De trotse december mama's 2011

Discussie in 'De mama's' gestart door Babyboo92, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Goedemorgen

Wat een rust hier!
    Em was afgelopen nacht best zielig, veel lichte kramp net genoeg om wakker te worden en honger te krijgen. Elke keer met mijn linkerborst gevoed om te voorkomen dat ze meer kramp kreeg, dus rechts maar even gekolfd. Nu is mevr. Weer super vrolijk, zo snel de kleren aan en op naar de eerste keer baby zwemmen!

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ja heb het boek er even bijgehad en ik denk idd dat het een sprongetje is.
    Ik hoop het tenminste. Hoe vervelend ook. Maar dat betekent wel dat het over een paar dagen weer beter wordt.

3. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemorgen allemaal,

Wat een uitvindingen zeg, Neocate voeding en inbakeren. Wat een ander meisje .
    Nooit geweten dat inbakeren zoveel rust geeft. Vannacht weer een goede nacht van 23:00 uur tot vanmorgen 05:45 uur ! Ik ben er blij mee.

@ mamsie zo jij al weer aan het werk, jemig zeg gaat hard he?!
    Hier moet ik officieel over 2 weken weer aan het werk, maar mijn bekken werkt nog niet mee en dus word het ziektewet. Wel wil ik op TP basis aan het werk, maar eens kijken wat of het word.

@ update leuk om weer te lezen hoe of het met iedereen gaat.

@ de lijndames hoeveel zijn juliie al afgevallen?

@ hier een ziek meisje op de bank met oorpijn en snotverkouden, koorts en hoesten. Vanmiddag even naar de huisarts met haar. Hopelijk kan die wat aan de oorpijn doen want daar heeft ze regelmatig last van.

4. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen!!

flora, ah wat sneu voor E.mma, gelukkig is ze nu weer vrolijk! wat leuk baby zwemmen! veel plezier:D

Lin, fijn dat je meisje zo goed heeft geslapen! hier bakeren we I.van ook in, hij vind het zelf ook fijn en slaapt ook goed;)
    suc6 vandaag bij de huisarts, nooit fijn als ze er zo vaak last van heeft.

zo nog niet zoveel bij hoeven lezen vanochtend;) was rustig hier..
    I.van heeft weer goed geslapen vannacht, van 22.30 tot 7.00 toen heb ik heb maar wakker gemaakt voor een flesje, die had hij binnen 10 minuten leeg.. nu slaapt meneer nogsteeds, heb ik even kunnen douchen;) heb een puckababy gekocht via marktplaats.. heb nu de pacco inbakerdoek, maar die word straks iets te klein, dus maar even overstappen op de puckababy mini, hij zag er zo op de foto nog goed uit, en kost 25,- in de winkel bijna 55,- volgens mij.

5. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Flora; veel plezier met zwemmen, ben benieuwd hoe t gaat zijn voor haar!

Tamm; lekkere nacht hoor, fijn!

Lin; wat fijn dat t beter gaat zeg! Sterkte met je zieke meisje.

Nijn; hoe het met jou en je mannetje?

Idd rustig hier! Lekkere nacht gehad, ze was gisteravond flink aan het huilen maar werd weer lekker rustig van warm aan mamas borst drinken, ze had net gedronken maar goed. Ze was al zo lang wakker denk dat ze daarom zo overstuur was. Ze sliep ook door tot vanmorgen 9.00 uur en nu weer aan het tukken.

De komende dagen wordt het flink koud, maar wel open zonnig weer volgens mij de rest vd week, dus gezond weer voor een wandeling. Als jullie dan gaan wandelen doe je dan extra dekentje? En handschoentjes heb ik nog niet, jullie wel?

6. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @florabella veel plezier bij het babyzwemmen

@lin super dat het nu veel beter gaat.en dat inbakeren helpt .dat werk hier ook super goed bij Aiyanna

@tamm super dat de nacht weer zo goed is verlopen

@hier geen handschoentjes we hebben in de maxi cosi een dikker zak erin dus das lekker warm en in de draagdoek die ik altijd me eigen jas er over heen dus dat ik ook lekker warm

goede morgen allemaal

hier ook een goede nacht gehad kwart voor 1 een flesje gegeven en ze kwam toen weer om kwart over 5 .ik denk dat ik voor vanacht ga kijken wat ze doet als ik dr fles wat ophoog heb soms het idee dat ze bij die laatste fles nog wel wat trek heeft.

vandaag een rustige dag me man is weer werken.en ik ga wachten tot het kattengrind en voer bezorgt wordt is ze optijd langs geweest ga ik wat langer boodschappen doen wil een nieuwe portomonee en heb wat dingen in het kruitvat krantje gezien ff kijken of he tal in de winkel ligt anders ga ik morgen terug dan gaan de aanbiedingen in.komt ze later dan loop ik ff snel alleen naar de supermarkt.

gister heeft Aiyanna 1 uur zonder inbakeren in bed geslapen me ouders kwam langs en wilde haar even zien dus een tijd geknuffeld en toen was ze in slaap gevallen dus maar zo in bed gelegt want als ik dr ga uit kleden en dan inbakeren dan is ze weer klaar wakker.

en je merkt goed dat het weer kouder is als ik de katten aaien zijn ze helemaal staties en knettert het heel hard

7. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    Even snel ego berichtje....... :D

:D:D:D:Dmijn aanvraag is goedgekeurd!! Ik heb ouderschapsverlof tot september :D:D:D:D:D:D:D:D

8. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    super das lekker hoor

9. jonijoni

jonijoni Actief lid

7 mei 2011
    246
    0
    16
    ZH
    Flutterby: maar hoe snel was dat na de bevalling? Ik ben pas 2,5 week bevallen, hoe lang duurde dat rode vloeien dan weer, hoe lang stopte het en wanneer werd je weer ongesteld?

Lin: fijn dat het zo goed gaat nu met het inbakeren!

Petera: mooi verhaal over de hondjes :) ik moet zeggen dat ik ook niet had geweten hoe ik alles gedaan had als ik al een kind had

Robin: wat fijn, gefeliciteerd!! :)

10. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Joni ik heb vijf weken gevloeid en was na zes weken ongi....pech hebben haha!

Nou em vond het fantastisch!!en OMG wat is ze groot, ze doet niet onder voor de kindjes van 12/13 weken....

11. jonijoni

jonijoni Actief lid

7 mei 2011
    246
    0
    16
    ZH
    Aapje: wat een verhaal van de navelstreng! Dan weet je ook niet wat je overkomt :eek: gelukkig is het goed afgelopen!

Flora: wat leuk dat ze het zo goed deed :) wij willen tzt ook gaan babyzwemmen, lijkt me echt leuk!

12. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @flora: ha ha dat was me al eerder opgevallen dat Em een flinke meid is! vergeleken bij L.ars is ze een reus:p Hollands welvaren noemt mijn moeder dat!:D

@robin: lekkerrr!

@nachten: ik lees heel wat goeie nachten voorbij komen! top! hier gaat het ook eigenlijk prima! hij laat al 3 nachten 1 voeding weg, dus dat zijn er nog maar 2 per nacht.. :D

@wandelen: hier ook heerlijk gewandeld daarnet! lekker een uur buiten met de hond. Ik las ergens dat je je kindje nooit warm kon houden als het vriest.. naja echt wel! hoe doen de mensen in de koude landen dat dan?? Ik heb lekker een schapenvacht (een echte, niet zo'n nepperd van de ikea) in de wagen gelegt, L.ars erop, in zijn jas.. en toen nog een schapenvacht over hem heen helemaal ingestopt.. nou meneer was heerlijk warm toen we thuis aan kwamen hoor!:)
    K heb ook nog een rendierenvacht mocht het -20 worden;)

Nu maar eens bezig de frietpan aan het schoonmaken.. zucht.. wat een klus.. maar goed het is voor het goeie doel;)

vanavond heb ik de eerste terugkom avond van de puf-cursus! leuk leuk! ik heb er echt zin in!:D

13. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Kou; Meira heeft een dikke jas aan en ligt in een wikkeldeken . Ze heeft het warm genoeg.
    Handschoentjes heb ik nog van fenna. Maar heb ze nog niet aangedaan. Haar handen zitten nl onder het dekentje.

Robin, lekker hoor tot september thuis :)

Zo naar het CB voor controle en prikjes.

14. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Em heeft het ook nooit koud hoor! Gewone kleertjes, losse slab met kol muts en dan in de dikke voetenzak. Als
    Het echt koud is kan ze in haar lodger in de voetenzak, werkt prima! Ook wanten aan want ze zwaait zo graag!

15. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Blackbird, wij hebben zaterdag een nieuwe frituurpan gekocht.
    We hadden zo'n roestvrijstalen . Wat een drama om schoon te maken zeg.
    Nu weer gewoon zo'n plastic buitenkant.

16. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd ! Nog een half jaar erbij, super 

17. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen was hier alles wit en t sneeuwt nog steeds. 
    Niet hard, de wegen blijven gelukkig vrij. De hondjes zijn er hartstikke blij mee, zitten de hele tijd met hun neus in de sneeuw. Koen blijft vandaag maar binnen, we gaan morgen weer wandelen naar t cb om te wegen.

koen heeft van opa en oma een soort skipakje gekregen, dat is nu lekker warm  handschoenen zijn niet nodig, want zijn handjes komen er nog niet onderuit 

18. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @Robin, lekker zeg, geniet ervan die extra maanden.

Wat is het F*cking koud zeg, ik zit in een dikke trainingsbroek met een dik vest en de verwarming op 2 en nog is het gewoon ijskoud.
    Woensdag ga ik met Seth en z`n oma winkelen, en dan maar eens handschoentjes kopen.Meneer wil nooit zijn handjes onder de dekens.In huis is dat niet erg maar voor buiten wil ik wel dat hij warme handjes heeft.

19. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    wanten, mijn oma is nogal van het breien, die heeft wantjes gemaakt,maar hij heeft ze nog niet aangehad, straks maar wel even doen als ik naar buiten ga, want hij heeft zijn handjes ook altijd boven de deken..
    hier ook zon lekker warm skipakje, ziet er echt leuk uit haha..

net had hij lekker geslapen in bedje, en nu alweer lui te wezen bij mama,, heerlijk liggen.. Bekijk bijlage 219337

20. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@robinn
    zo zeg, lekker, geniet ervan. Ik ben jaloers.....hier is dat helaas niet mogelijk.

Meiden een vraag.
    Ik begin toch te twijfelen of mijn zoon geen reflux heeft.
    De laatste dagen, klaagt hij ook als ik hem 's nachts na de voeding weer terug in bed leg. Wil zijn speen dan niet hebben. Was eerder nooit zo.
    De laatste dagen spuugt hij ook een beetje. Zijn dan geen golven melk, maar van die afgebrokkelde korrels zeg maar. Snappen jullie me een beetje? ;)
    Het slapen denk ik nog steeds dat het gewoon een aandachtsprobleem is en het niks met het spugen te maken heeft, maar na 8 weken, ben is behoorlijk radeloos en overal over te twijfelen en dus ook of het geen verband heeft met elkaar en eventueel reflux is.
    Weet iemand dit? of herkent die dit? Of het wel of geen reflux is bijvoorbeeld?

Deel Deze Pagina