De trotse december mama's 2011

Discussie in 'De mama's' gestart door Babyboo92, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik bedenk me net dat ik t gezicht van je baas wel zou willen zien als je weer terugkomt van verlof en zegt dat je over 7 maanden weer met verlof gaat 

2. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    jeetje bella wat snel!! ik zou het zo ook willen proberen maar ben stiekum toch wel bang voor de reacties die je dan gaat krijgen.. maar als het perongelijk zo is.. nou wel fijn dat jullie er zo blij mee zijn!!:D Ik hoop dan dat de cb morgen wel weer posi is!!

Hier vanacht 6 uur achter elkaar geslapen!:D hoera!! en vandaag de eerste dag gewerkt! echt super leuk was het! heerlijk een eigen wijkje post lopen. Helemaal top, de plaats waar ik het op moet halen komt ook nog eens dichterbij te zitten (ipv 10 min. fietsen, 2 min. fietsen;)) Het werk is ook gewoon echt fijn om te doen vind ik, zelfs met de kou nu.

En L.ars heeft een fles gedronken van oma, die kwam oppassen vandaag!
    Ieieieie en morgen zijn eerste wen-ochtend bij de kdv!:$ spannend!!

3. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Met welke test had je eerste getest? Het schijnt dat die van kruitvat 2 voor 5 euro weinig HCG nodig hebben.

4. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bella; oeh spannend zeg. Zo te lezen zijn jullie er blij mee dus ik duim voor je.

Blackbird; fijn dat je werk zo goed bevalt! Als jij en je man beide graag een 2e willen op korte termijn en je hebt er goed over nagedacht, gewoon voor gaan. Zulke belangrijke beslissingen moet je zeker niet laten afhangen van wat andere er van zeggen, jullie leven. En als je er bij wijze van te lang tussen laat wordt daar weer wat van gezegd. Mijn Oma heeft een tegel op de wc:"doe wat ge wilt de mensen kletsen toch".

Alle kindjes die goed slapen; heel fijn voor de mama's ben blij dat t voor vele beterngaat. Voor degene met minder goede slapers/ eters etc.; sterkte!

Ik heb gisteren een mammae beha gekocht, wat een ontzettend mooie en fijne beha! Jammer dat ik ze niet eerder kende, net na de bevalling 2 van anita gekocht, best fijn hoor, maar deze is veel mooier, valt laag en is gevoerd, doet veel meer voor mijn boezem, aangezien ik normaal geen Dcup heb kan mag t er wel extra mooi uitzien haha. Nadeel is dat ik nu die andere niet meer aan wil(zijn ook een maat groter en nu beetje ruim) en er dus graag nog 1 wil, a 80 euro...

5. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Bella
    Ik feliciteer jou meid :D
    Kan me voorstellen dat je je even achter je oren krapt maar nu wel blij bent.
    Fijn dat dit kindje toch zo gewenst is.
    Spannend!
    Ben benieuwd wat je test morgen aangeeft :D
    Daarnaast bedenk maar zo, sommige doen en heel lang over om zwanger te worden. Bij jullie gaat het makkelijk.
    Is ook een zegen toch? :)

6. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    oeoeoe! wil ik ooook!!:D ik kende ze wel al, maar ze zijn zo moeilijk duur.. en ik moet nog even een verkooppunt zoeken in de buurt.. hij is wel fijn dus? leuk! ik ben zaterdag jarig en dan ga ik geld vragen ervoor:)

en ja voor een 2e gaan.. tjah.. mijn lichaam zegt: waarom niet? maar toch.. voor L.ars zijn we bijna 2 jaar bezig geweest, dus we willen sowiso geen jaar gaan wachten.. de kans dat het weer zo lang duurt is zeker aanwezig..

7. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    ik had met de eerste en 2de urine 2+ testen gedaan van clear blue, kwam op allebei een lichte even dikke streep op.. en in de middag die van kv en die was nega..

ik doe idd morgen vroeg eerst de kruidvat test..

manlief en ik zijn wel blij nauutlijk maar vinden het wel erg snel hihi wouden eigk pas eind dit jaar voor de 2de gaan..
    de reacties om ons heen maak ons niet uit.;)

ik hou jullie op de hoogte dames, jullie zijn morgen de 2de die het horen hihi:D

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Bella, om de reacties zou ik me ook niet druk maken hoor. Mensen hebben ALTIJD wat te zeiken.

Op mijn werk waren ook een aantal collega's die vonden dat ik zo snel al weer zwanger was. Fenna was toen net 2. ;)

En dan is je buik te klein, dan weer te groot etc etc.

9. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Sniffy: Hoe staat het met de kilo's??

10. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Blijf nog hangen door de pil, maar er is nog steeds 2,4 kilo af.

Vanavond weer sporten.

11. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @blackbird, blondje of andere meiden met een mama BH. Misschien stomme vraag van mij maar wat is een mama BH???? Ik ken wel een voedingsbh, is dat hetzelfde? Of totaal iets anders?
    Ik hoor jullie er net over en ben toch benieuwd.

Ik kom nu vast heel blond over. (gelukkig ben ik licht blond ;) )

12. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    ach wat een ander vind met je naar de politie brengen. Het is jouw leven en jouw lijf.

Hier werd met regelmaat gevraagd waarom er geen tweede kwam. ( Hoezo de mensheid is kwetsend ).

13. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die mammae bh is fijn he ! Ik heb er ook eentje en heb deze t meest aan. Ik vind de sluiting voor ook handiger dan de andere. Denk dat t zo makkelijker is om te voeden in t openbaar, met bezoek lukt t al  al blijf ik t ongemakkelijk vinden. Als ze niet 90 euro kosten, had ik er meer . Maar ik heb de maat uit de plus-collectie, daar hebben ze (helaas) nog maar 1 model in.

@daisy, mammae is t merk van de bh !

14. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blackbird; oh hij is geweldig, zit lekker, staat heel mooi, is als n normale t shirt beha onder een strak shirt, en je kan discreet voeden. En je hebt geen pads meer nodig, zitten uitwasbare bij, scheelt weer dozen met pads! (iets om de duurte goed te praten hihi) leuk vetjaardagskado! had nog kerstcentjes van ouders, daar van gekocht, heb nog over en denk dat ik daar nog n zwarte van haal, heb nu paars. Op de website kun je de verkooppunten zien.

Sniffy; sportse! Goed bezig! Ik moet nog beginnen...

Daisy; is een voedingsbeha van t merk mammae, zie Mammae online leuk verhaal; 2 moeders vonden zelf dat er geen mooie voedingsbeha's bestonden en zijn gaan ontwerpen, in belgië op tv mregedaan aan n wedstrijd voor startende ondernemers en gewonnen en de beha gefabriceerd. Ze hebben ze vanaf omvang 70 tot in grote cups en omvang. (weet niet precies hoe groot)

Lin; erg hoor, kan pijn doen hè. Hier ruim 2 jaar bezig geweest, uiteIndelijk met hulp zh zwanger geworden. Waren een van de laatste in onze omgeving, vaak kwetsende opmerkingen gehad hoor van mensen die dit niet weten.

15. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Flora
    Ja zag een foto van E in stijl op facebook,echt geweldig zeg !

@Bella
    O spannend zeg,maar idd hcg is al uit je lichaam
    Gefeliciteerd,snap best dat het even schrikken is,maar het komt vast goed !

@Blondje
    Fijn dat I.sa geen last van de prikjes heeft gehad,lekker geslapen zeg!!

@Tamm
    Heerlijk zo n nacht en dat de kleine man zo lekker geslapen heeft !!

@Sniffy
    o heerlijk he die lieve en leuke lachjes :D

@Flutterby
    O vandaar,dus toch dinsdag nog een x dus
    Ja ging redelijk,ik had een arts in opleiding en die is niet zo heel snugger
    Ze wist niet wat ze er mee aan moest en vroeg of hij zelf met zijn voetje in een bakje soda kan
    Ja tuurlijk,net 8 weken en doet dat zo even ;)
    Maar goed hij moet nu 3x per dag met zijn voetje in een bakje soda en dan bacterie dodende zalf erop en afbinden
    week aanzien en anders terug komen en gaan ze er wat afhalen

@Lin
    Jeetje wat een lekkere nacht ook zeg !

@Blackbird
    Fijn zeg dat je 1e werkdag zo goed bevallen is,genieten dus
    Goed van L dat hij lekker zijn flesje heeft leeg gedronken
    Spannend morgen naar het kdv

Idd mensen moet je lekker laten kletsen
    hier ook vaak kwetsende situaties en opmerkingen gehad

16. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Hier vandaag met de kleine man naar de HA geweest en het was de ha in opleiding weer en ze is niet zo n slimmerd

Vraagt ze of hij nog niet zelf met zijn voetje in een bakjes soda kan
    Ja tuurlijk wel,hij is net 8 weken en doet dat zo even
    maar goed nu dus 3 x per dag met zijn voetje in een bakje soda en dan bacterie dodende creme erop en afbinden
    als het met een week niet beter gaat terug komen
    Maar terug komen word het zeker,want die nagel blijft dus zo,dit is tegen de ontsteking
    Ook nog even aan haar gevraagd over de KMA,maar ook daar heeft ze geen verstand van
    Eerst vraagt ze hoe we dat weten of waarom we dat denken

en dan zegt ze "nou denk niet dat het dat is,want hij is daar wel een beetje te jong voor;)
    Ik zeg nou ken zat andere moeders met baby s die er ook al last van hebben
    En de oudste heeft het dus vaak heeft de 2e het dan ook
    ja dat was dan wel weer zo
    Ik vraag dus welke voeding ik dan kan gebruiken als ik stop met de bv
    dat wist ze niet en toen kwam ze met friso pepti aan
    ik zeg kan je me dan een machtiging geven zodat het vergoed word
    begint ze te lachen , haha dat word toch niet vergoed

pff hoezo dom

nou ja had een afspraak voor morgen staan met de echte HA en ga het haar nog wel voorleggen
    dacht vraag het nu even hoef ik er niet nog een x heen,maar doe het dan toch maar wel even

17. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Spannend zeg :D Gefeliciteerd!!

18. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goedemorgen dames!

Aapje, wat een doos zeg, die HA.
    Gelukkig kan je vandaag bij je 'echte' ;) HA terecht.

19. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Was ze blondtdtdtdtdt aapje?

Klopt blondje , voor sommingen is het gelukkig ach we nemen een kindje.
    Hier ook het nodige meegemaakt op het gebied zwanger worden.

Morghu trouwens, het goede laat ik even weg. Heb een cursus verplicht vandaag en heb zo geen zin......................

20. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Morguh!!

Jeetje wat een domme ha!!!

Hier relatief snel zw (na 8 maanden maar 4 serieus mikken) wel een mk en veel kennissen met problemen en vlinderkinderen dus wij denken wel even anders!

En Bella al getest! Ben benieuwd!

E.mma heeft gisteren maar 1 keertje even gehuild. Verder hartstikke lief geweest, ze vond alle heerlijk. vandaag de dressuurpaarden.
    Hopelijk valt er niet teveel sneeuw, moet "even" heen en weer vanmiddag om de paarden water te geven en de honden goed uit te laten...

Deel Deze Pagina