even langs de tandarts en een verdoving vragen!!! die van mij zei destijds dat ze een wee opwekkende verdoving had....geen idee of het zo is
Zouden al die truukjes nou niet verzonnen zijn uit een geintje om al die wanhopige hoogzwangere vrouwen te pesten?? Hier heeft vriendlief me een hele ananas incl. hart en fles bitter lemon naar binnen gedwongen bij mn vorige zwangerschap! Oh en hij gaf express extra gas bij elk hobbeltje en drempeltje en ging omrijden om ze op te zoeken.. hahaha, ik was t niet zat.. maar hij wilde zn ventje zo graag zien! Btw leek de seks als enige gewerkt te hebben met 39w5d.. of was t toch toeval
Bakerpraatjes of niet, ik ga ze allemaal proberen! No way dat ik weer overtijd ga lopen om uiteindelijk ingeleid te worden. Mijn grootste wens is een natuurlijke bevalling en het liefst rond de 38/39 weken. Man-man al gewaarschuwd dat we op het end heel veel gaan sexen, als hij wilt of niet.
leuk topic! hier hielp fietsen ook bij de oudste, bergje op gefietst en dag erna slijmprop verloren en 2 dagen daarna is hij geboren
mijn fiets staat gewoon in de schuur, maar heb geen zin om bergjes op te fietsen. mijn conditie is zo verslechterd
Werkt auto rijden niet? Wij hebben hier in het dorp een weg waar 1 en al hobbeltjes in zitten. Een putdeksel die te hoog ligt, kuilen etc. Als we daar over heen rijden, Heb ik het uur daarna om de 5 minuten harde buiken!! Dus daar rijden we niet meer langs..!!! Als je wat verder zou zijn, zou het best weeën op kunnen wekken dus. Want blijkbaar wordt mijn baarmoeder er wel goed door geprikkeld..
nou ik heb met 40 weken bij de jongste gewoon nog auto gereden, moest naar mijn opa in het ziekenhuis ik mocht eigenlijk niet van de dokter rijden, omdat ik dus bijna was uitgerekend. maar moest rijden van me ma, om voor haar taxi te spelen. maargoed helaas helpt dat bij mij niet ik rij nu ook nog gewoon, ik breng me zoontje naar school met de auto en haal hem ook met de auto. lopen is me te ver, dat red ik niet meer
Ze zeggen dat in de gel die gebruikt wordt voor het inleiden hetzelfde stofje zit als sperma.... dus sexen lijkt me het proberen waard!
Getver, wordt dat dan ook uit sperma gemaakt?!?! Lijkt me sterk auto rijden doe ik ook gewoon hoor, vorige x ook bij 40 weken. Zie t probleem er niet zo van
Echt waar?? Ik rij niet meer hoor..!! Elk hobbeltje wordt mijn buik hard en wordt ik kortademig... Het zou in principe nog best kunnen, maar als het niet nodig is, rij ik niet
Ik krijg al weken bij bijna alles wat ik doe harde buiken. dan zou k niks meer kunnen doen. Maar ben ook wel erg druk geweest (verbouwing, verhuizing). En nog steeds. Oeps
net ff wat harder over de drempels gereden, maar helaas nog steeds alles rustig hoor haha hier ook wel druk hoor, 2 ondeugden waarvan 1 naar de psz gaat en 1 nog middagslaapjes doet.
Niet meer autorijden op t eind? ik ben met 41.6 zelf naar het ziekenhuis gereden (half uur) om ingeleid te worden
Hier inderdaad ook niet meer in de auto..!! Vindt mezelf momenteel een gevaar op de weg Concentratievermogen van 0,0.. en veel buikpijn zodra ik in auto stap..!!
@ janneke000 je past niet meer!!! hahaha dat kan natuurlijk ook nog. Ik ben nu ruim 41 weken en doe alles nog. Gister tuincentrum (met een slakkengang weliswaar) doorkruist. Autorijden doe ik ook nog gewoon. Merk wel dat ik steeds langzamer loop maar verder. Ben gelukkig nu veel mobieler dan bij de eerste zwangerschap. Kwam gister bekenden tegen die helemaal in shock waren dat ik nog in de stad liep en er met de auto gekomen was. Toch fijn te horen!! Zondag zelfs nog een eind gefietst, in de hoop dat het de bevalling zou opwekken. Nou charmant was het zeker niet, benen erg wijd, na 20 min kon ik niet meer zitten, maar een bevalling..... nee hoor.