De truukjes om zelf de bevalling op te wekken!

Discussie in 'De bevalling' gestart door janneke000, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanfay

mamavanfay Actief lid

14 nov 2009
    151
    0
    0
    Docent PrO
    Gelderland
    even langs de tandarts en een verdoving vragen!!!

die van mij zei destijds dat ze een wee opwekkende verdoving had....geen idee of het zo is

2. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Zouden al die truukjes nou niet verzonnen zijn uit een geintje om al die wanhopige hoogzwangere vrouwen te pesten?? :D :D

Hier heeft vriendlief me een hele ananas incl. hart en fles bitter lemon naar binnen gedwongen bij mn vorige zwangerschap!
    Oh en hij gaf express extra gas bij elk hobbeltje en drempeltje en ging omrijden om ze op te zoeken.. ;)

hahaha, ik was t niet zat.. maar hij wilde zn ventje zo graag zien! :D :D

Btw leek de seks als enige gewerkt te hebben met 39w5d.. of was t toch toeval :)

3. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Bij mijn eerste braken de vliezen direct na de sex :D Dus miss wel :D

4. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Bakerpraatjes of niet, ik ga ze allemaal proberen! No way dat ik weer overtijd ga lopen om uiteindelijk ingeleid te worden. Mijn grootste wens is een natuurlijke bevalling en het liefst rond de 38/39 weken. :D

Man-man al gewaarschuwd dat we op het end heel veel gaan sexen, als hij wilt of niet.

5. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    leuk topic!

hier hielp fietsen ook bij de oudste, bergje op gefietst en dag erna slijmprop verloren en 2 dagen daarna is hij geboren :p

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Shit, m'n fiets staat nog op de camping:p

7. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Mijn fiets staat met lekker banden ;)

8. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    mijn fiets staat gewoon in de schuur, maar heb geen zin om bergjes op te fietsen. mijn conditie is zo verslechterd :(

9. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    #69 Friesland90, 2 sep 2011
    Laatst bewerkt: 2 sep 2011
    Werkt auto rijden niet? Wij hebben hier in het dorp een weg waar 1 en al hobbeltjes in zitten. Een putdeksel die te hoog ligt, kuilen etc. Als we daar over heen rijden, Heb ik het uur daarna om de 5 minuten harde buiken!! Dus daar rijden we niet meer langs..!!!

Als je wat verder zou zijn, zou het best weeën op kunnen wekken dus. Want blijkbaar wordt mijn baarmoeder er wel goed door geprikkeld..

10. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    nou ik heb met 40 weken bij de jongste gewoon nog auto gereden, moest naar mijn opa in het ziekenhuis :( ik mocht eigenlijk niet van de dokter rijden, omdat ik dus bijna was uitgerekend. maar moest rijden van me ma, om voor haar taxi te spelen.

maargoed helaas helpt dat bij mij niet :(
    ik rij nu ook nog gewoon, ik breng me zoontje naar school met de auto en haal hem ook met de auto. lopen is me te ver, dat red ik niet meer

11. bonbonnetje

bonbonnetje Actief lid

13 nov 2009
    233
    0
    0
    Zwijndrecht
    Ze zeggen dat in de gel die gebruikt wordt voor het inleiden hetzelfde stofje zit als sperma.... dus sexen lijkt me het proberen waard!

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Getver, wordt dat dan ook uit sperma gemaakt?!?! Lijkt me sterk:p

auto rijden doe ik ook gewoon hoor, vorige x ook bij 40 weken. Zie t probleem er niet zo van;)

13. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Echt waar?? Ik rij niet meer hoor..!! Elk hobbeltje wordt mijn buik hard en wordt ik kortademig... Het zou in principe nog best kunnen, maar als het niet nodig is, rij ik niet:D

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik krijg al weken bij bijna alles wat ik doe harde buiken:). dan zou k niks meer kunnen doen. Maar ben ook wel
    erg druk geweest (verbouwing, verhuizing). En nog steeds;).
    Oeps:p

15. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    net ff wat harder over de drempels gereden, maar helaas nog steeds alles rustig hoor haha
    hier ook wel druk hoor, 2 ondeugden waarvan 1 naar de psz gaat en 1 nog middagslaapjes doet.

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Niet meer autorijden op t eind?

ik ben met 41.6 zelf naar het ziekenhuis gereden (half uur) om ingeleid te worden ;)

17. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Tja niet iedereen voelt zich even kwiek op het eind;)

18. will39

will39 Lid

3 jan 2011
    90
    0
    6
    Hier inderdaad ook niet meer in de auto..!!
    Vindt mezelf momenteel een gevaar op de weg :$
    Concentratievermogen van 0,0.. en veel buikpijn zodra ik in auto stap..!!

19. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Ik kan en wil nog wel autorijden, maar ik pas niet meer achter het stuur... :D:p

20. Zomerjurk

Zomerjurk Actief lid

20 mei 2008
    261
    0
    0
    @ janneke000 je past niet meer!!! hahaha dat kan natuurlijk ook nog.

Ik ben nu ruim 41 weken en doe alles nog. Gister tuincentrum (met een slakkengang weliswaar) doorkruist.
    Autorijden doe ik ook nog gewoon. Merk wel dat ik steeds langzamer loop maar verder. Ben gelukkig nu veel mobieler dan bij de eerste zwangerschap.

Kwam gister bekenden tegen die helemaal in shock waren dat ik nog in de stad liep en er met de auto gekomen was. Toch fijn te horen!!
    Zondag zelfs nog een eind gefietst, in de hoop dat het de bevalling zou opwekken. Nou charmant was het zeker niet, benen erg wijd, na 20 min kon ik niet meer zitten, maar een bevalling..... nee hoor.

Deel Deze Pagina