De trotse december mama's 2011

Discussie in 'De mama's' gestart door Babyboo92, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ja het drinken gaat nu super! Maargoed als er weer een sprongetje komt zal het wel weer veranderen..
    Ik heb ook na mijn eerste menstruatie blijvend bruinverlies.
    Slik nu de pil sinds de eerste dag van menstruatie,dus hoop dat als ik weer ongesteld wordt het dan ook weg is..

2. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Je meisje denkt, ik wil niet naar de arts, ik ga wel doen wat mama wil.

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik dacht dat ik daarvoor nog niet ongesteld was geweest. Maar de keer dat het voelde alsof ik leegliep was dus wel mijn menstruatie . Daarna dus iedere dag bruinverlies . En nu is het weg :)

4. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    waar is iedereen?

5. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    het is heeeeeeeeeeeeel rustig laatste dagne hier!

6. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    he germini, jij ook hier, de rest ligt al in bed denk ik

7. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    haha ja denk het ook! ik spiek af en toe ffies......................maar er is niemand!!!

8. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    ik ben zeker niet leuk genoeg?

9. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    he dames,
    ben ik weeer, had het laatste dagen erg druk met ons meisje, ze was super verkouden nog.. nu is het hopelijk bijna voorbij..
    was erg onrustig en ook slapeloze nachten..

vandaag heef ze weer kenne lachen gelukkig;) en krijgt ze ook weer kleur:D

ik had prinsesje nog gesmst maar nog steeds niks van der terug gekregen:(

hier foto lachend in de schommelstoel

10. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik spiek ook af en toe maar idd heel rustig hier!

11. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    mooie foto's voorbij zien komen

voor de rest wel bijgelezen maar ga vanaf morgen weer reageren.drukke dag gehad ben best moe nu

we zijn vandaag met z'n tweeen wezen winkelen we zijn allebij goed geslaagt heb nieuwe kleren en schoen en me man nieuwe kleren.daarna zijn we naar een woon winkel geweest om spullen voor de nieuwe bank gekocht kreeg daar een tas vol met kortings bonnen.er zat een bon in van van haren als je pumps koopt van 19,90 dan hoef je maar 1 cent te betalen.en ja dat heb ik dus maar gedaan nog een paar erbij kan wel hihihi had ver wacht dat er dan wel verzendkosten bij zou komen maar nee hoordus ik heb schoenen voor bijna gratis.
    aiyanna was overdag bij me moeder geweest en dat is best goed gegaan ze had even moeite om in slaap te komen wat logische is

12. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Hey dames,

Bedankt voor jullie medeleven

Ik zal even een update geven van hoe het hier is/gaat

Mijn vriend is thuis gekomen na zijn werk vorige week maandag,hij had toen ineens het besef wat hij gedaan heeft en wat hij kwijt is/was
    We hebben elke dag heel veel gepraat en gepraat en gepraat
    Ik heb besloten om onze relatie nog een kans te geven,tenminste ik ga het proberen ik kan het beter proberen en als het dan niet wilt dan kan ik altijd nog stoppen
    Ik ben "blij" dat hij voor mij gekozen heeft en beseft wat hij gedaan heeft
    Het is supermoeilijk want er is toch wel heel veel gebeurd
    Ik heb ook gekeken na onze relatie van de afgelopen 3 maanden en het liep hier niet meer zo lekker,zeker na dat feestje toen is het hier minder geworden en was mijn gevoel voor hem ook wel een beetje weg
    We hebben onze relatie verslonst en we hebben al 3 jaar niks meer samen gedaan alles stond in het teken van onze kleine man
    Maar dit praat absoluut niet goed wat hij gedaan heeft
    We hebben nog een hele lange weg te gaan en het zal zeker zwaar worden,maar ik denk wel dat wij dit aan kunnen en hier sterker uitkomen
    Wij hebben al zo ontzettend veel meegemaakt vooral op het gebied van kindjes krijgen en natuurlijk nog veel meer
    En ik wil dat niet zomaar wegdoen zonder ervoor gevochten te hebben
    Maar heb nog best moeilijke momenten en jank er nog best veel om
    Maar het gaat wel iets beter nu

Met D.jaydian gaat het ook goed,kleine man doet het super!
    slaapt nu ook sinds een week of 2 door van 23.00 tot 08.15
    alleen sinds gisteren drinkt hij nog maar 4 flessen,zijn er al meer kindjes hier en is dat niet erg ??? wel komt hij aan zo n 750 cc
    Met de bv gaat het ook weer beter (mijn productie stopte ineens door dit alles)

Met M.itchell gaat het iets minder,kleine man heeft goed door dat er wat is en wilde de 1e paar dagen ook niet meer naar bed
    Hij wilde of bij ons slapen of op de bank,want hij wilde niet dat wij weggingen
    Hij vraagt ook elke dag"mama,komt papa thuis" of ben je drietig
    echt zo sneu hij is ook ontzettend baldadig nu om zijn aandacht te eisen en is nu weer elke dag om 05.00 uur klaarwakker
    Maar goed hij merkt en voelt het ook allemaal en het komt zeker weer goed

13. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @bella, fijn dat het nu weer beter gaat, leuke foto,hopenlijk blijft het nu even goed gaan.

Er zal toch niks gebeurt aan de hand zijn bij prinsesje?

14. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Aapje, knap van je dat je jullie relatie nog een kans geeft. Er zijn natuurlijk kinderen bij betrokken dus dan gooi je dat niet zo maar weg. M heeft het dus door, is wel sneu hè .
    Ik wens je veel sterkte en succes! Dikke knuffel.

Meira zit op 5 flessen. Weet niet of 750 te weinig is. Als hij goed groeit... Hij komt toch wel als hij honger heeft, toch?!

15. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Weer terug van het sporten :)
    Gisteren thuis op de crosstrainer gestaan. Echt ideaal zo'n ding thuis. Vanavond was ik met mijn zus sporten.

Morgenochtend weer sporten, maar dan ga ik steppen.

Het wordt nog eens wat met mij ;)

16. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @coon, goed geslaagd dus, ik zou oppassen met zulke dure schoenen kopen straks ben je blut.

@aapje, goed om wat van jou te horen, was al benieuwd hoe het nu ging.Fijn dat jullie het toch verder gaan proberen.Is voor de jongens ook veel beter.hopenlijk komt alles weer goed.Knap van jullie.Geef jullie mannetjes maar lekker extra aandacht.

Hier straks samen met Seth eerste hulp bij opvoeden kijken, die vader daar heeft naar mijn mening losse handjes.In het voorstukje zag je een riem voorbij komen.Ik mag toch hopen dat hij z`n kinderen daar niet mee straft.

17. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Hier een druk werkende mama :D, morgenavond weer werken, dan het weekend vroege diensten en maandag nog een avondje en dan....jeeeeee twee daagjes vrij!!

Ik zag weer een hoop leuke foto's van mooie baby's voorbij komen :D December is een mooie maand!

@Aapje; wat goed dat jullie het toch gaan proberen samen, ik kan me goed voorstellen dat het voor jou heel moeilijk is nu, je moet echt het vertrouwen weer terug krijgen in je man. Dikke knuffel vanaf hier!!

18. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Hei meiden, even berichtje vanaf hier, het is nogal druk dus nog geen tijd gehad om te lezen of te reageren. Sorry!

Mijn man heeft flink griep te pakken, dus ik ben nu naast L.ars ook aan het zorgen voor hem, en werken en het huishouden dus het is nogal heen en weer rennen.. gelukkig hoef ik vandaag niet te werken.

Op puf-na cursus was L.ars een keer mee omdat paps toen moest werken, en de puf-juf heeft toen geadviseerd om met L.ars langs een fisio te gaan omdat hij toch wel een voorkeurshouding lijkt te hebben en omdat hij nog steeds niet echt zijn hoofd op kan tillen als hij op zijn buik ligt..

De nachten gingen afelopen tijd ook erg slecht, hij kwam 3 tot 4x ! Per nacht, en afgelopen nacht ineens maar 1x! :) al stond 1 van mijn borsten op klappen! Haha ik heb er 110cc uit gekolft en daarna kon de kleine er nog een hele maaltijd uit drinken!

Ik zal kijken of ik vanmiddag even tijd kan nemen om bij te lezen en te reageren!

19. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aapje; fijn van je te horen! Goed dat jullie samen goed hebben gepraat en dat je samen achter de beslissing staat en er voor gaat. Jullie hebben iets heel moois samen (je gezin) knap dat je dat niet zo maar opgeeft.

Siffy; bevalt de crosstrainer goed? En dan ook nog naar de sportschool, toe maar!

Straks lekker dagje naar mijn ouders, zusje en neefje zijn er ook. Vanavond ga ik sinds lange tijd weer eens op stap met vriendinnen, de mama's moeten er ook weer ons op uit! ;) het is carnaval dus we gaan er een gezellige lady's night van maken, alaaaaf!

20. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nijn; hoe gaat het met jou, al even niks gehoord volgens mij?

Deel Deze Pagina