ik ook..maar ze plande die afspraak gewoon op deze datum in....ach zal het morgen wel zien, moet ik over 2 weken weer terug komen
Isa woog 1696 gram bij 33+1 geboren. Is gewoon 500 gram meer gegroeid de eerste 2 maanden! Maar ze had t ook nodig natuurlijk, ze was ook nog dysmatuur. (te klein voor termijn) Daisy; hardlopen?! Dat niet hoor, niks voor mij. Geef mij maar spinning of body pump, xco. Anatares; toevallig net in cb boekje gelezen, 8 weken eerste spuitje.
weten jullie hoe het eigenlijk zit met een navelbreuk? Ryan heeft die, maar blijft die navel zo? Als hij perst om scheet te laten komt het helemaal naar buiten toe......is dat normaal? Ons meisje had een mooi holletje vanaf het begin..dus is nieuw voor me!
Jeetje wat een nare berichten allemaal Aapje; wat een  rotzak!!! Zet hem op meid! Daisy; jeetje wat erg, hopelijk vinden ze hem nog! Zo na E.mma haar twee regeldagen en nachten staan mijn tieten op knappen en ligt mevrouw heeeeerlijk te slapen! Gisteren hadden we dr even in pap zijn vakantie rugzak op zijn rug gedaan echt heel schattig!!
Zou ik ook niet doen met dit weer hardlopen.lekker door de sneeuw. Net een post pakketje binnen gehad dat ik had besteld, een ajax babypolo.Schoonvader is psv fan, en die zei altijd dat er geen ajax zijn huis binnen mocht komen.De eerste die iets van ajax aan zou trekken in zijn huis zou hij eruit zetten.Nu heeft Seth een ajax polo.Ben benieuwd hoe hij gaat reageren als Seth die in zijn huis aan heeft. Dit shirtje is het maar dan wel de grijze.(zonder de naam kevin uiteraard)
Blondje, rennen is best ok hoor!! Ik doe t om de dag nu, en dan het programma Start To Run. Zo bouw je t rustig op. En de kou valt wel mee en na afloop ben je zo trots en voldaan!! Daisy, grappig zeg die polo!! Mikmak, hoe gaat het met jullie?
Hei meiden, ik ben ondertussen 3 dagen in de week aan het werk, en L.ars heeft al 3 ochtenden (2 oefenochtenden) op het KDV erop zitten.. vandaar dat ik even niet zoveel gelezen en geschreven heb.. Ik heb wel even terug gelezen en wil even reageren op: Aapje: wat erg.. ik heb er geen woorden voor, kan er zo boos om worden.. voor te stellen dat je hier even niet zoveel bent hoor. Dikke knuffel! @daisy:ieh weer al iemand vermist.. ik vind het zo eng nu ineens zoveel mensen "weg" zijn.. ik hoop dat ze hem snel vinden, gezond en wel! Hier is alles opzich prima! L.ars doet het super op het KDV, slaapt er veel en drinkt prima zijn fles. Ik heb hem net opgehaald rond iets over 1 en hij ligt nu alleen nog maar te slapen, hij zal wel aan het groeien zijn ofzoof hij heeft een mooie droom en wil steeds verder dromen (hahah heb ik vaak..) Zelf ga ik nu 3 dagen 2 a2,5 uur werken, post rondbrengen.. heerlijk baantje! wel lastig met de sneeuw nu, maar wel leuk om te doen! Sorry dat ik niet op de rest reageer!! ik heb nog aardig wat te doen hier in huis helaas
haar temp al nagekeken?drink ze wel gewoon? anders en de ha bellen voor de zekerheid als je het niet vertrouwd?
ze drinkt wel gewoon en temp is normaal. ma vind zo zielig da ze hoest.. en was bij kv ma de luuf is alleen ma voor babys boven 6 maanden
@bellamanuela, Luuf baby is voor kids tot 3 jaar, gewone luuf vanaf 6 maanden @susan, hier is het wisselend, lopen nu bij maatschappelijk werk, de klap kwam 1.5 week geleden... verder rommelen we gewoon aan.. hebben nogal wat voor de kiezen gehad de laatste tijd, naast het feit dat je je eigen verdriet moet verwerken. maar goed, groen licht is er, en mijn lichaam functioneert gewoon weer zoals het hoort. dus wie weet zijn we snel weer onderweg naar brusje 2 voor linette.
oh aj voorlopig is het dus ziektewet, wellicht de rest van het jaar.. alle tijd en ruimte is er hier dus.. heb werkt de komende 2 maanden ook maar 2 dagen per week, dus wij hebben veel tijd voor elkaar. linette is wisselend. zegt ook meestal tegen de maan dat broertje er is, en uit zichzelf zegt ze ook: broertje ik houd van jou... ja dat breekt je hart.
hallo allemaal we zijn net terug van het CB ze heeft dr prikjes gehad heeft even gehuild een daarna was het redelijk goed.ze ligt nu te slapen in de maxi cosi ze was dat kleine stukje naar huis in slaap gevallen.ze weegt nu 4515 en is in een maand 905gr gegroeid de lengte hebben ze niet gedaan dat doen ze volgende maand weer.als het van de week goed met dr gaat ga ik zelf even kijken hoelang ze is.
@mikmak: ik kan me erg goed voorstellen dat je hart breekt als Linette zo iets zegt.. heel ontroerend.. Ik hoop zo voor je dat je snel weer zwanger mag zijn! @coon: wow 905gram gegroeid!! jeemig lekker hoor! en nu hopen dat je meisje dezelfde reactie geeft op prikjes als mijn kleine man, veel slapen! iets verhoging maar voor de rest niks van gemerkt!
@aapje, JEetje meid wat een verschrikkelijk nieuws! ik kan me je verhaal nog herinneren. Wat een L%^^L......dat hij een vrouw en 2 JONGE kinderen zo bedriegd! Heel veel sterkte!Hij gaat hier nog heel veel spijt van krijgen! @sniffy, L.exi loopt ivm reflux onder behandeling bij de ha. Ik wil ook een crosstrainer. Ben marktplaats al aan het afspeuren maar die krengen zijn zo duur!! @mikmak, Fijn wat van je te horen meid! Ik was zo blij dat het zo lekker ging met L.exi maar helaas is het de afgelopen dagen alweer mis Weer zelfde verhaal. Ze drinkt een aantal cc en dan begint ze keihard te gillen (lijken darmkrampen).........en vervolgens wil ze niet meer drinken. gisteren met heel veel moeite maar 400cc erin gekregen..........dat is toch niet normaal of wel?? Een baby hoort toch gewoon een fles te drinken misschien even te huilen omdat een boertje dwars zit maar dan tevreden te zijn of ben ik gek?? Ook al laat ik er bij wijze van 6 uur tussen dan drinkt ze nog maar 70cc ofzo...............
@bella, Baby's mogen ook al speciale hoestdrank.........gewoon bij de drogist te kopen!! he bik voor mijn dochter ook gebruikt.
Daisy; wat akelig zeg, hopelijk wordt hij nog gevonden, maar met die temperaturen buiten vrees ik t ergste. Wat n lelijke trui zeg! Susan; hardlopen kan ik gewoon echt niet. Snap wel dat t leuk kan zijn hoor, lekker buiten bezig. Knap dat jij t om de dag doet! Bella; hier hetzelfde, hoewel t vandaag weer beter gaat. Meer dan neuspeertje, neusspray en luuf kan je niet doen denk ik. Zolang ze gewoon eet en slaapt zal t ws wel meevallen, bij twijfel ha bellen en niet blijven lopen met zon kleintje. mikmak; hey, hoe is t met jullie? Oh lees t al, veel sterkte meid, hoop dat je snel zwanger bent. Snik, die Linette, wat ontzettend lief.. Blackbird; fijn dat t werk zo goed bevalt. Germini; maar naar de ha? Balen hoor! Hier de keuken van binnen gedaan, wat n rotwerk maar dan kunnen we er weer ff tegen. Verder moet de stuurkolom van onze auto vervangen worden, terwijl we op t punt staan de auto te verkopen omdat we n nieuwe willen, kost nog ff zo'n 600 euro... En de accu was kapot, paar weken geleden van de andere auto. Wat een autopech!
Hoi meiden! blackbird, fijn dat hij het zo goed doet op het kdv, en dat jij je werk leuk vind mikmak, idd hartverscheurend als je meisje dat zegt! kreeg er even kippenvel van! coon, zo lekker aangekomen dus! hopen dat ze niet teveel last krijgt van de prikjes. germini, bah, jammer dat het nu weer slechter gaat, terwijl het net beter ging! hopelijk drinkt ze snel weer wat meer! blondje, zo druk aan de poets geweest dus bij ons moest tijdens mijn zwangerschap ook het stuurhuis worden vervangen! was ook iets van 700 euro! pff en gister wou ik de auto starten deed die het niet:x grr, dus daar zit nu ook al een nieuwe accu in nu doet hij het weer haha Hier: blijf zo moe allemaal.. gister zat ik er weer een beetje doorheen.. bah! blijven jullie ook zo moe? vandaag wel even druk geweest in huis. hachee staat te pruttelen.. en de kleine man slaapt..
Tamm; helaas bij jou dezelfde autopech dus! Zondegeld hè. En t moe zijn is erg herkenbaar, bleef t ook maar en zat er 2 weken gelden ook ff door, wil mijn energie terug! Nu gaat t de afgelopen week weer beter, ga daarom ook sporten en wie weet geeft dat ook energie.