Kim; hopelijk valt het mee!! Germini; dat regel jij goed mamatijd! Sniffy; gelukkig dat ze goed gegroeid is, zijn die sprongetjes toch ergens goed voor! Ik ben ook benieuwd hoe het met aapje is! E.mma net van het Kdv opgehaald, ze vond alles zo leuk dat ze niet alleen wou zijn en wou slapen. Dus ze hadden lekker gewandeld met de kindjes, em glunderend in haar maxi cosi...en na 1 minuut snurk Haha Net in bad gedaan en nu slaapt mevr! Gisteren nog stress, we hadden van de zomer intake gesprek gehad. Gesproken over bv kolven etc. Nu krijg ik gister (en alle andere ouders ook) het nieuwe info boekje. Daarin staat dat alleen zuigelingen voeding in poedervorm geaccepteerd wordt WAT....ik geef bv! Dus gelijk gemaild maar geen antwoord Vriendje gebeld want ik was van over de zeik, blijkt dat bv prima is. Ze bedoelen dat de kv flessen niet klaargemaakt moeten zijn....owwww is het dat. Pfff gelukkig!
sniffy, ja mijn hb was goed toen.. de vk zij nog zo die is helemaal prima! ach ja we zien het wel even
Ok, anders idd maar even naar de HA als het te lang duurt. Even een vraagje: gebruik jij een grotere speen voor de nutriton?
hallo allemaal pfff we zijn druk bezig geweest in de woonkamer we hebben van alles omgegooit ook de tv meubel jeetje wat een snoeren zeg niet meer normaal.je merkt als je zoeits aan het doen ben dat de katten gek worden lopen de heletijd in de weg zijn vervelend kreeg vanochtend een sms.nou stond ff raar te kijken.er stond in het berichtje 2de uur geen wiskunde.ik wist niet dat ik nog op school zat hihihihi omdat we druk bezig waren heb ik vandaag het matrasje maar in dr wieg gelaten.nou ze slaap heerlijk hihihi komt een andere dag wel weer om te proberen af te bouwen.
Coon, whaha dan ben je het eerste uur toch ook thuis gebleven Leuk hè dat omgooien. Ach dan wordt het wel weer netjes met de snoeren. Wij kunnen het niet omgooien omdat we de kabels van de tv in de muur hebben weggewerkt. We hebben nl een hoekwoning en dus veel ramen. De tv kan maar op 1 plek hangen.
ben maar gelijk heel de dag thuis gebleven en ja netjes wordt het zeker ik wilde het al heel lang doen maar man lief zei dat het niet kon dus wel hihihi .ach kan je alles ook weer goed schoonmaken.wat een bende lag er onder de kast.nu wachten tot de nieuwe bank er is dan kunnen we de puntjes op de i zetten. ja dan wordt het moeilijk om bij jullie van alles om te gooien
Net terug van een heerlijk weekend weg! Hebben het heel leuk gehad ontzettend veel gelachen, waren met 2 bevriende stellen en de kinderen. Mooi huisje en koud maar mooi weer, gewandeld en nog even geschaatst. Isa heeft het super gedaan, ze vond alles wel prima en heeft in het zewembad en op het binnenterras lekker rustig rondgekeken. Vond t zwemmen nog iets te koud voor die kleine meid. Hebben heerlijk van haar genoten! Ik heb nog ruim 2 weken verlof, merk dat ik er langzaam een beetje zin in ga krijgen. Het is wel lekker om collegas weer te zien en bezig te zijn denk ik, al zou ik het nog makkelijk een tijd vol houden zo thuis met mijn meisje. Ik merk lichamelijk wel dat ik de laatste weken mijn energie weer n beetje terug heb en dat alles een plekje heeft gekregen in mijn hoofd. Dat verlof is echt niet voor niks!
@kim, succes, hopend op goed nieuws. @coon, goed bezig hoor vandaag, dat je 1uurtje geen les hebt betekend niet dat je mag spijbelen jongedame. @florabella, gelukkig maar, stel dat ze op het kdv geen drinken krijgt omdat mama bv geeft. @blondje, doet je goed he, er even tussenuit. Mijn ouders zijn op vakantie, tot zaterdag zit hun hond hier (golden retriever).Hebben me ouders de babyweegschaal meegenomen zodat ik die kan gebruiken voor Seth.Me vader had mij al gewaarschuwd dat hij oud was.Hij zei dat me moeder er nog op had gelegen in de 1e wereldoorlog. ach ja ik kan Seth tenminste wegen. Vanavond even kijken hoe zwaar hij nu is. Hier van het weekend geprobeerd het gezellig te maken, vriendje lag te slapen dus ik eten klaar maken.Tafel dekken, huiskamer donker maken en kaarsjes aan en muziekje op.Romantisch dacht ik.Word meneer wakker terwijl ik in de keuken sta gaat voetbal zitten kijken, reageert met: Eten we dat???, en gaat tijdens het eten toch tv zitten kijken. weg romantiek. Gister draagdoek voor het eerst in gebruik genomen, wat een geweldige uitvinding zeg.Lekker handig voor hangbaby`s.
sniffy, ik heb een avent fles..en speen nr 2 erop.. ik heb het gaatje iets groter gemaakt.. ik doe er maar 1 schepje nutritron in hoor..anders is het wel heel erg dik
Ik heb ook avent en nr 2. en heb er 1 schepje in gedaan. Opzich ging het goed. Het laatste beetje heb ik met de 3-standen speen gegeven en dan stand 1.
flauw hoor dat ik nou niet mag spijbelen. lekkere vent heb je doe je zo veel moeite en dan is de romantiek zo weg
Ik dacht leuk een keer een lekker avondje, misschien eindigen we in bed . Voetbal mogen ze afschaffen van mij.Gelukkig heb ik nog een mannetje die kan gelukkig niet zonder mijn aandacht.
Ik ben in bed beland en heb geknuffeld die avond, met mijn kleinste mannetje, die kon er wel van genieten.
Die mannen toch ... Grrr Had je wel iets sexy aangetrokken Fijn dat t voor E.mma gaat bevallen was op t kdv. Wel ff schrikken over het bv bericht, maar gelukkig was t een kwestie van foute communicatie We zijn vanmiddag ff langsgeweest op t werk. Baas gezegd dat ik ga kolven en dat ik een ruimte nodig heb. Volgens mij had hij nog nooit van kolven gehoord, hij vroeg moet je daarbij staan of zitten ... Zijn kantoor zag hij niet zo zitten, wat ook logisch is, maar hij gaat lamellen ophangen in een ander kantoor op de 1e verdieping, zodat er geen inkijk is. Ik ben benieuwd ! Morgen met Koen naat de osteopaat voor zn krampjes, afgelopen week was t echt erg. Eens kijken of dat helpt ! Zo ik ga koken, papa komt eraan !