Blackbird; en poept vaak ook een dag niet. Dan wel persen en knetterscheten, laatste twee dagen hier juist andersom al vijf poepluiers.....ze blijft poepen!
@Germini Ok ben benieuwd hoe het dan gaat ,L.exi heeft toch ook KMA? Ja heerlijk he die wijsneusjes @Fluttrby O bij jullie dus ook wel bekend met KMA,hier de oudste ook alleen kwamen we daar pas na 2 1/2 jaar achter Hoe is het nu met N? @Luna Ja heerlijk dat geklets,maar hij klets zoveel dat je soms denkt ,sssst O leuk wat voor trakaties heb je gemaakt? en een heerlijke nacht zeg! @Sniffy o dat is idd lekker zeg,hier gaat dat helaas niet op als we hem wakker maken om 22.30 dan is hij gewoon weer tussen 4 en 5 misschien ook laten liggen tot 00.00 en dan eens zien @Daisy wat super zeg dat S.eth nu zo goed bij jou drinkt,lekker van genieten ! @Blackbird Gefeliciteerd met je baan Maar ga je de kleine man naar een kinderdagverblijf doen? hou je dan nog wel wat over van je verdienste,want je betaalt toch voor een hele ochtend dan ? Ah sneu zeg dat de kleine man net zo moest huilen,wel lekker dat hij nu bij papa slaapt en papa dus ook @Flora Super zeg dat E.mma het zo goed bij opa en oma @Hellepelle Wat naar dat M.ick zo moet huilen bij de voeding Ik hoop dat de osteopaat iets kan doen of dat hij medicijnen krijgt dit is idd heel erg sneu @Ongi Hier alweer een week voorbij,zou het anders zijn als je kolft?
Aapje; ik voed "live" maar hier ook al ongi met 6! week.....mijn lijf is klaar voor nummer twee...maar het koppie nog langer niet
Zo he he onze Timo ligt eindelijk te slapen. De operatie zelf is super gegaan, alleen was het naderhand natuurlijk heel veel huilen en hij was echt ontzettend boos. Na een tijdje bij papa te hebben gezeten, wilde Timo bij mij op schoot zitten. Hij liet toen een paar flinke boeren en ik dacht al; het zal toch niet.....en ja hoor, drie flinke golven oud bloed braakte hij op. We zaten bij beide helemaal onder Je weet dat het kan gebeuren, omdat ze veel bloed inslikken en daardoor misselijk worden. Maar zoveel bloed, ik schrok me rot Daarna voelde Timo zich gelukkig wel een stuk beter @Flora; wat fijn dat ze eerst gaan bestralen en niet meteen hoeven te opereren, nogmaals sterkte! @Tamm, zielig hoor die prikjes Ruben en ik moeten er maandag aan geloven. Maar wat is hij goed gegroeid zeg @Mamsie; wat een verschrikkelijk bericht en nog zo jong Gecondoleerd! @Germini; hopelijk slaat de zantac aan! @Flutterby; beterschap voor N. Zo zielig als die kleintjes zich niet lekker voelen @Blackbird; van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan, leuk
Aapje, ik zou het gewoon proberen hoor, een fles om 0.00u. Als het niet werkt dan hou je het gewoon bij het oude.
Je kunt best kolven hoor, ik doe dat bv 1x per dag. Als je een fles voor s nachts wil en wat extra, kolf je bv 2x, hangt ervanaf hoeveel je kolft. Maar als je telkens na een voeding kolft, blijf je meer productie houden, en zo voelt je borst natuurlijk nooit leeg aan . Voor vragen hebben we dit forum toch !
@daisy, Hoe gaat het verder met jou en S.eth, ik zie je niet meer zo vaak hier, we missen je 
@petera, ik ben een weekje weinig geweest.druk gehad met de laatste dingen regelen op mijn werk.Volgende week nog even me waardebon ophalen voor babykleertjes (gehad wegens geboorte Seth) en nog een laatste keer gebruik maken van me personeelskorting. Maar verder mag ik niet klagen. Bv gaat hartstikke goed, is alleen nog even wennen dat je bepaalde dingen nog niet weet, onder andere het kolven dat ik dus niet te veel moet kolven. Seth is een vreetzakje hij komt gemiddel 300gr aan per week.Hij heeft sinds vanavond maatje 2 van pampers aan.En alle maatje 50 is de kast uit, naast de 56 ligt nu ook de 62 al in de kast. Ik lees net dat jullie van de spruw af zijn, fijn zeg, verder alles goed met jou en je mannetje?
Ben blij dat de borstvoeding nu goed gaat ! Stukken makkelijker zo he ?! Vindt t alleen jammer dat je kraamzorg je niet op een tepelhoedje heeft gewezen, zij zijn toch diegene waarop je moet kunnen vertrouwen in je eerste kraamweek, niet ? Maat 62 al, ben jalours, hier past bijna maat 50 Hier gaat t goed, we zijn langzaam aan t proberen om van t tepelhoedje af te komen, maar als t niet gaat ook goed. Als hij maar fijn bij mama drinkt 
in de ochtend ga ik het cb (of de dokter?) Bellen.. ik zit nu voor de 2e keer deze nacht met een baby op schoot die totaal over de rooie is omdat hij zijn ontlasting er niet uit krijgt.. hij krijst echt van de pijn ik kan zelf ook wel janken.. het is zo zielig..
Wat sneu!!! Dikke knuf! Misschien even temperaturen Soms maakt de thermometer het los en komt het eruit
@Flora, heb ik al geprobeerd.. ik wilde ook zien of hij geen koorts had, maar dat was niet zo gelukkig.. Ondertussen is het nu de 4e keer dat ik hen zit te troosten.. en hij wil nog amper drinken heeft wel iets op rond half 4 maar zijn buik lijkt zo'n pijn te doen dat als ik hem aanleg en zijn buik bubbelt door de beweging kan hij alleen nog huilen.. Ik hoor en voel zijn darmen ook door zijn navelbreukje heen.. Heee.. ik hoor iets knetteren naast me.. zou het nu toch lukken? Hij huilt niet meer.. Wordt vervolgd...
Hier een hele goede nacht gehad. Janco had Meira om 20.00 een fles gegeven. Ik had mijn wekker om 0.00 gezet, maar blijkbaar toch weer uitgezet Werd ze zelf om 6.00 wakker Dat is lang geleden dat ik zo lang heb kunnen slapen.