De tranen lopen me nu nog over de wangen wat n emotionele muts ben ik toch ook Original Big surprise for Bride and Groom...Chris and Leah Wedding 5 April 2014 - YouTube Vind toch dat ik t even moest delen <3
Ikke niet en idd die verrekte hormonen haha Normaal bikkel hard en nu zacht gekookt eitje Wat n muts hè
Nee hoor, geen muts! Bij mij is het softe nooit over gegaan na de zwangerschap, dus ik kijk het filmpje niet nog eens, haha!
Van deze melodie moet ik, door wie en op welke manier dan ook gezongen, altijd janken (ook zonder hormonen ), maar wat is nou de enorme verrassing? Dát hij deze tekst zingt? Dat hij überhaupt kan zingen?
Oh help dan kan je me dagelijks opvegen denk ik Moest van de week zelfs huilen dat we zo mooi weer hebben en de bomen weer groen worden en er een koppeltje kauwtjes onafscheidelijk zijn Hahaha Ach jah ik zit raar in elkaar hahah
Geen idee alle 2 denk ik Als ik denk aan onze pastoor dan denk ik niet dat i zuiver n lied ter gehore kan brengen hahaha
Ik ben niet zwanger en zelfs ik moest janken De tekst is echt mooi en hij kan mooi zingen.. Plus dat ze het bruidspaar verassen
Ik had er wel al van gehoord, maar nog niet daadwerkelijk gezien en gehoord. Erg mooi inderdaad en leuke verrassing.