ligt t nou aan mij of aan de andere?

Discussie in 'De lounge' gestart door prisje22, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    meiden hier een klein vraagje als je geld geleend heb en je hebt er al een half jaar op moeten wachten maar wel op facebook moeten lezen dat ze elke weekeind wel wat duurs gaan doen en morgen naar preston palace gaan wat ze 1400 euro hebben gekost.. en ik kreeg nog 250 euro van ze?
    is het dan raar om te vragen dat wij ondertussen ons geld ook wel terug willen hebben ? heb ruzie met ma er zelfs over gekregen omdat ik het terug wilden hebben..
    maar goed we zijn ook niet een van de rijkste we kunnen rondkomen maar dan nog vind ik 250 euro wel een grote bedrag..
    dus mijn vraag is het nou echt zo gek om het terug te vragen
    oja ze mochten het in termijnen terug betalen.. hebben ze alleen in november gedaan en de rest was het ik heb een rekening gehad of dit was kapot.. bwah maar dan wel op facebook lezen o we zijn naar belgie geweest wezen shoppen of slipcursus

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Nee tuurlijk is dat niet raar. Ik vind het normaal om eerst je lening af te lossen voor je weer dingen voor jezelf gaat kopen/doen die geld kosten.
    Ik was in jouw schoenen ook not amused geweest en had er ook een punt van gemaakt.

3. Aylen

Aylen Niet meer actief

Je snapt zelf toch ook wel dat dat niet raar is om terug te vragen :(

Het zijn gewoon geen leuke vrienden.

4. moesje1

moesje1 Bekend lid

18 dec 2013
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Euhm nou nee!
    Ik had het al veel eerder terug gevraagd als ik zag dat ze wel geld voor andere dingen hebben.

5. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    dat was dus het hele punt we hebben zelfs voor hun deur gestaan om het terug te vragen en dan was het ja we hebben het niet.. blablabla naja kunnen daar wel blijven zitten ze gaven het toch niet:|

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    incassobureau op hun dak sturen ;)

7. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    maar vanmiddag is dus de bom gebarsten en hebben ze een kwart terug betaald maar ondertussen wel weer bij mn moeder wezen klagen en helaas is t een zus van me moeder nog gekker.. en me moeder beschermt haar ook overal in:|

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Nee, ligt niet aan jou. Asociaal van ze. En al helemaal om er boos om te worden.

€ 250,- is niet niks!

Dit is trouwens de reden, waarom ik geen geld uitleen. Als een vriend(in) echt geld nodig heeft en ik kan het missen, dan krijgen ze het wel. Zal niet om zo'n bedrag gaan, trouwens. Maar als ik het dan terugkrijg, is het mooi. Maar gebeurt dat niet, dan is dat niet erg.

9. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Dit! Wij lenen geen geld, als we het kunnen missen dan geven we en dan is het max 50 euro en niet maandelijks natuurlijk. Of we halen dat wat die persoon nodig heeft, boodschappen oid.

10. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ligt niet aan jou. Snap niet dat ze niet dankbaar zijn maar boos. Het is een smak geld.

11. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    nou ik weet ook zeker dit is de laatste keer deed het in goed vertrouwen omdat ik normaal ze kon vertrouwen behalve met dit dan ik persoonlijk zou me doodschamen als ik iemand niet terug betaald:|

12. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    als je geld uitleent moet je er al afstand van nemen...
    aangezien dit zo vaak op stront uitdraait.
    of noooit uitlenen of geven en denken agh als ik het terugkrijg is het mooi en anders pech

te erg maar die ervaring hoor ik al zo vaak

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Zeker niet, wat belachelijk die smoesjes!

14. Mango88

Mango88 Niet meer actief

Dat geld zie je niet meer terug hoor, die geven het liever uit aan andere dingen of hebben het al gedaan.

Ik zou bij het volgende uitje lekker meegaan. Van 250 euro kun je een leuke hotelkamer huren en heb je nog poen over voor een lekker maaltje ook. Jij hebt bij deze al betaald voor jouw deel.

15. Prinsesje14

Prinsesje14 Niet meer actief

Leer voor de volgende keer, geen geld meer lenen aan hun dus.
    Als ze geld willen lenen kan dat ook via de bank & dan moeten ze het bedrag wel netjes terug betalen.

16. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Tsssss ik vind dit heel erg asociaal. Hoe kun je nu dat soort dingen gaan doen, terwijl je weet dat je nog geld terug moet betalen. Ik zou me doodschamen als mensen erbij mij om zouden moeten vragen, want dan ben ik het echt vergeten. Ik snap niet dat je moeder het voor hun opneemt. Familie of niet van mij zouden ze niks meer krijgen!

17. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    snap ik dus ook niet voel me ook echt ff aan de kant gezet door me moeder.. dus ze reageerden nergens meer op
    dus me vriend heb t ff op facebook gevraagd openbaar en ja hoor toen opeens konden ze reageren dat ze het niet netjes vonden..
    ja als ze nergens op reageren zelf niet op prive berichten tja dan maar zo .. het is mischien niet netjes maar als er niets anders op zit:|

18. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Wat aso!!!

En al helemaal omdat jullie hun toen met alle goede bedoeling hebt geholpen. Ze vroegen niet voor niks om geld.
    Mooi dat er al een kwart terug is. Zou voor de rest elke week een keer voor de deur gaan staan. ;)

Maar lesje geleerd denk ik zo. Nooit meer doen dus! Bij niemand niet.

19. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    klopt heb ik en vl al gezegd eerste en laatste keer naja die kwart wat ik terug heb geef ik maar uit in engeland.. :) snap alleen niet dat ze zich niet schamen:|

20. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Groot gelijk hoor, dan maar openbaar.. Had ik ook gedaan, zijn ze mal!

Deel Deze Pagina