De trotse december mama's 2011

Discussie in 'De mama's' gestart door Babyboo92, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@Tamm
    wat een mooie foto!

2. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @tamm: leuke foto!:D

@sniffy: ja heb ik ook zo'n rvs ding.. ach het is wel een rotklus.. maar ik doe het niet zo vaak dus ik vind het niet zo erg.. bovendien is het ideaal om hem eerst even te laten opwarmen met wat soda erin, is het ergste vet weg, dan even schrobben met wat afwasmiddel en dan de afwasmachine in:D nu is hij bijna klaar! alleen nog in elkaar zetten en nieuw vet erin!

@wantjes: ik heb hier een jasje met wantjes er aan vast.. maar meneer zijn handjes komen nog maar halverwege zijn mouwen.. dus het is gewoon een kwestie van zijn mouwen wat dichtstoppen aan het begin en klaar:p

3. nijnonijntje

En dan lekker patatjes bakken zeker:D
    Hier staat de frituurpan ook op me te wachten vanavond als ik thuis ben om hem schoon te maken.
    Niet om patatjes te eten helaas;)

4. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    nijn, heb geen idee of het reflux is, misschien verborgen reflux? miss even op googelen?

en meneer slaapt nogsteeds op mijn buik haha

5. nijnonijntje

Ja had al even gegoogled, maar wordt er niet veel wijzer van.......
    Het zou maar kunnen, maar grote kans ook dat het geen reflux is denk ik dan.
    Nergens staat bijvoorbeeld hoe de spuug eruit ziet zeg maar;)
    En omdat hij al heel lang slaapproblemen heeft en ik dat overal er bij zie staan, begin ik dus te twijfelen. Maar het spugen is echt iets van de laatste dagen.

6. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wantjes; waar kun je die kopen in die kleine maatjes?

Net mijn werk gebeld ivm kolven,ga over 4 weken weer aan de slag. Mijn manager reageerde heel positief. Hij grapte dat we wel een ruimte regelen, want in de kantoortuin op ons kantoor is ook zo wat he, een open grote ruimte. Had t wel verwacht maar toch n oplichting deze reactie. Mijn schoonouders komen zo, zijn op vakantie geweest en ze lacht sinds een week, dat wilde ze ook wel kome n zien. Heb al gezegd dat ze dat niet altijd doet hoor haha. Vooral savonds als ze goed wakker is en lekker speelt of sochtends vroeg als begroeting. Wel gezellig dat ze komen, maar weet t pas net en gooit mijn planning beetje in de war.

7. nijnonijntje

ja ik kan ook nergens kleine wantjes vinden.
    Zo raar, alsof die hele kleintjes het niet nodig hebben. DIe van mij heeft altijd zijn handjes boven de dekens of veotenzak uitsteken. Maakt niet uit hoe diep en hoe vaak ik ze weer instop.

8. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Flora
    Sneu hoor dat ze krampjes had,wel fijn dat ze vanmorgen weer vrolijk was
    Hoe vond E het babyzwemmen ?/

@Nijn
    Idd zo is het maar net,die sprongetjes zijn maar een fase ;)
    Ik heb wel het idee dat jou kleine mannetje veel van mijn oudste mannetje weg heeft
    Die was ook zoveel wakker en slecht slapen en ook met sprongetjes had hij meer last
    Komt helemaal goed die van ons is een echte wijsneus:D;)
    Ik herken heel veel van jou mannetje en van mijn oudste en ik denk de hele tijd al dat het dat is,ik zou eens naar de HA gaan en het voorleggen (als je cb niet zo meewerkt)
    Hier ook geen hele golven spugen,maar het liep er de hele dag een beetje uit en ook zo n 2/3 uur na de voeding nog en het was idd met brokjes melk ertussendoor ,dat betekent dat het in het maagje is geweest
    Als het dat wel is dan heeft het slapen er zeker mee te maken,want als je hem op zijn rug legt loopt het zo weer zijn keel in en dat gaat pijn doen ons mannetje draaide toen ook al heel snel om omdat hij op zijn rug zo n last had,hij wilde nergens in liggen alleen maar op schoot,want zo lag hij een beetje schuin
    en als het te lang zo blijft dan kan zijn slokdarm ook gaan ontsteken!
    Wij hadden zijn ledikantje op 2 dikke boeken staan (onder elke poot)
    Ik zou echt eens overleggen met je huisarts het kan je zoveel schelen
    Bij ons heeft een half jaar geduurd en toen kreeg de kleine man medicijnen en hij knapte enorm op en sliep toen veel beter

@Lin
    Heerlijk om te lezen dat jullie nu zo n ander meisje hebben
    Genieten is dat he ?!!
    O beterschap voor jullie oudste,ik hoop dat de HA wat aan haar oortjes kan/wil doen

@Tamm
    Zo he dat zijn de lekkere nachten heerlijk he !!
    Hier ook een puck a baby mini ,ideaal zijn ze

@Blondje
    Sneu hoor dat ze zo moest huilen,maar gelukkig na wat drinken ging het beter
    Hier een jasje aan en dan een dubbele deken en handjes doe ik onder de dekentjes

@Coon
    Ben benieuwd wat ze dan doet met haar slaapje vannacht
    Lekker dat ze even zo in haar bedje heeft geslapen
    Bakeren jullie haar strak in ??

@Robin
    O super meis,nu lekker genieten tot september :D:D:D

@Jonijoni
    Ja dat was echt schrikken,mijn vriend voelde zich zo ontzettend schuldig terwijl hij allen maar deed wat zij zei
    En zei was er heel laconiek over na die tijd en de "baas"van de praktijk heeft haar er op aangesproken en ze hoefde daar niet meer te werken (ze was een inval)
    Niet alleen omdat ze een fout heeft gemaakt,maar omdat ze er niks over gezegd had en niks in het bevallingsverslag had gezet
    Maar idd gelukkig is het goed gegaan en hebben wij een superventje :D

@Blackbird
    Zo L.ars lag idd lekker warm zeg,heerlijk
    En fijn dat de nachten nu ook beter gaan !
    Veel plezier vanavond

@Petera
    Leuk he dat de hondjes dan zo genieten !

@Daisy
    Ja het is echt koud he,en het word nog kouder

9. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Hier vanmorgen even op het cb inloopspreekuur geweest
    Nu hebben ze zijn naveltje aangestipt en moet ik het even aanzien
    is het donderdag nog vies dan moet ik weer komen

10. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben ook erg benieuwd wat ze dan doet.
    ik probeer dr strak in te bakeren soms lukt het haar nog om een arm omhoog te krijgen.dr beentjes zijn gewoon vrij en dat merk ik soms als ze boos is trapt ze de dekens van dr af

11. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    hopelijk werkt het wat ze gedaan hebben met zijn naveltje

12. nijnonijntje

Oke, dankje.
    Ik ga eerst even bij het cb proberen.
    hoop dat ze meteen meewerken en anders de ha.
    Werkte de ha meteen mee bij jou?
    Maar het spugen is dus echt iets van de laatste dagen en het slapen bijna al vanaf het begin.

13. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff had zo gehoopt dat ze optijd het grind en voer kwam brengen wilde naar het winkel centrum gaan lopen(heb geen zin in de tram het is altijd zo druk in de tram en iedereen denk aan zich zelf).maar zie nu dat het hier zachtjes is gaan sneeuwen.

14. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aapje; wat n verhaal zeg van de vk! Hopelijk gaat t nu over/ beter na bezoek cb.

15. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    E.mma vond het zwemmen heerlijk en ligt nu Total los al bijna drie uur te slapen!

Nijn idd ff checken bij het cb!

Hier wanten van haar winterpak, pak zelf is nog iets groot (68) maar de wanten passen!

16. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Aapje, hopen dat het aanstippen werkt. Moet nou toch wel een keer over zijn , toch?!

Flora, ja slapen doen ze wel na het zwemmen :D

Sneeuw: hier sneeuwt het ook :)
    Vind ik zo gezellig.

Net terug van het CB . De prikjes zitten er in.
    Ze weegt nu 4885 en is 55,5 cm.

EVEN EEN AANDACHTSPUNT VOOR DEGENE DIE INBAKEREN;

Na de prikjes mag je 24u NIET inbakeren ivm de warmte die ze dan niet kwijt kunnen.

17. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooh nou dat mochten ze dan ook wel eens tegen mij zeggen;) had hem wel gewoon in de bakerdoek gedaan. alleen toen hij iets verhoging had trouwens niet.. wat raar dat ze dat niet standaard zeggen

18. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Wisten ze dat jij inbakert ?

Want ik had het met haar over slapen. Dat ze ingebakerd slaapt. En toen zei ze het.

Gelukkig kan Meira ook op haar buik slapen :)

Daar zei ze ook niks over , over het buikslapen. Normaal vallen mensen je gelijk aan als je dat zegt.
    Ze zei, daar krijgen ze zo'n mooi hoofdje van ;).
    En d'r kale plek zit ook netjes in het midden. Al had ik liever dat ze die niet had ;)

19. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @lin,
    Heerlijke berichten!! lekker genieten! hopelijk knapt je andere meisje ook snel op!! Waar baker jij je dochter mee in??

@nijntje,
    Ik weet niet wat de klachten precies zijn van je mannetje?? L. exi spuugt geregeld maar ook tussendoor komt er veel voeding omhoog (dit spuugt ze niet uit), ze ruikt zuur uit haar mond, overstrekt zich tijdens voeden.............bij haar is het wel ws reflux...........daarvoor krijgt ze ook medicatie nu. Ze is ook erg onrustig als ze op haar rug ligt. en ze herkauwt veel en veel met haar tong uit haar mond.

@sneeuw,
    hier valt het mee!

Vanmorgen weer naar babymassage geweest.........bijna het enige moment van de week waarop L.exi blij en tevreden is:) Daar kan ze zo van genieten! en mama dus ook!:D

20. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @flora,
    mogen ze al zwemmen dan?? dacht pas bij de 2e prikjes???

Deel Deze Pagina