De trotse december mama's 2011

Discussie in 'De mama's' gestart door Babyboo92, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    daisy, hier hebben we ook van die mandjes met wieltjes eronder,, die sleep ik dan achter me aan;) en duw ik met de andere hand de wagen.

dames heb even een vraagje, ben nu sids een week overgestapt op kruidvat flesvoeding (had eerst nutrilon) nu net zijn luier verschoont en zit best harde ontlasting in.. ook perst hij heel hard.. kan ik nu dan weer overstappen op kruidvat voeding maar dan voor betere ontlasting?

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Boo, ja dat bedoel ik, een maand ;)

Dat was bij Fenna ook. Ik gebruikte toen cerazette ivm BV.

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Tamm, dan kan je beter 10 ml water extra erbij doen dan steeds te wisselen.

4. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Boodschappen; ik doe altijd 1x per week boodschappen. Als ik nog iets nodig heb past dat onder of op de kinderwagen.

5. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hier hebben ze ze winkelwagens waar de maxicosi op kan!

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Luna, ik heb toevallig van de week de uitnodigingen verstuurd. Wij vieren het de 4e. Stijn krijgt van ons de trein van duplo.
    Ik heb dus in tricotdoek en vind hem voor nu erg fijn, maar voor in de zomer schijnt hij te warme te zijn en het gaat doorwegen als je kindje wat zwaarder is.

@boodschappen, meestal gaat een van ons alleen en anders de mc op het karretje zetten en als ik maar een spulletjes nodig heb leg ik die op de kinderwagen.

7. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @boodschappen: wij doen een x per week met zijn 2en boodschappen, mijn man duwt de kar en ik kros er omheen met de wagen en wijs aan wat hij moet pakken :p

@hondje: lastig lastig! hier hetzelfde verhaal gehad.. ten eerste kan je een opname apparaatje kopen die het geluid opneemt, zo weet je iig of je hondje echt blaft. (Bij ons lulde de buurman maar wat, zijn hond blaft meer...) Je kan je hondje in de bench doen of kent hij dat niet? Hebben wij 2jaar gebruikt en soms nog wel eens.
    Er bestaat ook allerlij speelgoed voor je hondje waar hij wel uurtje mee bezig is zoals kong en kongwobbler.
    Als laatste kan je een uitlaatservice laten komen? Dan is de energie er weer uit..
    Hoe lang ben je weg? Wij hebben uiteindelijk de hond als we allebij werkten naar een hondencreche gedaan, dat vond ze geweldig!
    En het is nog een jong ding toch? Bij ons is het nu echt een heel stuk minder ,maar ik ben nu bijna altijd thuis en ze is nu over de 2 jaar en ook een stuk rustiger.
    Succes iig ,ik weet hoe ongeloofelijk k*t het voelt :(

8. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48

Jaloers! Dat wil ik ook!!

9. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Helaas kan ik niet met de auto, zal oom agent niet goedkeuren en ik heb geen auto, dus ook geen maxi cosi mee.
    Dus ik moet wel met de kinderwagen.
    Mandje op de kinderwagen is ook niks die staat dan op Seth z´n beentjes.

@Tamm, is dat wel makkelijk kinderwagen voor je en mandje erachter?

Hier net me baas gesproken die wil een eindgesprek op 4 februari omdat mijn contract afloopt op 20 februari.Wat mij betreft is er geen gesprek nodig.Ik lig er toch uit, dus ik hoef echt geen gesprek.Maar ja dat hoort zo volgens de regeltjes.Van te voren maar even mijn kerstpakket en mijn waardebon(voor geboorte van Seth) van 20euro ophalen, die wil ik wel hebben voor ze mij eruit gooien.

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Je kan hem ook overdwars op een gewoon karretje zetten. Dan valt de onderkant er goed in en kan hij niet omvallen of eraf vallen.

11. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Voeding: De difrax fles werkte toch niet veel beter geloof ik..
    Heb van mijn vriendin een pak nutrilon gekregen, ik had eerst kruidvat krampjes en moeizame ontlasting maar omdat die zo licht verteerbaar is denk ik nu dat ze daarom zo weinig neemt en dan na een uur weer komt..
    Het enige moment dat ze niet na een uur komt is s'nachts en dat is wel lekker maar als je dan verder de hele dag met een hongerig kind zit is ook niet alles..
    Nu gaan we dit maar even proberen..

Vanavcht heeft ze wel lekker doorgealpen tot half 7 vanmorgen dus dat was wel lekker..

Morgen naar ikea!!!! Eindelijk onze kast kopen die onze huiskamer wat moet gaan opvullen;)

12. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Die heb je hier ook bij de jumbo .
    Alleen ga ik altijd naar de plus ;)

13. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@daisy
    Hier ook een mand met wieltjes. Die trek ik achter me aan en met de andere hand duw ik de kinderwagen. Vind het best handig :)

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Boodschappen hier leg ik alles onder de kinderwagen ik zou niet weten hoe anders

15. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal

sorry heb wel alles gelezen maar ben moe

vandaag met aiyanna en me moeder ff naar de winkels gegaan.aiyanna lekker in de draagdoek dat gaat ideaal ze vindt het heerlijk en geen gedoe met een kinderwagen de tram in en uit tillen wat ik toch nog niet mag.daarna zijn we naar het huis van me ouders geweest.aiyanna zat lekker bij dr opa op schoor rond te kijken hij was tegen haar aan het praten haar na aan het doen en geluidjes maken nou aiyanna heeft twee keer bewust naar hem gelachen met een hele grote big smile en geluid we vonden dat zo gaaf om te zien en je zag me vader helemaal glunderen.heb vor aiyanna nog een broekje en een truitje gekocht en een diflax fles die gaan we ook maar eens proberen

16. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Meiden
    Hebben jullie kindjes dit ook wel eens?
    Em valt heerlijk op mijn borst in slaap en na een paar minuten begint ze heel verdrietig te huilen. Het lijkt echt nog in haar slaap te zijn want haar oogjes zijn nog dicht. Na een minuutje troosten is het ook ineens weer over. Alsof ze droomt ofzo

17. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    De draagdoek dat kan een goeie oplossing zijn voor mijn winkelprobleem.Coon je bent geweldig.

18. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Heeft elynn ook welleens, ook soms in bed..

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Raar is dat hè?!

20. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Misschien is dat huilen ook wel een beetje hetzelfde als dat lachen wat ze in het begin doen?!

Deel Deze Pagina