heel veel sterkte meid, het is mss moeilijk maar je moet maar zo denken dat hij jullie niet eens verdient als die met een ander het bed in duikt.. probeer aan je zelf en je kleintje te denken oke.. hou je sterk meid...
@aapje: mijn hemel meid...weet even niet wat ik moet zeggen (of eigenlijk weet ik dat wel, maar dat wil je vast niet horen). heel veel sterkte meid! @sniffy: ik heb een aantal jaren geleden een hometrainer aangeschaft. 1 van m'n beste aankopen ooit. maak er nog bijna dagelijks gebruik van! @verder: heb weinig puf momenteel. lees wel trouw mee, maar reageren zit er even niet in. met Huub gaat het redelijk, al is enige regelmaat nog steeds ver te zoeken. maar we houden hoop!
@aapje, nogmaals heel veel sterkte, en je hoeft geen sorry te zeggen.Denk aan wat ik heb gezecht, je kleintjes hebben mama nu hard nodig en jij hun ook.Zorg dat jullie 3 goed terecht komen.Je man is jou niet waard.Denk aan jezelf en je kleintjes, dat is nu heel belangrijk
Peanut , nu moet ik er voor naar de sportschool en kan maar 1x per week. Dan kan ik gewoon wanneer ik wil op de crosstrainer
Jeetje meid wat verschrikkelijk voor je. Heel veel sterkte.. Kom maar weer hier kletsen als je daar aan toe bent of je verhaal kwijt wilt. Knuf
Dat meen je niet!:xDat verhaal weet ik maar al te goed nog. Doe je wel rustig aan en zeg alsjeblieft geen sorry!Heel veel sterkte meid!
Goofie; fijn dat t beter gaat en succes met lijnen! Verse boterhammen en vers beleg is veradelijk ja hihi. Sniffy; das dan wel n uitkomst een crosstrainer! Verder nog shakes? Aapje; geen woorden voor, althans geen nette woorden. Heel veel sterkte meid!
Blondje, 2x per week een shake/fruitdag . En de rest van de week tussen de 1300-1500 cal. Maar wel gewoon eten. Handig toch , een crosstrainer thuis
Aapje, jeetje meid wat heftig!!! Logisch dat je even niet komt hier; je hebt je handen vol thuis aan je 2 mooie kleine mannen en die grote rotvent! @afvallen: hier ook aan de modifast shakes. Vind ze best te drinken trouwens!! Ga vanaf vandaag ook rustig aandoen met avondeten...
jee, aapje.. mijn mond viel even open! bah!! heel veel sterkte meid! hier vandaag geshopt met een vriendin, weer leuke kleren gehaald. de kleine was bij oma, hij heeft zich goed gedragen.. even een vraagje over dat zuur.. merk sins een week dat i. veel terugslikt.. en soms komt er ook wat uit.. wat jij net beschreef sniffy.. wat zal dat zijn? verborgen reflux? of ook dat zuur? hij sabbelt ook opeens veel op zijn vuistjes en kwijlt ook wel een beetje.. en soms zuigt hij zo hard op de speen dat de hele afdruk op zijn mondje ziet staan.. hij is verder niet heel vervelend ofzo en slaapt ook wel goed.. maar soms doet het hem wel zeer dat slikken..
hier vandaag bij de kinderarts geweest ivm Mick en zijn verborgen reflux. De ka denkt nu dat hij zichzelf overvoed!!!! Hij drinkt veel te veel borstvoeding waardoor zijn buikje te vol zit en zijn darmen ook, daar krijgt hij dan last van en dan wil hij weer meer drinken etc... Daarbij de verborgen reflux is dus niet handig. Nu gaan we borstvoeding uit een flesje geven zodat we het kunnen reguleren en daarbij door met de refluxmedicatie. Hopelijk komt er zo snel wat rust hier in huis... ik zat er zo doorheen..
snif, drinkt meira ook slechter dan? hier drinkt hij de ene keer alles op (150+5) en de andere keer drinkt hij maar 50 cc op! en dan wil hij ook echt niet meer.. vind hem ook wat zuur ruiken..
ons meisje sabbelt ook sinds een paar dagen op der vuistje en soms ook heel klein beetje water met witte vlokjes uit der mondje en ook bellen blazen..rara wat is het??? hier rinkt ons meisje soms ook 120 + 4 en de ander keer ma 50 n dan krijg ik er ook eg nie meer in, maar dan komt ze na een uur wel weer..
Ze dronk eerst alles met gemak leeg (150+5) Nu drink ze 3 van de 5 voedingen niet helemaal op. Ze laat steeds zo'n 30 staan. Eerst dacht ik dat het met het sprongetje te maken had. Maar ze huilt ook tijdens het drinken . Als ik haar dan heen en weer beweeg of ik ga met haar lopen dan gaat ze wel weer drinken.
naah hier echt presies het zelfde! ook de belletjes blazen idd! hmm vreemd he.. I. kan soms ook helemaal overstuur zijn tijdens het drinken..