germini, waarvoor heeft l.exi de zantec dan? en wat houd dat in? hier had I. net een hele volle poepluier, en net zijn flesje ook leeg gedronken! wel met veel tussen pauzes, en papa gaf het flesje. maar hij blijft wat onrustig..
Flutterby, bij ons is het al weken dicht. Maar zolang ze er geen last van heeft en ze geen koorts heeft zou ik tot maandag wachten.
Vandaag voor het eerst echt ongesteld, zal het komen doordat ik aan de cerazette ben?? Bij de andere duurde het 10 6 en 8 maanden voordat ik weer ongesteld werd ???
So brusje, dat is idd snel! Maar er zijn er al meerdere hier toch? Ik nog niet, t mag ook nog wel even uitblijven Hier echt een hang-dagje.. meneer kan alleen maar huilen, behalve als hij op 1 van ons ligt, en wil heel veel voeding, terwijl hij de afgelopen dagen juist weinig wilde.. ach t zal wel een regeldagje zijn.
@Hellepelle Mijn oudste zoontje heeft eerst zantac gehad,maar dat werd niks toen nexium gekregen en dat was echt superspul,werkte echt heel snel en goed @Flutterby Hier ook nog steeds vocht/etter uit het naveltje ga maandag even naar het cb ,want als het vochtig bleef dan ging ze het aanstippen dus misschien even je cb bellen daarvoor
Is het niet gewoon een sprongetje.. Heb dat hier 2 week geleden ook gehad met elynn, werd helemaal gek. Heeft een week geduurd, kreeg er ook niks in, steeds krijsen en overstrekken tijdens het drinken. Het was van de een op andere dag over en heb nu ineens een heel vrolijk meisje terug! Ik weet het niet hoor, maar dit klinkt voor mij zo bekend.. Misschien is er wel niks aan de hand, ik dahct ookd at er iets aan de hand was..
Tamm, ik herken het ook van een sprongetje. Nou wil ik niet zeggen dat je alles op een sprongetje moet gooien hoor. Meira begint gewoon te drinken maar als ik haar dan halverwege wil verschonen en laat boeren dan wil ze daarna niet meer drinken. Dan doet ze heel hysterisch als ik de fles in haar mond doe. Haar speentje wil ze dan wel. Als ik dan rondloop en zing wil ze wel drinken
Goedemorgen! @flora, dat is een beetje de omgekeerde weg haha.......... @tamm, L.exi krijgt Zantac ivm mogelijk reflux. Ze huilt heel veel en het drinken gaat heel slecht en ze heeft veel last van spugen en teruggeven van voeding. Maar het kan bij jou mannetje inderdaad ook gewoon een sprongetje zijn hoor. Als hij verder nergens geen last van heeft zou ik me niet zoveel zorgen maken. Bij L.exi zijn er vanaf het begin al problemen..... Gisteren heeft L.exi wel weer meer gedronken. Joepie!! Vraag niet hoe..........maar het zit erin. Ook heb ik het gevoel dat de darmkrampjes wel minder zijn met die dr. Brownfles. Alleen heb ik ook weer het gevoel dat het drinken te langzaam gaat uit die fles...............iemand ervaring?? Ik baal wel als een stekker dat L.exi voorheen gewoon vanaf 21u laatste fles doortrok tot 4u en dan tot 7u of 8u en de laatste week elke keer om 2u en 5u komt en dan pas om 8u............zucht............
Ik snap dat dat niet zo leuk is germini maar als ze zich beter voelt en vaker om eten komt is dat misschien een goed teken toch?? Of drinkt ze per keer dan weer minder? em kwam pas om vijf uur! Dus ze liet er 6,5 uur tussen....lekker een natte plek in mijn bed van een lektiet. Ze hoefde niet te zuigen toen ze honger had haha alleen maar te slikken! Ik zag vanacht dat groen aan het bijlezen was, er zijn wel vaker bijlees/meelees mama's en ik ben zi benieuwd hoe het met hun en hun kindjes is!!! Willen jullie misschien een korte update geven zonder op iedereen te moeten reageren!
ja dat is ook wel weer waar flora.........alleen dan schreeuwt ze van de honger (denk ik, want een speen werkt niet) en dan drinkt ze maar 50cc en is ze er weer klaar mee..................snapje?? pfff het is ook nooit goed he haha.......... Ik vind jou er altijd zo lekker relaxt mee om gaan ondanks dat jouw nachten ook nog niet je van het zijn....................knap hoor! maar misschien scheelt het dat em een vrolijke baby is.......
Dat scheelt heel veel denk ik! En mijn levens motto is een beetje als je er geen invloed op hebt je het maar over je heen moet laten komen.....het veranderd vanzelf als onze kindjes er klaar voor zijn. Nu scheelt het nog meer dat E tegen mij aan slaapt dus het is een kwestie van tietie ontbloten aanhaken en verder dutten....doet zij trouwens ook Een fles makeN en geven is echt belastender
Slaapt ze in haar bedje germini? Ik merk dat E heel veel beter slaapt als ze geborgen tegen me aan ligt, ze heeft mij echt nodig om lang te slapen zeg maar. Ik weet niet of je het "durft" maar anders zou je dat eens kunnen proberen
@Germini O fijn dat ze gisteren meer heeft gedronken Ik hoop dat het snel beter gaat en ze de flesjes zonder moeite leeg drinkt @Flora Haha omgekeerde wereld idd ,maar wel goed dat E er zo n poosje tussen heeft gelaten O jij dus ook al weer ongi ondanks de bv ,fijn weer he (Not)
Goeiemorgen dames!! Wat een heerlijke nacht! Gister om 23:00 laatste voeding gehad, toen alleen maar gevoed om 3:30, 6:30 en daarnet werd ik eerder wakker dan hem rond 9:00! Nu ligt meneer (lekker luie zondagochtend) tussen ons in te lachen, "praten" en zijn luier vol te knetteren wat wil je nog meer? @flora: ook een goeie nacht gehad! Lekker! @germini: fijn dat L.exi gedronken heeft gister! Ik hoop dat het zo door gaat.. wel lastig van de nachten..