De trotse december mama's 2011

Discussie in 'De mama's' gestart door Babyboo92, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Tamm, Meira wordt ook woest tijdens het drinken ;)

Met veel gesus en gepraat wordt ze wel rustiger.

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Bella en Tamm, onze kleintjes zijn wel even oud :( Dat is wel toevallig.

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ja dat verhaal herinner ik me ook nog. Wat een klotestreek van hem zeg...:x
    Vreselijk!!!
    Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Ik wens je heel veel sterkte met je kindjes. En met die grote ass van een vent.....

4. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    idd toevallig hihi, zal dan wel zo horen;)

5. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Jeee Aapje meid wat een kl**thommel. Kan me voorstellen dat je leeg en kapot bent.
    Heel veel sterkte !!!!!!

6. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    @ Hier vandaag wezen wegen en ja joepie ! E.smee is goed gegroeit. Ze woogt vandaag 5190 gram !!!!! 225 gram in 2 weken tijd.

En vandaag al 2 x een fles 180 + 6 Mogen we aanbieden van het CB in de hoop dat ze beter gaat slapen en de neocate voeding schijnt lichtverteerbaar te zijn.

Ook hier een meisje die regelmaat na de voeding blijft slikken, veel sabbelt op alles, veel speeksel heeft, zuur ruikt en waterachtig iets met witte stukjes wat terug komt.
    Ook hier morgen naar de HA met de kleine dame.

7. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Oh meid toch, ik wil je heel veel sterkte wensen. Wat een kl&*^^^streek van je vent :x

8. jonijoni

jonijoni Actief lid

7 mei 2011
    246
    0
    16
    ZH
    Aapje wat een rot situatie :( heel veel sterkte! Je kan het maar beter weten dat hij zo is. Denk goed aan jezelf en je kleintjes en vergeet niet dat je hier altijd steun en hulp kan vinden. Hele dikke knuffel!

9. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemorgen,

Hier een heerlijke nacht van 22:30 uur tot 06:30 uur. De kleine dame ligt weer in bed en de oudste mag er zo uit. Papa slaapt uit vandaag kortom even lekker alleen benenden.

IK heb de puckababy weer te koop staan op MP, Heb een pacco ( 2 stuks )te leen van een vriendin en Daarom gaat de mini weer tekoop. Mocht iemand intresse hebben, dan verneem ik het graag. ( heb al wel 2 biedingen op MP )

10. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze kleine meid sabbelt ook op haar handjes sinds een week, maar heb niet t idee dat dat verder ergens mee te maken heeft, ze heeft die gewoon gevonden hihi. Een tut wil ze niet. Ze hoest en snottert vandaag al iets minder heb ik t idee. Goede nacht weer iig, 20.30 gedronken en ze was zo moe dus maar in bedje gelegd, heeft ze doorgeslapen tot 7.00!
    wie geeft mij een schop onder mijn kont om weer met sporten te beginnen? Wilde zaterdagochtend gaan maar toen was de auto kapot en moest mij vriend daarvoor weg. Maar deze week moet er toch eens van komen, vind het namelijk altijd superleuk ging 3 tot 4 keer per week, maar kan me er op een of andere manier niet toe zetten, zo koud savonds naar buiten, bankje zit zo lekker met zijn drietjes. Klinkt lekker burgelijk hoor, haha..

11. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    @ Aapje, heel veel sterkte :(

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @aapje: Jeetje wat vreselijk.. En dan wanneer je net moeder bent geworden, wat een k*t streek :(. Sterkte!

Ik lees straks verder bij, even spullen bij elkaar zoeken, moet straks naar het cb om het naveltje weer aan te laten stippen.

13. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    @aapje;
    wat klootte voor je, ik zit hier toch best wel in shock, maar idd je had al een voorgevoel. dikke kuzz en knuff meid.
    @ slapen in eigen bedje, hoe doen jullie dat?
    wij doen het heel geleidelijk, hij moet zijn bedje leuk vinden, dus we laten hem absoluut niet schreeuwen.
    Dat hebben we bij de andere ook niet gedaan en dat werkte het best. Onze tweejarige is uit zichzelf nu in haar grote bedje na het voorzichtig introduceren, ze wilde eerst niet, ze vond het eng, dus mocht ze kiezen. maar om het interesant te maken werd ze er wel in voor gelezen en hebben we een mooie dekbed overtrek erop gedaan. en uiteindelijk wilde ze erin, maar snachts niet meer, dus over gelegd. en uiteindelijk wilde ze niet meer in haar ledikant en die is nu voor de baby. Hij slaapt er soms wel in, maar gister wilde hij alleen op de hand en snachts slaapt hij nog bij ons vanwege de krampjes. Zodra dat voorbij is gaat ie langzaam over.
    sorry voor de hele tekst.

ik probeer meer mee te lezen en te schrijven, maar ik werk ook weer dus het is erg drukk met man vier kids werk en huishouden.

14. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Geeft blondje een schop onder haar kont, hup sporten jij !

15. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een schop voor Blondje  kom van de bank af !

Vanmorgen eerste prikjes voor Koen bij t cb. Hij slaapt nu dus ik ben benieuwd. Voor de zekerheid maar meteen paracetamol gekocht. Hij is weer goed gegroeid, 2 weken geleden 3535 gr nu 3860 gr. En al 53 cm .

@brusje, hoe bevalt t werken weer erbij ?

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    aapje, oh wat erg meid. Heel veel sterkte met dit 'verraad'. hopelijk komt alle goed voor jouw en je kindjes.

Blondje...hop hop..als je eenmaal begint is het leuk!!

Hoe is het verder meiden?

1e prikjes...wij moeten morgen...ryan is dan nog geen 2 maanden...is dat niet vele te vroeg?

17. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brusjes; Isa ligt overdag meestal een keer in haar eigen bed op haar kamer, gaat heel goed. Snachts slaapt ze nog in de wieg bij ons. Hoe bevalt het werken?

Petera; hopelijk heeft hij geen last van de spuitjes, hij is weer goed gegroeid zeg! Grappig, Isa woog bij 2 maanden 3896, hetzelfde dus. Hoe zwaar was Koen bij de geboorte?

Bedankt voor de schoppen! ;) heb voor vanavond afgesproken met een vriendin uurtje X-Co, ben benieuwd, heb er wel zin in hoor! Ben de keuken van binnen aan het poetsen, wat een rotwerk! Maar nu heb ik een keer de tijd in mijn verlof, en is t voorlopig weer netjes en logisch ingedeeld.

18. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed zo 
    En poetsen is ook sporten !

koen woog 2215 gr bij geboorte, en Isa ?

19. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    en nu ga je 5km hardlopen.hup hup hup.

20. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    #1560 carrolyn, 7 feb 2012
    Laatst bewerkt: 7 feb 2012
    @Antares, ik dacht dat ze dat pas bij 2maanden deden en eerder niet.

Update hier:

Met mij en Seth goed met vriendlief slecht, Seth doet het goed, krijgt alleen droge wangetjes dus die ben ik aan het insmeren.

Hier krijg ik misschien visite van mijn oudtante (zus van me oma, omdat oma er al heel lang niet meer is (ruim 20jaar) zien wij haar een beetje als oma, zelf heeft ze geen kinderen en kleinkinderen).Ze wou komen als het weer het toeliet.Niet glad en weinig tot geen sneeuw.Ze moet 200 km hierheen rijden, dat doet ze nog zelf.En ze is bijna 80.Ik ben beneiuwd of ze komt en anders hoelaat ze hier is.

Helaas kan me vriend er niet bij zijn, hij moest werken omdat het zo druk was.Zijn naaste collega is al een week weg is (29januari).Ze zijn het kanaal aan het doorzoeken waar hij langs gelopen moet hebben om thuis te komen.Het ergste word gevreesd.

Omroep Brabant: Peter Basca (32) uit Eindhoven vermist

Deel Deze Pagina