Spenen: N. wil geen speen, soms best lastig.. ik moet dus altijd met haar rondlopen om te troosten. @Germini: Mijn dagen zijn altijd een beetje hetzelfde qua opbouw, 's morgens blijven we thuis omdat N. dan het langste en diepste slaapt. Kan ik wat rommelen in huis en 1 op 1 aandacht voor de oudste. Na het middagslaapje van Z. rond half 3/3 uur gaan we meestal op pad. Wandelen/speeltuin/winkels/visite. @Manoontje: Zo wat een snelle bevalling! Welkom terug! @Sniffy: Haha had Meira dat plaatje expres meegenomen? @Coon: Fijn dat het babyzwemmen zo goed is bevallen!
@ germini: ik woon in gennep.. ja idd is om gek van te worden pfff, manlief snapt het niet helemaal, die is 10 uur per dag weg voor zijn werk dus die vind het wel best, maar ik niet zit bijna elke dag 24 uur per dag alleen thuis.. gister heef ze bij een vriendin geslapen en zijn we even weg geweest, heerlijk natuurlijk maar nu vroeg me moeder of ze daar vanavond mocht slapen en dat vind die niks, ik wil ook wel eens een dag thuis blijven emt zijn 2een maar nee meneer wil ze alleen weg brengen als die wil zuipen:x:x bah.. mannen word er gek van!!!!!!!!!
hei meiden.. pff hier weer even een ego bericht sorry.. ik heb zelfs geen tijd/puf meer om mee te lezen even Man zit al sinds donderdag met koorts thuis en L.ars zit volgens mij midden in een sprongetje.. Het is echt slapen of huilen.. de hele dag... gelukkig slaapt hij snachts wel bijna helemaal door, hij is afgelopen 3 nachten iedere keer maar 1x geweest. Ik ga trouwens woensdag naar de 9 maanden beurs, gaan er nog meer? ik hoop wel dat Lars zijn sprongetje dan over is...
goofie, gisteren nacht voor het eerst geprobeerd! hij vond het heerlijk! een kleintje van de hema (maat 50-62 is dat.) en hij pastte redelijk....de mouwen zijn te lang. Mijn mannetje is een warmte beestje...als het maar een beetje koud is of wind of wat dan ook....dan wil hij niet slapen en gaat huilen! als ik hem dan inpak of een deken erbij...dan slaapt ie meteen.......dus de slaapzak is heerlijk! Nog meer zulke warmte diertjes?
ons meisje slaapt al 2 weken in een slaapzak ivm ze de dekens in der bedje van der af schopt ze haalt zelfs haar mutsje eraf haha..
Koen slaapt s nachts ook in een slaapzak met pyjama, werkt goed voor zijn maaiende handjes. Overdag soms ook, maar dan vind ik t wel een gedoe om hem telkens iets uit t kleden, slaapzak aan en dan 2 uur later weer aankleden. We hebben ook een puckababy piep, maar nog niet zo'n succes. Hier ook een sprongetje, precies 8 wk na uitgerekende datum, huilen eten slapen
heel veel beterschap.en hopelijk is inderdaad dan het sprongetje over wij gaan zondag naar de huishoud/negenmaanden beurs Aiyanna gaat dan naar mijn ouders.
Ja hier ook een die boven de dekens gaat liggen. Vandaar dat ik een slaapzak wil proberen vind het alleen een beetje eng. Ik vind alles wat nieuw is eng haha.. Heeft jou meisje nog steeds een muts op?
hier ook nog een muts af en toe hoor....weinig haar hihi. dekens af trappelen...dat is hier nog niet aan de orde, gewoon een koukleum denk ik.
Wij hebben al heel lang geen muts meer. Elynn is geen koukleum, die is altijd lekker warm, behalve s'nachts als ze boven de dekens ligt. Maarja ze heeft wel wat haar gelukkig hihi..
Difrax/Bibi: hmm raar inderdaad al die verschillende adviezen. Het is precies zoals je zegt Goofie, iedereen zegt wat anders en je wilt zo graag het beste doen :s Manoontje: welkom terug, dat is inderdaad een turbo bevalling geweest!! Fijn dat alles goed gaat met jullie verder Sniffy: leuk zo'n kindje @doorslapen: hier zijn we nog blij als hij er 4 of 4,5 uur tussen laat Blackbird: beterschap met de mannen!
Bedankt voor het warme welkom dames! Bellamanuela: wat naar dat je je zo alleen voelt. Lijkt me verschrikkelijk. Sterkte! Slapen: Liam ligt ingebakerd en heeft het dan snel warm. Hij slaapt dus alleen in een rompertje in de Pacco. Daaroverheen wel een dekentje hoor. Soms heeft hij een boxpakje aan en dan heb ik overdag geen zin om die helemaal uit te trekken en dan laat ik de deken gewoon weg. Maar Liam heeft het zowiezo snel warm, maar dat heeft hij van zijn papa, die loopt de hele winter gewoon met korte mouwen..... Ik moet morgen weer werken....Vreemd gevoel hoor. Aan de ene kant wel zin in, maar aan de andere kant ook weer niet. Wel weer even wennen om mn ventje een dag te moeten missen. Gelukkig dinsdag al weer lekker vrij....
toen ze ziek was had ze wel de muts op nu niet meer.. maar ze haalde hem er af haha.. en ja ze trappeld veel in der slaap, kom ik smorgens op der kamer en dekens eraf.. ze vind het heerlijk met de trappelzak..
Meestal wel flora, alleen als hij het moeilijk heeft dan pakken we hem bij ons op de kamer. Sem ligt in een slaapzak met daar een deken overheen. Het is hier soms maar 15 graden op zijn kamertje dus alleen de slaapzak is te koud. Hoe warm hebben jullie het op de kamertjes? Heb het idee dat het hier een steeds grotere puinhoop word Sem begint er ook nog eens slecht bij te drinken en slapen overdag lukt nu helemaal niet meer. Gisteren heeft hij alleen maar tijdens het wandelen geslapen. 's morgens na een goeie nacht is hij zoooo vrolijk. Is het echt een lekker ventje. Maar hoe later op de dag hoe knorriger hij word. Vind je het gek als je niet slaapt!! Vind het gewoon zo zielig voor hem. Ik begin steeds meer te twijfelen aan mijn borstvoeding en dit vind ik heel erg. Ik wil absoluut niet stoppen maar ik weet het gewoon even niet meer
Ja flora hier ligt Mick al vanaf dat hij drie dagen oud is in zijn eigen bedje op zijn eigen kamertje. Hij slaapt daar ook elk slaapje, behalve als hij zoveel last heeft van krampjes, dan ligt hij bij ons beneden vaak op mijn buik. Heb daar trouwens een draagdoek voor besteld, ben benieuwd hoe dat gaat bevallen. Hier ook al sinds de derde dag geen mutsje meer op. In het begin toen we naar buiten gingen wel nog. Nu ook niet meer. Moet wel zeggen dat hij een soort van skipakje heeft met een muts aan vast, en die heeft hij wel op. Maar Mick is ook een warm kereltje, veel warmer als zijn broertje was
He gets Robin. Is het geen sprongetje of krampjes oid? Bij krampjes zijn ze in de ochtend namelijk heel vrolijk, en loopt de pijn gedurende de dag op... Tja en twijfelen aan je voeding is denk ik niet nodig. Als hij te weinig krijgt, komt hij gewoon vaker zodat het weer goed op elkaar is afgestemd. Dikke knuf meis!
deken aftrappelen is nog niet aan de orde, al is hij sinds gisteren wel meer bezig met zijn beentjes!