oowww ben zo blij!!!!! ben geslaagd voor mn rijbewijs!!!! ik ben alleen thuis en kan me geluk met niemand delen whaaaaaaa!!!! dan maar ff zo
Proficiat!!!!!! Morgen heb ik de t.t.t pfff is niet eens voor het echie maar ben echt wel zenuwachtig hoor
hahah gefeliciteerd!!! ken het gevoel nog zo voor me halen. Heb me rijbewijs bijna 2 jaar nu. Maar moment dat ik hoorde dat ik geslaagd was, was ik echt ook zooooo blij!!! En vanaf nu gaat ht beginnen dat je je aan lesautoos gaat irriteren hahahahah en dan vooral niet denken dat je daar eerst ook nog inzat hahahahahha Denk nog vaak aan mijn examen hoor, wat er allemaal mis ging, maar dat ik het nooooooooit meer over hoef te doen Geniet ervan!!!! is heerlijk, onafhankelijk zijn!!!!!! Het echte rijden ga je nu pas leren!!!
Komt goed Lianda!! ik was ook echt zenuwachtig vanmorgen, was zo misselijk, liep maar te kokhalzen, maar toen ik eenmaal in de auto zat, verdween dat.. succes!! whahaha ja denk het ook romana, die man feliciteerde me, en daarna gingtie nog een paar dingen zeggen wat iets beter kon.. en ik dacht echt pff ik ben al geslaagd. ik luisterde nie eens meer van blijdschap!! hahahah ik had me spiegels wat scheef gezet, zodat ik overdreven moes kijken om het echt goed te zien.. en hij zei wel dat ik echt goed gekeken heb wat ik aan het doen was!! whahah echt een tip hoor
gefeliciteerd!!!! dus nu kan je lekker rondtuffen heerlijk gevoel is dat he!!! ik was toen ook zo hyper nu nog een paar daagjes wachten op je rijbewijs en dan lekker rijden! geniet ervan....