De tuin stofzuigen???

Discussie in 'De lounge' gestart door sydneys, 24 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Toen wij twee jaar terug de gevelbekleding hebben laten vervangen, kwam de oude isolatie naar beneden. Allemaal piepschuimbolletjes, verschrikkelijk! Met een oude stofzuiger alles opgezogen. Gewoon doen hoor en ik zou t nog rustig doen als de buren thuis zijn. Maakt niks uit toch?

2. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik heb m'n tuin wel eens gestofzuigd :D werd knettergek van al t zand :) ging prima overigens! Stofzuiger met een zak. Ook als er glas gevallen is buiten pak ik de stofzuiger.

3. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    wij hebben vrij grote tegels op het terras waar de honden lopen en de kids zitten en kruipen. wanneer de honden haren zuig ik regelmatig het terras even. maar bij ons zijn er vrijwel geen kieren waar zand in zit. kan me voorstellen dat je dat met een puinzuiger kan doen. of een nat/droog zuiger

4. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Wij hebben een open veranda en ja daar zuig ik wel eens onder... Hoef ik niet alles aan de kant te zetten:p

De blaadjes liggen toch ook binnen? Die zuig je toch ook op?
    Net als het zand, dat ligt binnen en buiten.... Alleen geen nat spul opzuigen.

5. Mickey10

Mickey10 Niet meer actief

Ik doe het idd ook wel eens onder de overkapping, daar waaien altijd alle blaadjes onder.. Doe ik gelijk de spinnewebjes in de hoekjes bij het plafond :D

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    je hebt ook van die puinstofzuigers ;) misschien dat ze goedkoop te huur zijn?
    ik leen hem altijd van me mannetje (die werkt in de bouw)

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
  8. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Wij doen het een paar x per jaar. Staat een boom in de tuin met megaveel kleine blaadjes, met de stofzuiger is dat zo weg en als je gaat vegen ben je zo een half uur bezig en krijg je de rugpijn er gratis bij.

Deel Deze Pagina