Hoi dames! Ik weet dat jullie niet veel hebben aan dit bericht, maar ik heb WW!! Eindelijk! Ik wil mijn man niet van zijn werk roepen voor dit laatste uurtje (zit nog 10 min tussen), maar ik wilde het zo graag met iemand delen! Vanmorgen om 11 uur gestript en een klein beetje bloedverlies gehad. Echt een minibeetje... Vanmorgen om half 8 al wel de slijmprop verloren! Heb nu ww met ongeveer 10 minuten ertussen, maar ze duren wel 2 minuten! En het voelt nu heel anders dan al die voorww en harde buiken! Ik heb dus goede hoop dat ik aan het bevallen ben! Liefs, Janneke
Ooh wat spannend zo'n topic! leuk! Ik hoop dat het een goed teken is dat je niet meer online bent geweest! Spannend!Succes
Ben er nog! Manlief komt zo thuis Tis nog steeds om de 10 minuten en dat duurt nu vanaf 2 uur... Hoop wel dat de tijd ertussen snel korter gaat worden eigenlijk... Ze doen wel lekker zeer Strax nog maar even kijken of ik nog wat kan koken/eten en dan weer verder afwachten! Miss even lekker douchen om de boel wat te bespoedigen! Bedankt voor al jullie succeswensen! Liefs!
succes ! bij mij begonnen de weeen rond 17.00 elke keer rond de 8 / 15 minuten ertussen (dan weer 8 dan weer 13 dan weer 15 enz.. ) en uiteindelijk werden ze om 02.30 snachts serieus en om de 5 minuten .. uiteindelijk om 7.30 mama geworden ) succes!
Oeh Lydia bedankt voor die info! Dat is hoopvol! Ben af en toe heel bang dat dit een 'dooie mus' dreigt te worden :S Ben blij als elke volgende wee zich aandient! Nu nog wel xxx