De trotse december mama's 2011

Discussie in 'De mama's' gestart door Babyboo92, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Op de staart??

2. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, autocorrectie ?

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Denk het lol!

4. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    lol om staart.

Goedemorgen,

Even mama tijd hier. De beide dames liggen in bed of weer in bed/ De oudste is aan de AB kuur in verband met een oorontsteking dus die is nog lekker een dagje thuis.

Dames met een puckababy krijgen jullie kindjes de handjes omhoog of alleen maar op het buikje?
    Hebben een mini maar ik denk dat ik voorlopig nog even met de doeken in de weer blijf.

5. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Emma krijgt haar handjes wel omhoog maar niet langs haar kin zeg maar.

6. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    nee vind ik niet, ik knip het aantal blokjes dat ik nodig heb van het zakje, de rest blijft in de vriezer (ik vul een zakje met meerdere keren melk zeg maar..)

en dan is het plastic wegpeuteren, blokjes in de fles doen, plastic weggooien, handen wassen.. klaar:D

lekker lin, nog in bed.. ik wilde ook wel langer blijven liggen, het was nogal een onrustige nacht.. maar helaas we moeten naar het cb voor de prikjes:(

7. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Hahaha nee zo heet de wijk :D

Als mijn neefje vroeger aan mijn vader vroeg waar de Staart was, dan zei hij altijd; aan het eind van de hond ;)

8. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Wij hebben een mini gekocht maar ze zit er niet echt lekker strak in zeg maar.
    Misschien ook nog maar op zoek naar een piep. Slaapt Emma nog in de piep en hoe groot is ze en hoe zwaar?

9. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Petera; die zipbag is een goeie ga ik vandaag in de stad eens voor kijken! Volgens mij stond er in de beschrijving dat je de onderdelen met een schone doek mag afdrogen.

Blackbird; klinkt ook handig van de ijsblokzakjes.

Straks ff naar de stad wandelen, goed ingepakt uiteraard. Wel mooi hoor die sneeuw en dan het zonnetje erbij..

10. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ik ga op de brouwersdijk naar het cb. Tegen mij zeiden ze toen; U weet toch dat dat niet mag mevrouw! :D Ik moest nog net niet in de hoek gaan staan.

11. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Lin, Emma heeft ook de mini, ze is 61 cm en 5600 gram
    Hij zit bij haar ook niet superstrak, meestal is het goegemeente genoeg omdat hij voorkomt dat haar armen langs haar hoofd zwaaien. Soms trek ik hem aan de zijkanten strak en die stop ik dan onder haar lijfje. Ik vond het zonde om de piep voor een paar weken te kopen aangezien em al bijna 6 kg is.

12. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lol om het in de hoek staan van Tamm! Zouden ze bij het cb ook een stok hebben voor slagen bij ongehoorzame ouders? ;)
    Isa krijgt morgen 2e prikjes, vorige keer was ze er ziek ban hoop nu niet. Ook een gesprek bij de arts van cb. Ze zal wel weer flink gegroeid zijn, is echt te zien dus.

13. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Wat een heerlijk weer is het!

Zo meteen lekker naar buiten met de kleine en daarna kachel aansteken :D

Puckababy, moest even opzoeken wat het was. Hier slaapt hij nu in een slaapzakje met mouwen, gemaakt door zijn oma, super lekker warm fleece. Hij heeft alleen wanneer hij wakker wordt dat hij flink met z'n armpjes in de weer is verder valt het mee. Dus kiezen wij ervoor om hem niet meer in te bakeren.

Die mensen van het cb toch ;). Blondje alweer de tweede prikjes, fijn dat ze het zo goed doet terwijl ze toch veel te vroeg was. Hopelijk krijgt ze geen last van de prikken. Wij moeten 20 feb deze halen.

Florabella, ik denk dat onze baby's net zo hard groeien!

Melk invriezen, ik doe nu 125 cc per keer in een diepvrieszakje maar moet ook zeggen dat ik nog niet erg veel aan het kolven ben. Nu alleen nog wanneer hij in een keer heel lang slaapt en mijn boobies op knappen staan;) of wanneer ik weg ga.
    Het is super fijn want hij accepteert zo goed de fles. Wij hebben hier het idee dat het meneer niets uitmaakt wat hij in zijn mondje krijgt als er maar melk inzit!

Vannacht goede nacht gehad hij had moeite met in slaap vallen maar deed dit uiteindelijk om 12 00, kwam vervolgens om 0300 en vanochtend pas om 0700, daarna hebben we samen nog lekker tot half negen in bed gelegen, vind dat zo gezellig:D

Oh ja volgens mij ben ik vandaag ongesteld geworden... had de laatse twee weken alleen nog wat bruin verlies, afgelopen 3 dagen niets en nu weer helder rood. Ook is mijn huid wat onrustig wat ik altijd heb tijdens mijn periode. We wachten het af!

Ik kom hier later op de dag nog even spieken eerst even een kopje koffie drinken en lekker naar buiten.
    Koffie smaakt me trouwens weer, zo lekker!! Moet me inhouden om niet teveel te drinken, want dat is natuurlijk niet goed voor de kleine man!

14. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Wat zei je; er mag zo veel niet ;)

15. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Blondje, ik hoop voor jou en haar dat ze er niet ziek van wordt.

Meira heeft gisteren alleen 37.3 gehad verder geen klachten.

16. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Groen, pak je je goed in als je naar buiten gaat, anders bevriest je melk :D :p

17. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Whahahhaaa milkshake!

18. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Dat is een hele goede! Lijkt me een pijnlijke kwestie:p

19. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Denk dat ik de mini dan gebruik om het inbakeren straks weer af te bouwen.
    Hier is onze dame 57,5 cm en weegt nu 4965 gram . Onze oudste was ook 57,5 cm alleen woog zij op deze leeftijd 5480 gram. Esmee heeft dus wel wat in te halen.

Hahahahaha Milkshake dan nu ook maar aan de aardbeien dan zit er nog een smaakje aan.

Proest CB en bijna in de hoek staan. Hier moet ik zeggen is ons CB heel meedenkend en zeggen jij weet hoe je kindje is en niet wij.

20. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hèhè em heeft na vijf dagen weer gepoept...dat zal haar buikje wat rust geven. Net al netjes in haar bed geslapen, nu is ze aan het mopperen. Zal zo wel ophouden, ze wat net beneden behoorlijk aan het gapen.

Deel Deze Pagina