De trotse december mama's 2011

Discussie in 'De mama's' gestart door Babyboo92, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Misschien wel, zouden ze al dromen?

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Volgens mij wel, dan verwerken ze alles wt ze hebben meegemaakt.

3. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    aiyanna doet dat ook soms nog best hard en dan denk ik dat ze honger heeft ik zit klaar wil dr dan pakken en zie dr dan heerlijk nog slapen

4. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihih ik vindt het ideaal je hebt allebij je handen vrij.ze valt er ook vrij snel in slaap ik draag haar nu in foetus houding.pas wilde ze niet slapen maar moest koken omdat he tlang in de oven moest toen heb ik haar in de draagdoek gedaan en kon lekker me gang gaan.

ik heb de draagdoek van bykay

5. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Dromen doen ze pas vanaf een maand of 8.

6. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Hoe weten ze dat? Mijn hond droomde ook al als kleine pup.. ik heb zelfs muizen zien dromen..

7. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik heb daar niet voor geleerd dus ik vertrouw op de onderzoeken van wetenschappers ;)

8. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hier gebeurd echt een wonder..
    Al weken hebben wij drama met eten, mevrouw stopte steeds na 85ml... en vooral de avondvoeding was niet leuk meer.
    Heb dus nu een fles nutrilon klaargemaakt, lekker enthousiast en dus een volle fles 120+4 gemaakt..
    Hij is op:$ en mevrouw slaapt:$
    Ze ligt gewoon nu heel tevreden en verzadigd bij papa..
    Hmm.... duidelijk geen kruidvat meer!
    Durf nog niet te hard te juigen,maar dit is al 20x beter al hiervoor..

9. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Ik heb er ook een, morgen toch maar eens uitproberen

@goofie, hopenlijk blijft het zo, zou wel fijn zijn voor je.

@dromen of wat dan ook , heeft Seth ook.Ineens begint hij te huilen of zoals van de week totaal in paniek/over de zeik.En even later is het weer goed en slaapt gewoon door.En elke keer schrik ik me rot.

Hier net Seth ge-emmerd.Was de eerste keer dat hij in een emmer ging, maar hij vond het wel erg leuk.Hele badkamer zeiknat, maakt me echt niks uit.Zolang hij ermaar van genoten heeft.Meneer ligt nu lekker op de bank te slapen.

10. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Daisy, hoe kan je badkamer nu nat zijn van een tummytub, was hij lek ;) ik doe om en om de tummytub en badje, maar de tummytub werkt t makkelijkst, ff vullen, badderen, leegmaken en klaar. Badje ook maar daar zit ietsje meer water in ;)

Ik zou t trouwens eens proberen met een tepelhoedje, als hij de speen al even pakt, misschien lukt het zo dan wel.

@vloeien, hier ook weer ineens meer, balen ;(

Vandaag is Koen bij opa en oma geweest, heeft mama de grote boodschappen gedaan en konden ze alvast wennen voor over 2 maanden als hij 1x per week komt. Opa heeft in ieder geval weer genoeg fotos gemaakt !

Fijn weekend allemaal !

11. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @petera, gaat dat goed?Lijkt me zo`n gedoe een kleintje en dat tepelhoedje vasthouden.
    Ik heb geen tummy-tub, daarom schreef ik ook ge-emmerd.
    Mama heeft de badkamer natter gemaakt dat Seth, hij zat heel relext in badje en mama zat te spetteren, wie is hier het kleine kind :D.Ook fijn weekend voor jou.

Net op de website van het eindhovens dagblad gelezen:
    Op een filiaal van Zeeman aan de Tongelresestraat in Eindhoven is vrijdagavond een gewapende overval gepleegd. Twee daders betraden om 7 uur het pand met messen.
    Voorzover bekend vielen er geen gewonden. De mannen gingen er met een geldbedrag vandoor.

Ik mag het eigenlijk niet zeggen omdat het wel heel erg is voor me collega`s maar wat ben ik nu super blij dat ik verlof heb.Zondag komen een aantal collega`s hierheen ben benieuwd hoe het met hun gaat

12. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    #172 PeTera, 14 jan 2012
    Laatst bewerkt: 14 jan 2012
    @daisy, ohhhhh dat verklaart ;)

Brr een gewapende overval, gelukkig heb jij dat niet hoeven mee te maken, sterkte voor de collega's !

Het (siliconen) tepelhoedje 'plakt' op de tepel, die hoef je niet vast t houden. Het verlengt en vergroot je tepel eigenlijk. Volgens mij had Sniffy er nog 2 in de aanbieding, kun je eens proberen.

13. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nu pas aan de eerste nachtvoeiding, hij heeft geslapen van 12 tot 6.15 !!

14. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Jaloers!!!
    Maar dat is eogenlijk geen nachtvoeding meer, maar gewoon de ochtendvoeding.
    Gefeliciteerd met het doorslapen :D

15. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Fijn petera!!

Hier 2.15-5.15 en nu dus mevr blijft keurig om de drie komen!

16. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hier na de fles van 22.00 pas om 03.30 en dan om 8.00 weer!

17. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Daisy ik heb idd nog 2 tepelhoedjes voor je. Ze zijn heel dun . Beetje nat maken met water en ze blijven plakken.
    Laat maar weten of je ze wilt hebben. Dan stuur ik ze naar je op.

18. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Meira heeft om 0.00u voeding gehad. Toen tot 5 geslapen. Ik heb toen een flesje gemaakt maar daar dronk ze maar 60 uit. Dus honger is het niet.
    Daarna heeft ze tot 8.00 geslapen.

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Meiden hoe gaat het bij jullie overdag en s'nachts hier is het de laatste dagen echt drama,overdag slaapt hij slecht soms wel 3 uur achter elkaar wakker,mega last van krampjes,s'nachts ook drama en erg onrustig,ben ook echt mega moe nu van alles,

ik weet het hoord erbij zou wel even lekker 8 uurtjes willen slapen hihihi,ik vraag me soms wel af hoelang ik dit allemaal nog vol hou,zwangerschap was ook al teveel stress en slaapgebrek,maja als ik dan mijn mannetjes zie dan vrolijken ze me wel weer op en weet ik waar ik het voor doe allemaal!

20. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Ook even een abbo

Hier wel steeds bijgelezen ,maar even geen tijd gehad om bij te schrijven
    Moest van alles doen en overal heen en dan ook nog eens erg korte nachten
    D.jaydian krijgt om 21.00 uur de laatste voeding (wij laten hem zelf komen) en dan komt hij tegen 2.30 weer en dan om 6.30 netjes dus!
    Maarrrrr M.itchell vind het de hele week al erg fijn om rond half 6v wakker te worden ,en D.jaydian deed erg lang over zijn fles dus voordat we weer sliepen was het half 4 dus krappe 2 uurtjes later was M.itchell er weer
    Dus nachten van 5 uurtjes gehad dus erg kort en vermoeiend
    M.itchell loopt hier ook rond met een wallen onder zijn ogen,echt erg!

Deel Deze Pagina