Hier ook weer even een korte rea weer, sorry! @aambeien: hier ook last van gehad. Curanol gekocht, zowel zalf als pillen, en werkt perfect! Kon zelfs een keer niet slapen vd pijn en nu zijn ze stukken kleiner en bovenal niet meer pijnlijk. @verschonen: in principe na elke fles tenzij hij volkomen in dromenland is. Sowieso bij elke poepluier trouwens. Zou dat zelf ook niet fijn vinden om poep tussen m'n benen/billen te hebben... Nou we gaan maar ns slapen hier. Liggen er ns op tijd in en dan hopelijk deze keer geen sex zodat er meteen geslapen kan worden. Manlief neemt het ervan nu ik niet meer vloei en ik nog verlof heb
@Tamm, helaas woon je iets te ver, kan je het niet versturen via postnl? @goofie, als jij een betere groeilijst kan maken, succes dan.Een beetje commentaar geven op mijn lijst. Pfff hoe durf je. :x Ik daag je uit een overzichtelijkere te maken. @bella, leuk jurkje, staat erg schattig. @verschonen, na elk flesje en als meneer tussendoor iets doet dan verschoon ik dat ook. Hier een vreemde papa (mijn vriend). Ik geef Seth aan hem zodat ik kan afwassen, Seth begint te huilen.Legt hij hem in de box, meneer wil een sigaretje roken.Ik geef hem commentaar zegt hij: Seth blijft toch janken.Hij gaat roken en ik ga naar Seth.Geef hem een flesje en Seth is stil.Logische dat hij huilt als hij honger heeft.Grrr waarom heeft me vriend niet gekeken waarom Seth huilde.Het was toch wel de makkelijkste reden.Ik doe het met liefde voor Seth.Maar ik begrijp me vriend even niet.
Ik kom even snel aanwaaien, Mila wil namelijk even zwaaien @bella: Wat een schattig jurkje zeg! Hier kruipt ook alles omhoog altijd @daisy: Mijn vriend laat Mila soms ook langer huilen dan ik, denk dat hij er beter tegen kan.. Soms wel irritant inderdaad!!
@daisy: ik was geloof ik niet de enige met commentaar haha Ik ga eens even brainstormen voor zover ik dat nog kan.
@goofie, en toch mag jij de nieuwe groeilijst maken, dit keer wel graag overzichtelijk he? En voor het eind van de week afhebben graag @babystew, hij heeft niet eens gekeken waarom Seth huilde legde hem gewoon gelijk in de box.Omdat hij een sigaretje wou.Daar kan ik niet tegen je kleintje heeft honger dat is toch belangrijker dan dat sigaretje.Nu is hij al 30min sigaretje roken, volgens mij zit hij te mokken omdat ik commentaar gaf.En Seth ligt nu tegen mij aan te snurken, wat lijkt hij toch op mama. Die foto net of ze even hallo zegt tegen ons, haha
Hallo Mila ! Wat heeft ze toch mooi donker haar ! Verbaasd me elke keer weer op je fotos. @daisy, heb je ook al geprobeerd te voeden met een tepelhoedje ? @verschonen, nu ben ik bezig met de nachtvoeding en de pamper voelt niet nat aan, dus die laat ik lekker zitten, nu is hij nog suf, kan hij zo meteen in bed terug en weer slapen. Dus de nachtvoeding niet altijd, hangt van de luier af en hoe waker hij is.
aambeien@ hier ook erg last van gehad,toen curanol gehaald en die curanol tabletten besteld,is een apotheek in hilversum die ze maakt en verstuurd en die combi is geweldig,de zalf alleen deed neit veel. germini,ik zit nu ook alweer halve nacht beneden met een huilend meiske die steeds herkauwd windjes laat en overstrekt dus ik ga morgen maar eens bellen met cb of overstappen op pepti niet een slimmer plan is,maar wil het wel vergoed krijgen want is anders neit te betalen. groeilijst,ik zal hem wel aanpassen...
Oooh wat een k*tnacht zeg! Vreselijk. Ik ga de voeding ophogen. Dan zitten we weer op teveel, maar die nachten......ipv dat het beter wordt worden ze slechter. Hij meld zich 's nachts om de 2 uur. Krijg hem niet stil, behalve met fles. Sabbelt op alles wat in de buurt van zijn mondje komt en probeert alles in z'n mondje te stoppen. Het cb kan me de boom in met hun waardeloze tips. Niks helpt. Ik wordt echt knetter van het gehuil. Dag en nacht. Ben doodmoe en kom slaap tekort. Ik weet niet hoe lang ik dit kan volhouden. Sorry voor dit ego bericht.
Ow nu snap ik wat je bedoelt ! Ja, als Koen huilt, begint t al te druppelen. Vorige week een voedingsbh aan t passen in de winkel, Koen huilt ff in de maxicosi in mn pashokje en hoppa, drup drup drup. Had gelukkig de nieuwe bh al uit 
Bella; leuk jurkje! Nieuwe collectie Noppies? Zitten leuke dingen bij, heb het online bekeke. Hier ook redelijk wat van Noppies. Dag Mila! Wat n leuke foto zeg. Nijn; idd je moedergevoel volgens is denk ik het beste. Gisteren manager gesproken, het kwam er op neer dat hij graag wilde ik mee zou doen, maar als t niet kan omdat ik geen oppas hebt houdt t op. Verzoek om de pz-dame te bellen zelf te bespreken hoe dan. Nou die informeerde niet eens hoe t gaat met Isa. Ik vertelde haar dat ik nu pas weet van cursus volgende week en dat ik geen oppas heb. Heel verhaal over dat het belangrijk is om met collegas te volgen ivm de interactie en dat ik dan n stuk mis voor mijn werk en achterloop. (we hebben t over workshop tbnieuwe werken) ze wilde wel meedenken, opa en oma of alvast naar de opvang. Mijn (schoon)ouders werken beide nog. Vriend is woensdags thuis maar dan was er gelukkig geen cursus. wat betreft de bv, ik ging toch ook vast wel eens met n vriendin weg dat ik moet kolven. Toen t echt niet anders kon heeft ze dan gezegd dat t na mijn verlof kan om de modules in te halen, maar zou nooit hetzelfde weten als mijn collegas. En kon t dan misschien op t moment dat de opvang start, tijdens verlof. Gezegd dat die pas start als ik ga werken, dat vond ze niet slim om dat t goed was er zelf aan te wennen was haar ervaring. Ze gaat wel n ochtend oefenen, maar thats it. Nu moetnik vandaag bellen met de trainster moet wel n telefonische intake van 30 minuten doen. Iig opgelost nu weer genietn zonder me druk te maken over zo iets.