beter dan dat je kindje pijn heeft. @tamm: ieh prikjes! L krijgt ze volgende week, ik zie er nu al tegenop @Flutterby: een hangdagje? mm vervelend, zeker als je eigenlijk vanalles gepland had om te doen.. @luna: genieten, ja iedere dag! ik vind het echt heerlijk om mama te zijn!! @slapen: wat slapen jullie kindjes al lang!! ach het zal vanzelf wel komen hoop ik.. de slaapzak deed vanacht iig al wonderen @werken: ik ben gister aangenomen bij post nl. en ik ga dus (hou je vast) volgende week donderdag al werken! eigenlijk wel beetje schrikken, omdat het zo ineens is en het is nieuw, dus je weet niet goed wat je moet verwachten.. Als een idioot gister kinderopvang gaan regelen.. Maar ergens ook wel lekker. en het gaat maar om 3 dagen en op die dagen maar max 2,5 uur.. valt dus reuze mee! maar toch spannend.. Hier ging de kleine man daarnet ineens compleet over de zeik, echt kei keihard huilen! en geen ideee wat er mis was! zoo zielig! hij wilde niks.. en nam ook niet (zoals normaal) pauzes tussen huilen door.. nu ligt ie op zijn vader te slapen op de bank (en paps slaapt ook trouwens)
Blackbird, dat is zeker snel dat je moet werken. Maar ja je hebt gelukkig wel een baan. Gefeliciteerd ! Luna, fenna wordt in april al weer 3
Leuk blackbird! Gefeliciteerd met jr baan! Opvang gelukt? Em huilt ook wel eens heel hard om niets, eerst dacht ik echt dat ze dan pijn oid had maar het is volgens mij schrik. Zo madame ligt alweer ij bed, ik weet niet wat me overkomt. Ze blijft denk ik maar bij oma wonen!
Ik heb al een aantal dagen het gevoel dat ik ieder moment heftig ongesteld ga worden . Maar het is niet meer dan (nog) steeds bruin dan weer wat rood verlies.
Gelukkig, dan zijn we niet de enige  Zou dat bij het moederinstinct horen ? Alhoewel ik me soms ook een beetje schuldig voel of ik hem al niet te lang heb laten liggen voordat ik er ben ...
ik denk hier dat mick verborgen reflux heeft. Pff het huilen wordt met de voeding erger niet normaal meer. Krijsen tot en met en niets helpt. Heb morgenvroeg een afspraak staan met de osteopaat. Wilde met de huisarts bellen, nemen die de telefoon niet op op donderdagmiddag... Tjonge jonge... hopelijk is er iets aan te doen... Ik hoop op medicijnen voor het mannetje, want dit is echt geen doen. Het ging de afgelopen twee weken best goed, maar deze week wordt het alleen maar erger.... EN wat kun je er dan toch doorheen zitten zeg...
Ja dat is wel de bedoeling, ik kijk wel hoe t gaat. Stoppen kan altijd nog. Je hebt een halfjaar recht om te voeden of kolven tegen doorbetaling van je loon, maar je moet het wel overleggen met je werkgever. Ik heb ook de freestyle van medela, die is fijn he !
Maar de ha zegt wel dat hij jullie spruw hebben ? Waarom dan niet meteen behandelen, straks wordt het erger en moet je toch beginnen. Ik gebruik tepelhoedjes omdat ik te kleine tepels heb. Ik gebruik ze al sinds de geboorte toen we in het zh waren. Koen hapte niet meteen maar met een tepelhoedje wel. Ik probeer nu elke dag ff zonder tepelhoedje te laten drinken, dat gaat goed. Hij wil niet elke keer maar 1x per dag hapt hij toch al een paar minuten bij mij. Vorige week 2 hele voedingen zonder . Ik ben aan t afbouwen omdat het toch een beetje geknoei soms is, vooral als hij loslaat en het hoedje zit nog vol met melk, dan glipt het weg of hij slaat het hoedje eraf ... Heb dus altijd een hydrofiel op hem liggen en een spuugdoekje onder mijn borst in de bh vastgemaakt. Ik weet niet of hij minder drinkt, maar hij groeit goed, dus daar zal het niet aan liggen. Heb t idee dat het drinken langer duurt met dan zonder. Hopelijk heb je hier iets aan !
Daisy, hoeveel kolf je dan nu nog ? Als hij nu altijd bij jou drimkt, hoef niet meer zoveel te kolven, anders blijft je productie hoog. Dadelijk ga je eens een dag weg, kun je niet kolven en dan ga je flinke stuwing krijgen.
Echt vloeien als in het begin niet. Maar toch steeds nog bruin/rood verlies. Het is 2 dg gestopt. Dat was zo'n 3 wk geleden. Maar daarna ging het gewoon weer verder.
@blackbird, gefeliciteerd met je nieuwe baan ! Kun je bijna tussen 2 voedingen in doen . Gelykt met het kdv ? @mamsie, gecondoleerd ! Veels te jong en kan me niet voorstellen hoe erg het is voor zn pasgetrouwde echtgenoot 
Ik ben wel aan het afbouwen met kolven, dit voornamelijk omdat hij ze niet helemaal leegdrinkt naar mijn mening.En zo kan mijn vriend de laatste voeding geven voor hij naar bed gaat rond 1uur.Dan kan ik op tijd naar bed.Als ik een dagje weg ga dan drinkt Seth toch bij mij, of kan ik s`morgens toch kolven en dat meenemen? dan zal ik toch geen stuwing krijgen?of ben ik erg blond?
Daisy, als je productie hoog is door kolven én voeden en er valt er 1 weg dan kan je wel stuwing krijgen omdat de vraag ineens minder is.
dan zou ik dus helemaal moeten stoppen met kolven? en als ik dan een dag weg ben zou ik dan in het openbaar gewoon bv moeten geven? ik wou dit eigenlijk nu nog even doen om een voorraadje in te kunnen vriezen, voor als we een dagje weggaan ofzo, maar dat is dus een slecht idee? sorry misschien erg blond
help! L poept normaal om de 2 uur ofzo maar vandaag heeft hij nog bijna niks gedaan, hij ligt wel enorm te persen en iedere keer als hij een windje laat krijst hij het uit van de pijn! infacol geef ik al, iemand tips??? Sorry voor het ego bericht...