De 120 mg paracetamol wordt tegenwoordig vanaf 6 pond gegeven, ik had ook al de 60 in huis omdat ik dacht dat dit tot 3 mnd moest en ik 'S nachts bij een "nood"geval niet zonder wou komen te zitten.
Fijn dat het goed gaat met Daan Susan!! Ik las al op fb dat je braaf naar evy luisterde. Respect hoor, ik heb daar echt te weinig discipline voor
Goedemorgen/nacht  Lekker, Koen en mama hebben geslapen van 22 tot 3.45 uur. Dadelijk eens kijken of t buiten nog wit is ! Als vanmiddag de zon schijnt, ff lekker wandelen naar de stad, een kadootje voor papa kopen, want die is jarig vandaag . Zo Koen is klaar met eten, we gaan weer naar bedje toe.
Paracetamol ; toen Fenna 3 maanden was mocht ze ook alleen maar 60 mgr. De verpleegkundige op het CB vertelde dat baby's 120 mgr mogen, 2 x dgs. Dat is dus ook weer veranderd Petera, gefeliciteerd met je man 🎉🎂
@Germini Ik ben benieuwd of de osteopaat iets kan doen voor L.exi ik hoop het wel voor haar en jullie @Susan Zo dat klinkt wel goed zeg,lekker hoor dat D.aan zo goed slaapt en dat S.ophie zo gek is met haar broertje is Kijk dat is slim dat je toen al extra hebt meegenomen @Goofie Ja dat is echt een naar gevoel had het gister avond laat weer en ben toen in bed gaan liggen en toen werd het iets beter en vanmorgen bij opstaan weer heel licht,maar nu is het weg (voor nu dan ) ja laat maar horen wat jou HA er van zegt ! Knuff voor jou want het is echt niet fijn !! O mooie foto van E.lynn en papa ,mooi meisje is E.lynn!! @Petera Gefeliciteerd met je man,maak er een leuke dag/avond van ! @Sniffy O dat is dan idd veranderd ,bij M.itchell was het ook 60 gram ben benieuwd wat ze hier zeggen dinsdag
Hier nu al een paar x geprobeerd om D.jaydian in een schema te krijgen zodat hij een laatste fles krijgt rond 22.30,maar meneer trekt zich er niks van aan en doet er niet aan mee Hij komt s morgens altijd rond 09.00 uur en dan standaard tegen half 2 en vanaf dan is het vaak na het eten zo rond 17.30 en dan blijft hij 2 en half uur wakker en wil dan weer een flesje (vaak maar 100 ofzo)en valt dan altijd rond 20.30 in slaap en komt dan altijd tegen 03.00/03.30 weer en drinkt dan de rest van het flesje leeg (wel nieuwe hoor ) Hij wijkt er niet van af en ach we laten hem maar even gaan vanaf vandaag,want wij zitten op tot 22.30/23.00 uur en meneer komt dan toch weer tegen 03.00 uur of we nu zo laat geven of tegen 20.00 uur En hij drinkt de fles met 10 min leeg en dan ligt hij met zo n 20 min weer op bed ,dus we mogen niet klagen
Aapje hihi hij is lekker eigenwijs Gisteren had Meira om 21.00 u haar vierde fles gehad dus ik heb haar 's nachts uit haarzelf nog een keer laten komen. Ze kwam om 2.30u Vandaag zit ze weer een uurtje eerder.
Goeiemorgen! Paracetamol, van cb mocht ik al een hele zetpil geven. Bij Julian moest dat nog e en halve zijn. Vandaag is mijn grote boef jarig! Vanochtend kwamen we allebei blij e n zingend zijn kamer binnen en toen werden we toch een partij afgewezen,haha! Was heel hard neeee en hij wees naar de deur. Ach 2 = nee Petera jij ook gefeliciteerd met je man! Vannacht kwam Robin al om half 4 denk door de kou. Liet ook veel staan dus honger was het niet. Wat is het koud buiten hè? -10 gaf hij aan, brr Aapje, heerlijk zo'n eigenwijsje! Sniffy, netjes van Meira. Die avondfles gaat er straks weer alsneerste af toch?
Luna, de fles van 23.00 blijft nog wel even volgens mij. Ik denk dat er eerder 's middags een fles afgaat ivm fruit en groente. Straks worden de flessen groter 4 x 200 ml. Gefeliciteerd met je zoontje! Welkom in de wereld van NEE Jullie werden dus de deur uitgezet, LOL
Goedemorgen allemaal, Hier een hele goede nacht! Laatste voeding 2200 daarna kwam hij om 03 30 en vanochtendweer om zeven uur. Nu lekker in badje geweest zijn toetje aan het eten. VanmiddagBij mijn werk langs, we krijgen de trip trap stoel Eind van de middag terug komst van de zw.club, ook gezellig! Petetera gefeliciteerd met je man En mama van robin ook gefeliciteerd! Ps. Gaat toch best aardig zo op de telf.
Ja goed he! moet maar een klein deel bij betalen en heb gelijk maar erstoelverkleiner en kussen erbij laten bestellen. Wj ziijn e klaar voor! Lijkt me zo leuk wanneer ze kunnen gaan eten!
Oh maar Robin krijgt al 5 flessen van 180+6. Was prima volgens cb. Hij laat trouwens wel vaak 30cc staan en soms gaan ze op. Ga vandaag is bijhouden hoeveel hij precies drinkt. En volgende week weer naar cb voor 3 maad controle dus zal het even vragen. Weet het ook niet meer zo goed hoe het bij Julian was, stom hè? Haha ja we werden gewoon de deur uitgezet.
Ik had Meira gisterenavond ook een fles van 180+6 gegeven maar dat was toch te veel. Ze spuugde nl steeds beetjes uit Maar 150+5 drinkt ze helemaal op. Robin is ook 2 weken ouder dus dan kan het idd hoor dat hij meer drinkt. Ik weet het ook niet hoe het allemaal precies was
Luna; gefeliciteerd met je kleine boef! Hihi wilde hij wel n kado uitpakken of was dat ook nee? Petera;,gefeliciteerd met je man! Groen; wat u gaaf kado zeg! Vind n tripp trapp ook mooi. Zo naar cb voor controle arts en 2e spuitjes. Vandaag is vriendlief vrij (papadag) dus kan hij mooi mee.
Wij hebben ook de trip trap met een newborn stoeltje, dus ze zit er nu ook al in, met name omdat ze dan hoger en stevig zit ivm de honden. Ze vind het erg leuk!
@petra das lekker en gefeliciteerd me tje man @paracetamol hier op het cb zeiden ze dat we de zetpillen van 60mg moesten halen dat we die dan voor de zekerheid in huis hadden als ze de prikjes krijgt. @aapje dat probleem met schema's ken ik dan loopt het lekker en dan ineens veranderd ze het weer. @luna gefeliciteerd met je zoontje en grappig hoe hij jullie de deur wees @groen ook een lekkere nacht gehad.das een leuk kado van je werk @blondje succes bij het cb goede morgen allemaal zo wij hebben ook een goede nacht gehad ik had Aiyanna om 20:20 gevoed ze is daarna met me man onder de douche geweest en toen lekker in bed.al vrij snel kwam ze weer zat net 2 uur tussen ben toen naar dr kamer gegaan heb even gekeken maar ze lag er rustig bij dus speentje gegeven en toen kwam ze pas weer om 05:45 ik heb wel onrustig gelegen de hele tijd omdat ik zat te wachten wanneer ze nou weer eens kwam.me man werd ook op een gegeven moment wakker met van moet ze niet eens gaan eten.ik weet niet of ze nou te lang heeft geslapen maar als ik dr wakker moet maken komt er ook geen voeding in.daarna liet ze er 3 en half uur tussen.ik ga er maar vanuit dat het 1 malig was dan valt he tniet tegen als ze weer eerder komt vanmiddag naar me ouders.me man heeft avonddienst dus eet lekker bij me ouders. even kijken hoe ik er heen ga ligt er aan of me vader me terug smst die is waarschijnlijk hard aan het werk.heb gevraagt of hij ons vanavond terug kan brengen dan ga ik lopen naar hun huis.en wil ie dat niet dan ga ik met de tram van lopen krijg ik het nog een beetje warm als je stil staat om te wachten op de tram lijkt me nou niet echt lekker
[QUOTE Goofie;11973937]Ik hou niet van lezen..hihi Ik heb laatst bij de apotheek een klacht ingediend toen ik zetpillen had gehasld en er thuis pas achter kwam dat deze pas vanaf 3maand mogen. Deze schijnen wel te mogen zei ze Het is heel krom, vanaf 3maanden maar voor baby's tussen de 3 en 5.5kg. Dus ja wat moet je dan als je kind 5kg weegt en nog geen 3maand is. Cb zei ook dat ze deze mogen. Anders moet je het ook even bij jou cb vragen.[/QUOTE] cb zegt bel de ha....bel ik ha zegt die ja verkouden moet hij toch uitzieken.......luchtwegen vrij houden met neusspray op zoutoplossing basis...en voor de verhoging in de gaten houden als het boven de 38 kwam direct bellen......tsjah...:x en niet houden van lezen!! ooohooooh wat is dat nu......
schommelend gevoel? Alsof je duizelig bent....ik heb het met eten en drinken...en als ik de trap op loop.....val soms bijna om zo draaid de wereld...wou het nog ff aan kijken tot 3 maanden na de bevalling dat mijn lichaam weer hersteld is.....maar is behoorlijk irritant!!